Yeni gördüğünüz yakışıklı utangaç erkek :))

şimdi yeni tanıştığınız bir erkek var örneğin aileniz arkadaşlarıyla yemeğe gitti haliyle sizde gittiniz karşı ailede yaşınıza uygun yakışıklı 183 boylu :D :D bir çocuk var fakat yüzünüze bakamıyor utangaç... bu çocukcağız hakkındaki düşüncelerinizi alabilir miyim kızlar? :) illa ilişki babında değil, arkadaşça da olabilir... :))

Güncellemeler:
kimseye puan vermedim arkadaşlar ama eksileyenlerinde yorumlarını söylemesini isterdim sonuçta gizliye de açık bir konu

0|0
3|2

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 2

  • tatlı.

    0|1
    2|2
    • ah ah nerede sen gibi kızlar ya :( millet çapkın tiplere bakıyo artık, yani ben öyle düşünüyorum ondan sizlere sordum :))

    • çapkın tiplere güven olmaz anlık tavlama onlar.insanda utanma olmalı.ama ilgisini de belli etmeli.yoksa kaybeder.

  • Çocuk yüzüme bile bakmıyosa hiç oralı olmam anca konusursa falan konusurum bende sonra arkadaş mı oluruz ne oluruz bilmem :D

    0|0
    2|4
    • ya arada gözlerini kaçırarak yüzüne bakmaya çalışsa :( :))

    • Hiç umursamam bile çocuk gibi o ne öyle

Erkekler Ne Diyor 2

  • valla dürüst fikrim utangaç adamın pek prim yapmadığıdır. bilemiyorum utangaçlık bir erkekte etkileyici bir özellik değildir. utangaç adam silik adamdır, silik adam da kimsede bir etki bırakmaz..

    0|0
    0|0
    • yav orası öyle de işte herşey ilk adımda sorun oluyor bi muhabbet baslasa acılırım da ilk muhabbeti... :(

    • dostum açılışı yapmak erkeğin görevidir ve çekinmen gayet doğal. en çapkın adamda bile kızlara ilk giderken bir korku olur, muhabbet başlatırken. ama onun farkı bunu nasıl kontrol edebileceğini ve üstesinden gelebileceğini bilmesidir. mesela şimdi dışarı çık 10 tane kızla tanış güvenin tavan yapar, gecenin sonunda kendini şampiyon gibi hissedersin. 2 gün sonra yine dışarı çıksan ilk girişimde yine ödün kopar. bu erkeğin doğasında olan birşeydir.

    • Ancak, kız-erkek ilişkileri tamamen bir oyundur. Satranç gibi düşün ve bu oyunda beyaz olan ilk başlayan taraf erkektir (istisnalar kaideyi bozmaz :)

  • kesin yakışıklısındır zaten.zaten bir allahın kulu da ben tipsizim demez

    0|0
    1|0
    • hayırdır gey misin? atar yapma...

    • sana öyle bir atar yaparım ki ağlarsın çocuk toz ol

    • konu benim konum toz olması gereken sensin lafı yiyince şişmiş olabilirsin yine de tavsiye fazla açılma... Tammmam? Şimdi gidip şeker toplayabilirsin

Yükleniyor...