Kızlar neden başkasının fikirlerine çok önem veriyor?

bu sitede de açıkca görülüyor.kızlar kendi kararlarını alırken bile başkalarının dediklerinden çok etkileniyor.neden böyle.

mesela çok düzgün bi erkek olsun onunla ilgilenen diğer kız arkadaşları yok iyi değil deseler hemen fikir değiştirip etkisinde kalıyorlar.neden?

Güncellemeler:
mesela bi kız arkadaşım var erkek arkadaşıyla ilişkisinin iyi olduğunu şu kelimeyle tarif eder hep:herkes bizi çok yakıstırıyor.aslında aşkı bitmiş çocuğa devam etmesinin sebebi o..herkes çok yakısıyorsunuz diyor.sokakkta yürürken bize bakıyorlar vb..baskalarının düşünceleri ne kadarda etkili oluyor.
sevdiğim bi kız vardı.aslında ben tam ona göreydim çevresinde bikaç salak kız yok şöyle biri gibi duruyor yok böyle dedi diye ilşkimizi bitirmişti..dünyanın en şerefsiz adamı olayım çevresindeki insanlar arkadaşları ailesi falan bu çocuk süper tam sana göre bi tane bu çocuk desin aşık olurlar hemen...


ölçütünüz başkalarınn düşüncesi olmasın..kendi düşünceleriniz olsun.

0|0
8|5

En İyi Kız Görüşü

  • etkisinde kalırız evet ama kendi bildiğimizi yaparız yine.sadece içlerini ferahlatmak için soru sorarlar.

    mesela bacaklarım kalın mı diye soruyor.evet kalın diyorum.ya nası yani bacaklarım kalın mı yani şimdi benim diyip kafa ütülüyor.sadece istediği şeyi duymak için sru soruyor anlıycağın.

    0|1
    0|0
    • evet.süpersin:)istediği şeyleri duymak istiyorlar.kendilerini inandırmak için.bende çok sinir oluyorm.

Kızlar Ne Diyor 7

  • Çünkü hepsinde güven problemi var diğerleride yangına körükle gidiyor onlarda zaten kararsızken direkt benimsiyorlar :D Ben sadece yangın körüklüyorum onun dışında kendi düşüncelerim bana yetiyor :))

    0|1
    0|0
  • ben de anlamış değilim :D

    0|1
    0|0
  • Yapicagimiz biseyin onaylanmamasindan begenilmemesinden korkuyoruz. Mesela ben sonucundan emin olmadan bisey yapamiyorum uzun sure dusunuyorum olasiliklari :)

    0|0
    0|0
    • yaa sizin aklınız yokmu...bi kız arkadaşımda çevresindeki salak kız arkadaşları aaay çok hoş çocuk yakısıyorsunuz aa delimisin kaçırılmaz bu cocuk dedi diye şerefsizin biriyle ilşkiye devam edip hayatını mahvetmişti.bi şeyin iyi veya kötü olmasının ölçütü çevresindeki insanların ne dediği.

    • İliskime kimseyi karistircak kadar salak degilim tabiki. Ben dıs gorunus olarak kastetmistim cunku bu goreceli bisey baskalarindanda fikir almak gerekmez mi erkeklerde yapar belki bunu ama bizim kadar degilir

  • Ben fikir almayı severim ama her zaman kendi istediğimi,düşündüğümü yaparım.

    0|0
    0|0
  • bişeyleri yapmak isterken daha çok cesaret istediğimz için burdaki fikirleri önemsiyoruz

    0|0
    0|0
    • ben sadece burayı kastetmiyorum.burayı örnek verdim.mesela kız arkadaşım var bitane sevgilisini sevmiyor diğer kız arkadaşları çocuk yakısıklı bu cocuğu kacırma falan filan deyince aşık oluyor çocuğa tekrar.sonra yine ayrılacak gibi oluyır.birisi olumlu bişey desin hemen yine leyla:)(aslında sevmiyor.

    • off çok aptalca

  • insan asıkken gözleri kör oluyor. herkese göre kendi cok düzgündür zaten. dısarıdan gözlemleyen gözlere ihtiyac vardır bu sebepten.

    0|0
    0|0
  • Şahsen hiç öyle bişey yapmadım.. Fikir alırım ama sonunda yine benim dediğim olur.Etkilenmem.

    0|0
    0|0
    • etkileniyorsunuz işte.sevgililerinizi bile çevre ne der düşüncesine göre seçiyorsunuz.yada ilşkilerinizi devam ettirip bitirmeyi etkiliyorç

    • Hepsini Göster
    • ayy off yok diyorum allahım ya..

Erkekler Ne Diyor 5

  • Kadınların geneli gösteriş meraklısıdır. Onlar çevreye hava atmaya ve kıskançlığa daha müsaittir. Erkek olduğum için böyle demiyorum. Mesela en yakın arkadaşlarını bile kıskanırlar ve diğer arkadaşlarının da kendileriyle ilgili bir durumu beğenmesini isterler. Ego oluyor sanıyorum.

    0|0
    0|0
  • öz güven eksikliğinden

    0|0
    0|0
  • Tam tersi olmasın , kadınlar sadece fiziksel bir eleştiriye mahruz kalırsa işte o zaman kompleks yapar olmuyan bir şey söylense bile , diğer türlü ise kadınların aklındaki kurguladıklarıyla uyguladıkları hiçbir zaman birbirini tutmaz.

    0|0
    0|0
  • Burada aldıkları tavsiyeleri uygulamıyorlar ki :) Onlar çoktan kararlarını vermiş oluyorlar ama başka seçenekleri de duymak istiyorlar yan cebime koy şeklinde :)

    0|0
    0|0
  • 1.Neden:Kızlar o duyguyu önceden yaşamışlardır çünkü.

    2-Neden:Bizi binevi kullanıyolar.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...