Insan inatlik olsun diye baskasiyla evlenirmi ? veya Aile zoruyla

Kardeslerim...

Sevdigim kizla Olayli bi gün yasadik, tartistik ve 100lerce insanin önünde karsilikli aglayarak ayrildik.

aradan 1 hafta Gecti DÖn dedim ? hayir cok üzüyoruz birbirimizi dedi annemde karsi artik bu iliskiye dedi.ben cok kirdim onu ve güvensizlik artti, yalancisin derdim, beni aldattigni düsünürdüm.o Son görüsmemizde aglarken öyle bi baktimki ona bana dediki o bakisi ömür boyu unutamiycam nefret dolu kin dolu bi bakisti..!önceden söz kesmistik aileler tanismisti.bitti iste..aradan 2 ay gecti ben bunun okuluna gittim süpriz yaptim oda heycandan bayildi..delisin sen seviyorum seni dedi. ayni günün aksamida mesaj yazdi seni artik istemiyorum diye..celiskili bi durum vardi ! 2 ay sonra duydumki evlenmis..telefon actim hayilri olsun dedm suratima kapatti. bütün gece agladim öyle.abisi gibi gördüüg ve istemedigi biriyle, ki o erkegi bende taniyodum az cok. o cocuk bunu seviyo ama o sevmiyodu. sizce neden evlenmis olabilir ?


0|0
2|3

En İyi Erkek Görüşü

  • arkadaşım öncelikle Allah sana sabır versin, sevdiğin insan bir başkasının oluyor ve bu çok acı bir duygu.. 2 ay sonra gittin ya, o gün annesine anlattı o kız, anneside hemen bırakıyorsun dedi ve bence başka sebepler vardı, ailenin istediği çocukla evlenmesi gerekiyordu başka sebeplerden dolayı ve kız o gece ağlaya ağlaya sana istemediğine dair mesaj attı.. ailesinin zoruyla aslında.. şimdi de ailesinin zoruyla evli ve mecburiyeti var.. benim anladığım bu dostum.. ben olsam napardım, eğer gerçekten mecburi evlendiğini öğrenirsem gider kaçırırdım çok seviyorsam. o da gelirdi zaten o durumda.

    0|0
    0|0
    • aradan 2 sene gecti..cocugu oldu

      Evlidir ayip kacar ama Cikcam karsisina Son bi kez...yoksa bu duyguyla yasayamam ben görmem lazim onu. tskrler yardimci olmaya calistigin icin

    • hocam madem 2 sene acısnı atlatmışsın daha hiç kurcalama derim sana çünkü gene acır için.. önüne bak sen, boşver.. he günün birinde olurda çıkarsa karşına sor elbet ama özel olarak çabalama.. üzülürsün.. anılar canlanır ve yakar canını

Kızlar Ne Diyor 2

  • baslıga gore cevaplıyorum, inat olsun diye evlenmez, aile baskısı ile evlenir

    0|0
    0|0
    • nedne erkek kismi karsi gelebiliyodu kiz kismi bunu yapamiyo

    • zorunlu oldugu sartları bilemeyiz bu yuzden neden karsı gelemedigini de bilemeyiz

  • valla benim kuzenimde inat olsun diye evlendi teyzemler o evlenemez evde kalir falan diye laf sokup duruyorlarmişti kuzenimde onu ilk isteyenle evlenmiş (görücü usulü) hemde bir evdigi varken.şimdi 5 yildir evli ve 2 cocugu var ve pişman degilim diyor.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Gitsin evlensin merak etme en fazla 1 ay sonra haberini alırsın mutsuz ve pişman diye. Ozaman merhem olur duydukların yarana.

    0|0
    0|0
  • hayatlarınızı nasıl dramatize ediyorsunuz böyle, türk filmine çevirip bir daha ağlıyorsunuz, işim özü o artık evli, dünyada ki tek kadında o değil.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...