Kafasının dikine gitmek.

sevgiliniz yada eşiniz sizi dinlemiyor kendi kafasının dikine gidiyorsa ne yapılabilir.dayanılmayacak derecede de laf sokuyorsa ama yinede kendi bildiğini işliyorsa


0|0
4|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Düzelmesi icin konuşmak lazım. baktın düzelmedi bidaha konuş baktın yine düzelmedi bidaha. sonra zaten düzelmediyse artık marangoza yada nereye gönderirsen gönder.ama gonderdigin yerde düşünüp anlayacak sana kendini affettirmek icin cabalayacaktır. bu sefer de sıra sende.yani onu affettigini söyleyip b güzel sarılırsın :p

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • işte o zaman işin rengi değişir

    0|0
    0|0
  • Konu hakkında tartışma geçtiyse biraz zaman geçtikten sonra sakinleşip anlayışlı olması lazım o kişinin. Yani bende böyle bi yapıya sahibim bişey yapılabilir mi hiç bilmiyorum aklıma gelmiyor. Ama arada tartıştığımızda biraz zaman haksızlığımı kabullenip sakinleşip orta yolu buluyorduk.

    0|0
    0|0
  • ikna edebilecek yollar denenmeli

    0|0
    0|0
  • Güle güle.

    0|0
    0|0
  • oturur konuşursun... nato kafaysa terketmekten başka çare yok...

    0|0
    0|0
    • aynen öyle natoo kafa aslında değilde işine geleni anlıyo dinliyo gekmeyeni duymuyoo bilee

    • bi evde muhabbet birliği yoksa, o yuvanın geleceği de yoktur...

  • ayrılırsınız, olur biter.

    0|0
    0|0
  • ya herro ya merro plan b

    0|0
    0|0
  • ya heru ya merru sallamam terkederim ne uğraşcam la onla :)

    0|0
    0|0
  • ona artık yapılacak bişi yok yha sonucc belli

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Ayrılmak gerekır

    0|0
    0|0
  • Sana neden laf sokuyormus onu anlamadim. Ve Sevgilim kafanin dikine gidebilir ama zamani geldiginde benim fikirlerimede saygi duymali. Sen bundan rahatsz oluyorsun, al karsina konus onunla, herseyi oldugu gibi anlat. Kesin anlayacaktir seni.

    0|0
    0|0
    • tabi canımm kesin anlayacaktırr beni onu ben biliyorumm anlamazzz dinlemezz bilee.

    • Hepsini Göster
    • yani ikinizde ikizlersiniz.. Demek belki sen onu dinlemedigin icin sana böyle yapiyor olabilir. Biraz alttan alirsan belkide düzelir. Ikizler burcu erkegi genelde 1 der, 2 der 3 cüde kendiside aynisini yapar.

    • zaten alttan alan hp benimm hep benim ben onu dinlemiyorsam eğer onu kimse dinlemez.ben boğayım ama yaa

  • nekadanda cekici <3

    0|0
    0|0
  • Baştan uyarılır böyle yapmaması gerektiği söylenir ama laftan anlamıyorsa rest çekilir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...