Kapat

Bu davranışımın sebebi nedir?

Burada ciddi cevaplar alamazsam psikoloğa gitçem. Çünkü 10 yıldır böyleyim.

Bir ortama giriyorum. Direkt olarak o ortamdaki ''sevgilim olabilecek potansiyeldeki kızları sayıyorum''. Bugün sınava girdim mesela 5 kız saydım. Bu 5 kız beğendiğim 5 kızdı. En güzel veya en seksi 5 kız değil.

Havuza gidiyorum hemen güneşlenirken kızları sayıyorum sonra yüzmeme devam ediyorum.

Mesela bugün Adnan Oktar'ın kızlarının resmini gördüm hemen beyin otomatik olarak beğendiklerimi saydı.

Kızları dikizlemiyorum, laf atmıyorum. Böyle yapınca da o kızlara karşı tanışma korkusu oluşuyor bende. O saymadığım kızlarla konuşup tanışırken o saydığım kızlarla hiç konuşamıyorum.

Sevgilim varken de o ortamdaki kızları sayıyorum çünkü 10 yıldır engelleyemediğim bir şey bu refleks gibi. Tıpkı ateşe temas edince kaçmak gibi otomaatik olarak yapıyprum


0|0
3|0

En İyi Kız Görüşü

  • Psikolog şart. Beğenirsin onu beğendim bunu beğendim diye sıralarsında her ortamda yapılmaz ki kardeşim. Hemde sevgilin varken. Hemde sayman. Cok rahatsız ediyorsa psikolog.

    0|0
    0|0
    • İçimden beyin otomatik olarak sayıyor. Sevgilim olabilecek potansiyeldeki kızları sayıyorum. Sevgilim de yıllar önce o saydıklarım arasındaydı :( Nasıl önüne geçicem bunun psikolog mu psikaytri mi ? Yoksa şıpsevdi miyim sadece

    • Hepsini Göster
    • Benim liseden bir arkadaşım tanıştığı her erkeği veya gördüğü her erkeği "acaba bu yatakta nasıldır?" diye düşünürdü

    • Yok ben öyle düsünmüyorum hiç.

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 2

  • eğer ciddi bi ilişkin yoksa gerçekten birini sevmiyorsan buna ihtiyacın var demektir. birine sırılsıklam aşık olnca gözün kimseyi görmez

    0|0
    0|0
  • değişik bi durumun var.sende kabullenmişsin ve rahatsız oluyosun artık.kendi kendine acı çektirme al bi randevu psikologtan anlat derdini.uzman eller sana bi çare bulur.ama mutlaka git yoksa iyice deformasyona ugrarsın

    0|0
    0|0
    • Psikologlarda bana hep saçma gelmistir ya 100 lira verdikten sonra anlatsam da rahatlamam ki ben :) Yok mudur sigortanın karsıladıgı bir psikolog ?

    • psikiyatristler var.bi kaç devlet hastanesinde .ama psikolog yok bildiğim kadarıyla.

    • Biliyorum onları da. Seansı 100 lira. Sadece dinleyecek beni. Ve en az bi 500-600 liramı alıcak. 600'ü verince gene bozulacak benim psikolojim

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...