Söyleyemediklerinizi burdan söleyin rahatlayın!

Arkadaşınıza, akrabanız, hayata, kime neye olursa olsun içinizde kalıp söyleyemediklerinizi, iyi kötü herşeyi gelin buyrun söyleyin, rahatlayın, dökün içinizi...


0|0
6|2

En İyi Kız Görüşü

  • Bana bak kardeşim olarak gördüğüm mahlukat ; dertlerimi dinle , kendin konuşup konuşup beni dinlemeye gelince kaçma. O sevgilin olacak hayvanla har an her dakika konuşup bana gelince işim vardı görmemişim ayakları çekme. Amaa gülerken benden iyisi yok dertlerime gelince şu bu bir sürü bahane yada saçma sapan cevaplar. ! Ben sana kardeşim diyorum kalleşliğin lüzumu yok. Neler yaşadığımı bi sen biliyosun bi sana anlattım ne kadar zor şeyler yaşadığımı biliyosun. Yanımda ol.Hissettir bunu. Çok mu şey istiyorum? Yanımda olduğunu hissettir. Götün sıkışınca ilk geldiğin kişi ben olduğuma göre, mal sevgilini bana tercih ettiğinde sen üzülme diye bişey demediğime göre, her olayda seni düşündüğüme göre sende benim yanımda olacaksın ! Yoksa s.ktir olup gideceksin. Ha bide gerizekalı sevgilinle buluştuğunda sırf baban ararsa beni konuşturacağın için beni yanında götürmenden nefret ediyorum. Siz benim önümde yiyişip koklaşırken sinirlerim alt üst oluyo sinirleniyorum senin saçını başını yolmak istiyorum onunda kıçına bi tekme atıp taa uzaya göndermek istiyorum. Kafanızı klozete sokup sifona basmak istiyorum. Ağzınızda şişe patlatmak istiyorum.(Daha sayabilirim) İnsan sevgilisine trip atar. Bana attığın o anlamsız triplerinde çekilmiyor. Embesil sevgilin sana iyi katlanıyo diyebilirim. Bide ben sigara kullanıyorum anla artık kabullen kırdığın sigaralarım götüne girsin öptüm. Ama seviyom seni oda ayrı.

    Babacığım; sana karşı hiç bişey hissetmiyorum ne öfke ne sevgi ne nefret. Sadece paramı verip çekilmen dileğyle, öptüm.

    O ebru hocadan nefret ediyorum! ! 11!11111!

    Bide nesrin abla nolur artık beni çocuklarına baktırmak için çağırma sana yalan söylemekten burnum uzamaya başlayacak diye korkuyorum :( :( Bugünde bütün gün telefonumu kapattım yarın napıcağımı bilmiyorum ama nolur yarın çağırma bak nolur diyorum :(

    Son olarak ömrüm dediğim insan. Geri gel olur mu ? Hemen geri gel sensiz olmuyo be dön bana yeniden mutlu olalım hı olmaz mı ? Seni seviyorum hayatımın anlamı, seni çok özlüyorum.

    İçimi döktüm rahatladım :) Teşekkürleerr :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • geberirsiniz inş :D

    0|0
    0|0
  • açık sözlüyüm her şey söyleyebiliyorum :D

    0|0
    0|0
  • Nikahınızı bascam olum :(

    0|0
    0|0
  • 1 saat önce saçma sapan şeyler dedim

    neyse

    0|0
    0|0
  • butun insanlar aynıymışsınız lan

    haa birde neden taşınıyosunuz ki sanki burası neyine yetmediyse..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • dokmek mumkun olsa dokerdik ahbap

    0|0
    0|0
    • dene isim verme bişilere benzet birilerine örnek ver diyemediğini de buyur sahne senin ;)

  • çok fena küfretmek istiyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...