Roaccutane kullanırken spor yapıorum karbonhıdrat tozu kullanmam zararlımı?

Roaccutane kullanıyorum spor yapıorum fıtness karbonhıdrat tozu kullanmam zararlımı olur roaccutane kullanırken kullananlar yazarsa sevinirim. ve etkilerinide yazarsanız hem roaccutanenin faydası oldumu

Güncellemeler:
hepinize teşekkür ederim verdiginiz bilgiler için

0|0
6|39

En İyi Erkek Görüşü

  • "Sakın" diyorum, sakın. Seninki farklıysa bilmiyorum ama o tozlar protein tozudur, çok fazla protein içerir, roaoccutane ve muadillerini kullanırken de fazla protein alınmaz çünkü ilacın kendisi protein ağırlıklıdır. Normalde de iyi değil ama o ilacı kullanırken hiç iyi değil tozlar bilgin olsun. Geçmiş olsun.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Doktora sor, roactane ağır bir ilaç çünkü. Faydasına gelince; benim izlerimi dahi geçirdi, pürüzsüz bir cilde sahip olacaksın bittiğinde, ayrıca sonrasında da hiç sivilce çıkmıyor :)

    0|0
    0|0
    • kaç yıl once kullandın birde kac mg kullandın ben sabah 10 aksam 20 kullanıyorum hiçbir yan etki yok suanda hafif dudak kuruluğu var sadece günde 2,5 litre su içiyorum en az

    • Hepsini Göster
    • Anladım daha yeni başlamışsın. Dediğim gibi cildi çok kurutuyor, özellikle konuşurken gülerken ızdırap veriyordu bana, kanıyordu dudaklrı gerildiği için. Azıcık da bunalım yapar ama sonunu düşünüp sabredince o etkileri pek umursamıyorsun. Geçmiş olsun

    • Tesekkurler

  • www.fikirmotoru.com/.../ buradaki blog yazısını okuyabilirsiniz. Kesinlikle kullanmayı bırakmayın.

    0|0
    0|0
  • Kullanma zararlı

    0|0
    0|0
  • Allah yardımcın olsun

    0|0
    0|0
  • Ewt zararlı cunku kolesterolü yukselten bir ilac birde onu kullanirsan kalp krizi yakındır

    0|0
    0|0
    • Anladımmm ozaman gerek yok kas yaparken goz cıkarmayalım

    • protein t. BCAA amino creatine glutamine kullanıyorum faydadan başka zararını görmedim..

  • sivilce ilacı değil mi

    0|0
    0|0
    • bu arada o ilaçla birlikte başka ilaçlar kullanmazsınız... çok ağır bir ilaçtır

    • Hepsini Göster
    • Bol bol su ıcersem hıcbır yan etkısını gormezmiyim yAnii

    • o ilaç yoğun antibiyotik etkisi yapar vücudu kurutur en azından beyin ve göz sağlığın için günde 2,5 litre iç çünkü beyin susuz kalmamalı

Erkekler Ne Diyor 38

  • protein tozuda roaccutane da karaciğerini etkiler. normalde hekimler roaccutan yazdığı hastalara her 20 günde bir karaciğer enzim testi yaptırmalarını da isterler. dozajı ayarlamak için. normal karaciğer öğünde yaklaşık belirli bir ölçü de protein sentezler. öyle ada böyle karaciğer enzimlerini düzenli kontrol ettir.

    0|0
    0|0
  • '' O ilacı başka ilaçlarla beraber kullanamazsnız çok ağır ilaçtır ''
    Diyen bir arkadaş gördüğüm için cevap verme zorunluluğu hissettim öncelikle hayatım bu ilaçla geçti halada geçiyor çok çok kullanıp bıarktm şu an senle aynı 20 + 10 kullanıyorum DECUBAL BASİC sayesınde dudağım hala hayatta olağanüstü bir nemlendirici bunu yaz bir yere ayrıca Ben 30MG Roacuttanne 30MG Antidepresan tedavisi alıyorum doktorlarmlada paylaştım sorun olmayacağını hem Psikiyatrist im hem Dermatoloji Hocam belirtti Yani şunu söylemek istiyorum kullanmadan bilmeden etmeden bu ilaçtan bahseden o kadar çok insan varki yanı başımda bakkalcı bile sen RAKUTAN mı kullanıyorsun Yapma çok erken daha felan diyor yahu biz sadece bizi biliriz bizi bizden başkası bilmiyor Kullanmadan etmeden okuduklarınızla yola çıkmayın YOK ÇOCUĞU OLMAZ YOK BAŞKA İLAÇLA KULLANILMAZ Saçmalık Soruna gelincede PROTEN Tozu ile beraber alınması hakkında bilgim yok BEN 30MG Antidepresan 30MG Roacutanneye rağmen Sporcuyum Tozu önermem İktidarsızlık Hayatın boyunca peşinden gelir İllede kullancam diyosan doktoruna danış iyi günler :)

    0|1
    0|0
  • Bilip bilmeyen konusmus bazilari protein tozu zararli demis asil senin kullandigin Roaccutane zararli saclari dokerbilir;dudak (vucut) kurumasi aklima gelen yan etkileri asil on onemlisi sac dokulmesi yoksa digerlerinden birsey olmaz ama sac onemli. Protein tozuna gelince zararsiz, ama steroid denilen sey cok zararli seydir o ayri tabi ama protein tozu bildigin yemektir (yemekte olan vitamin/protein) gibi seyleri vucuda kisa surede verir zaman ve ekonomi yapmana yardimci olur yemek yapma sorunu ortadan kalkar ama ikisinide kullaninca bir yan etkisi olur mu bilmiyorum.. O konuda birsey diyemem.

    0|0
    0|0
  • Her şeyden önce, 5 kg dumbell ile bicep hareketleri yapan tiplerin hepsi ; protein tozu kullanma zararlı diyor. * hiç hayatında protein tozu kullanmamış/ kullanmayı bilmeyen insanlar, sağdan soldan duyduklarıyla bilmeyenleri etkilemeye çalışıyor.
    Tozu bedava versen günde 5 öğün içip aynanın karşısına geçer bunlar.
    Protein tozu çok faydalıdır kullanmasını bilene.
    Senin özel durumuna gelince arkadaşım; bence fazla zorlama kullandığın ilaç çok etkili bir şey
    He bu arada karbonhidrat tozu AŞIRI protein içermez adı üstünde içinde karbonhidrat var, porsiyon başına en fazla 5-10 gr protein içerir (markadan markaya değişiklik gösterebilir)

    0|0
    0|0
  • o dediğin şey ne bilmiyorum ancak
    bilimsel olarak gerçek olan şu ki "whey protein tozu" ve "creatin monohidrat" hariç diğer şeyler işe yaramaz şeyler.
    ki protein tozu dahil olmadan olur.
    hele ki protein tozu... hiç gerek yok. makarne ye tamamdır dostum.

    0|0
    0|0
  • kardeşim ben sivilce problemini çok çektim roaccutane'ı az dozda olmak üzere 3 ay kullandım sivilceleri sıfırladı ama ne yazık ki kolesterolüm yükseldiği için bırakmak zorunda kaldım yaklaşık 7-8 ay geçti sivilceler yeniden çıkmaya başladı tekrar doktora gideceğim. ne yap ne et o ilaç tedavisinin gerekliliklerini yerine getir ve bitir kurtul sivilcelerden bol şanslar :) ayrıca toza bir etkisi olur mu bilmiyorum şahsen.

    0|0
    0|0
    • peki sivilcelerin ne aşamadaydı senin cokmuydu yoksa normalmi benim 3 5 tane sivilcem var yani doktor sana gerek yok bile dedi ama ben aldım yinede arada çıkıp canımı sıkıyor senin sivilcelerin hangi seviyedeydi ileri seviyemi

    • Hepsini Göster
    • başladım artık kardeşim tamamlıcam tiyatro oyunculukla ugrasıyorum sivilcem olmadıgı zaman özgüvenim cok daha iyi oluyo tamamlıcam. bende az oldugu için daha iyi sonuc alırım umarım

    • kökten çözüm hem yüz harici yerlerde çıkıyosa da onlarıda temizliyo kökten kurtuluyosun. benim saçımdaki yağlanmayı bile azaltmıştı sırf onun için bile kullanılır yani :D ayın 31'inde randevum var bende gidicem

  • Ben ileri seviye sporcuyum ben de kullandım geçen sene o ilacı doktor kullanıyor ken spor yapma demişti ama ben sporu bırakmadım tabiki hiçbir zararıda olmadı günde 5 bin kalori 250 gr protein 400 gr karbonhidrat alarak kullandım ilacı birsey olmadı

    0|0
    0|0
  • Evet, zararlı.

    0|0
    0|0
  • Kardeşim bu ilaçlar sadece spora devam ettiğin sürece sana faydalı olur. Zararını sporu bıraktığın zaman anlarsın. Arnold Schwarzeneger gibi olursun dikkat et

    0|0
    0|0
  • ben aynısını yaptım yani spor için konusuorm o ilaç eklem sıvılarını kurutuo benim dirseklerimde zedelenme benc-press yaparken sporu bırak derim sana su an bile bazen 2 kiloluk poşet tasırken dirseklerim sızlıyo

    0|0
    0|0
  • Elit bir sporcuysan sorun yok aslında protein tozu kullanman şart, yanındaki ilaç fazlalık
    Kas liflerinin yoğun endurans sahibi bir sporcuda proteine ihtiyacı vardır ve bu proteınlerı gunluk gıdalarla alman ımkansız ornegın o sevıyede yumurta yemeye kalksan kolesterolun artar sana zararı olur , ben hiç proteın tozu kullanmadım fakat spor hekımlıgınde çalıştım elit sporcular için gereklidir fakat yok bır ay spor yapıp bırakan bir alışkanlıgın varsa hıc bulaşma derım

    0|0
    0|0
  • Odun modun ben sana kodum hepsi zararlı mal

    0|1
    0|3
  • Roaccutane kullanma karacigerin 3 ay sonra yaglanma yapar 6 ay kullanirsan ulser kramplari baslar 9 ay kullanimda karaciger yetmezligi baslar.

    0|0
    0|0
    • dostum cok bilinçsiz konuştun şu an bu ilaç zaten karaciğer yağlanmasında tedavi olarak kullanılan bir illaç.

    • O ilacin ihracatini yapan isvicre fiemasinda calisiyorum dostum o ilactan en az 19000 kutu sattim. Etkileri yan etkileri pharmakolojik etkilerini biliyorum. bir zahmet prospektusleri okuyun. Bilincsiz tuketici olunmaz sirf sivilce var diyede metabolizmaya napalm bombasi birakilmaz

  • Spor yaparken karbonhidrat tozu kullanmak yerine , protein tozu kullanıp karbonhidratı normal yiyeceklerden almanın daha mantıklı olacağına inanıyorum. örnek muz , fıstık ezmesi, yulaf ezmesini karıştırıp yediğinizde karbonhidratın kralını almış olursunuz zaten.

    0|0
    0|0
  • Hekime danışmalısın.

    0|0
    0|0
  • zararlı tabı

    0|0
    0|0
  • roaccutane kasları yıkımına sebep olur. üstüne bir de sen spor yaparsan kaslar zarar görür. 6 ay sabret tedavi bittikten sonra başla spora :)

    0|0
    0|0
  • Kullanma zararlı

    0|0
    0|0
  • Dünden beri bu soru hep üstte denk geliyordu nedir bu diye yazdıklarını kullanarak spor yaptım hayattayım bişey olmuyormuş :)

    0|0
    0|0
  • hiç bulaşma bence bu tarz şeylere doğal yoldan yapıldığı söylenir hep ama doğal olarak almak daha iyi

    0|0
    0|0
  • bir hocana danış derim ya da aldığın yere.

    0|0
    0|0
  • Roaccutane nin zaten birçok yan etkisi var hemde bu ilacı kullanırken birçok şeyi yapmamak ya da kullanmamak gerekiyor bu toz da onlardan birisi

    0|0
    0|0
  • Zararlı o ilacı kullanırken dışarıdan herherhangi bir ilaçtan ek vitamin almamalısın karbonhidrat tozunda ek vitaminler var yüzün lastik gibi olur içme sakın

    0|0
    0|0
  • Bir halt olsaydi herkese avm içlerinde bile satmazlardi snin fast fod da yediklerin de zararli ona bakarsan takviye ürünüdür karbonhidrat ben kullandim bir anormallik yok yanliz spor yapiyorsan kullan yoksa göbeğe gider

    0|0
    0|0
  • Roaccutain kullanipta bobreklerini karacigerini iflasmi ettirmek istiyorsun

    0|0
    0|0
  • Kullanma zararlı

    0|0
    0|0
  • Dostum kullanma ilaç zaten sakat bişey

    0|0
    0|0
  • Kullanma

    0|0
    0|0
  • bende kullanıyordum hoca zararlı dedi bıraktım

    0|0
    0|0
  • hayır değil

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8
Yükleniyor...