Meyhanede iki kız gördünüz...

Erkekler,meyhanede karşılıklı rakı içen iki kadın görseniz ne düşünürsünüz?


0|0
3|19

En İyi Erkek Görüşü

  • girsinler içsinler, bişey düşünmem, en fazla beynim karşılıklı rakı içen iki kadın gördüğünü bildiren sinyaller verir, o da benim derdimin yanında el olur gider :(( büyük olsun, kavun beyaz peynir, fava ve deniz börülcesi, birde 1 porsiyon köfte at, yalnız birer birer getir, soğumasın.

    0|0
    1|1

Erkekler Ne Diyor 18

  • Meyhane normal bir yermiş gibi bi de kızları görünce ne olur diyorsunuz? Haram mı helal mi, hiiiçç umrunuzda değil değil mi? Ama müslümansınız... Allah ıslah etsin...

    0|1
    0|1
    • la yürü git, haram biliyoruz helal diyen mi oldu, alkol sigara içenlerden alınan vergilerle yapılan camilerde namaz kılın siz.

    • Hepsini Göster
    • içmezseniz vergi vermiş olmazsınız, vergi vermeseniz de camiler zaten yapılıyor. Ama eşek ne anlar hoşaftan misali siz yine içmeye devam...


      Madem burda kimse müslüman olduğunu söylememiş sen niye atlıyorsun? Ben müslüman olup da içenlere yorum yazdım. Kaldı ki ben yargılamıyorum mama yadırgıyorum. Yadırgamak da bana ve benim gibilere düşer zaten...

    • Atladım çünkü soruyu ben sordum. Sen daha ne dediğini bilmiyorsun bu yaptığın resmen yargılamak.

  • göremeyiz ki..

    0|0
    0|0
  • İçkiyi getiren kişiyi çağırırım. "Bana getirdiğin içki yeni galiba inşallah pahalı değildir" derim.

    0|0
    0|0
  • helal olsun derdim.. iyi günde de kötü günde de sevgilisini / kocasını yalnız bırakmayan "hatun"dur derim..

    0|0
    0|0
  • meyhaneye gittiğimde zaten düşünecek bişeyim vardırr :/ görmem düşünmem davranmamm !

    0|0
    1|0
    • Meyhaneye gittiğimde "düşünecek bir şeyim vardır" dedin ama diğer cümlede "düşünmem" dedin. Kendinle mi çelişiyorsun ?

    • Hepsini Göster
    • Adamın ne demek istediğini gerçekten nasıl anlamadım ben onu anlamadım.

    • İnsanlık hali arkadaşım. Senin de her şeyi, her zaman doğru anladığını sanmıyorum.

  • efkarlılarki içiyolar derim :)

    0|0
    0|0
  • normaldir, yadırgamam. duruma göre sohbet bile edilebilir.

    0|0
    0|0
  • zıkkımın dibini için derim kızınada erkeğinede içimden ve sırıtırım yüzlerine :)

    0|0
    0|0
  • Meyhaneye gitmem. İçki içmem.. Pis, kaka şeyler.

    1|0
    0|0
  • eyvallah kızlar, derim.

    0|0
    0|0
  • Ortamın kalitesine bağlı olarak değişir düşüncelerim.Ama genel olarak gayet normal bir durum.

    0|0
    0|0
  • keyifleri yerinde..derim

    0|0
    0|0
  • Sen bana bildiğin bir iki meyhane ismi söyle ben sana cevabımı yazayım ne dersin?

    0|0
    0|0
  • hayattan çok çekmişler

    0|0
    0|0
  • eğer nezih bir ortamdan bahsediyorsak içimden "ne hoş" diye geçiririm.

    0|0
    1|0
  • Kız başlarına ne arıyorlar orada derim.

    0|0
    0|0
  • sen meyhaneye gidip içiyor musun yoksa

    0|0
    1|0
    • Hepsini Göster
    • keşke benim sevgilimde senin gibi olsa meyhanede beni yalnız bırakıyor senin gibi bir sevgilim olsun çok isterdim

  • gidip yanlarına beraber içelim mi derim

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • ne guzel işte yaa kafa dagıtıyorlar eglenıyorlar derım

    0|1
    0|0
  • meyhanede kötü karşılanıyor da barda rahatsız eden olmuyor artık :)

    0|0
    0|0
  • Keyif insanı der geçerim.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...