Sinirimi bozuyor yaa?

Sevgilim bir süredir ısrarla spora başlayalım diyor bn istemiyorum. Beni beğenmiyor mu acaba zayıflamam için mi yapıyo.. çok sinir bozucu olmaya başladı bu durum artık.. Boy :1.70
Kilo : 70


0|0
7|16

En İyi Kız Görüşü

  • sevgiliniz sizi begeniyor mu bilmiyorum
    fakat begenmese sevgiliniz olmaz diye de düsünüyorum
    ardindan bu konuyu pas gecerek aslinda diyorum ki :

    her durumda spor yapmak kendinize yapacaginiz en büyük iyiliklerden bir tanesidirdaha fazla sorgulamayi bir kenara birakin ve bir an önce spora baslayin.

    0|0
    0|0
    • Teşekkürler sonunda başlıcaz zaten

    • rica ederim :) iyi edersiniz. ayrica ideal kilonuzun birkac kilo üzerindesiniz fakat dert edilecek bir kilo degil bu. spor yardimiyla 1-2 ayda o fazlaliklar da gider.

Erkekler Ne Diyor 16

  • Spor sadece begenilmek için yapılmaz

    0|0
    0|0
  • sanırım birazcık kilolu görünüyor olabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Beğenmekle alakası yoktur oda spor yapacaktır beraber gidelim diyor çocuk nasıl bir kötü düşünce olabilir ki.

    0|0
    0|0
  • Kilon tam sınırda balık etlisin biraz zayıflayabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Kilolusun kilo ver artislik yapıp kızacağına.

    0|2
    0|0
  • benle aynı kılodasın oha

    0|0
    0|0
  • yaşın kaç

    0|0
    0|0
  • Sen kilolusun bundan da olabilir tek başına spor yapmak istemediği içinde olabilir

    0|0
    0|0
  • Kızacağına git kilo ver çocuğun gönlü olsun.

    0|0
    0|0
  • bence kilon fazla

    0|0
    0|0
  • git işte sevgilinle ne güzel

    0|0
    0|0
  • Ağırsın sen bebeğim.. :)

    0|0
    0|0
  • Bence sevgilin hakli fazlan var beden kitle indeksine gore

    0|0
    0|0
  • Feet goruntunuz olsun istiyodur

    0|0
    0|0
  • Ohaa benim kilomdasın ama 4 cm uzunum senden :D

    0|0
    0|0
  • Beni beğenmiyor musun desene herife

    0|0
    0|0
    • Dedim beğeniyorum dedi

    • O zaman sus ve dediklerini yap :D

Kızlar Ne Diyor 6

  • erkekler o konularda cok acik oluyorlar, yani kilolu oldugunu düsünse acik acik dile getirirdi
    spor saglik icinde yapilir, yani amac kilo vermek degildir hep
    belki kendisi icin zaten istiyordur , ama seninle birlikte baslayip birbirinizi motive edeceginizi düsünmüstür o yüzden birlikte baslayim diyordur

    0|0
    0|0
  • Spor'u sağlıklı yaşam için öneriyordur bu kadar fazla bir şeyler aramayın.

    0|0
    0|0
  • saglik icin diyodur canim yalnis anlama sevgilini

    0|0
    0|0
  • ne güzel bak sevgilin spora başlıyalım diyor ya benim odun sevgilim spor yapma diyor :)

    0|0
    0|0
  • Git kızım ben oldum 85 kilo Sevgilimden daha kiloluyum spora başlıyorum dedim sakin asla dedi istemiyorum gitme deyip duruyor

    0|0
    0|0
    • Aaa neden

    • Ben olmasam beni sıkıntı edip çikolata yiyip yiyip kilo almazdin benim için aldın ve sana kilo yakışıyor ben seni tombisim diye sevmeyi seviyorum verme diyor haftada bir tartiliyorum yanında yanagimi opunce dolu dolu olması hoşuna gidiyormuş

    • Ne güzel yaa öyle sevgiliye can kurban :)

  • Tombissin azicik

    0|0
    0|0
Yükleniyor...