Bu sorum için düzgün cevaplar istiyorum yardımcı olursanız sevincem çünkü karışık bi durum !

Merhaba arkadaşlar ilk önce bu sene son sınıftayım meslek okuyorum ve aynı zamanda staj göreceğim bu sene ve dershaneye gitmek istiyorum ama yapamamak dan korkuyorum çünkü hem okul olucak ve dersler hem stajım olucak orda koşturucam ve aynı zamanda dershaneye gidicem hafta sonları hafta içide etüt oluck staj günüde 3 günü çlşıcam ve napıcgımı blmyorum bir çok kişi karşı yapamazsın çok agır gelir sıkılırsın strese girersin diyorlar okulun bittikten sonra kendi biyere vermen daha önemli diyorlar sizce siz ne düşünüyorsunuz kendi açınızdan ve benm açımcan cevap verirseninz mutlu olucam önemli bi konu sadece bu konuda tecrübeli insanların olduğunu düşünerek yazıyorum..


0|0
1|6

En İyi Erkek Görüşü

  • bak kardesim bu sene ben stajımı tamamlayıp okulumu bitirdim. Eger gerçekten güzel biryerlere varmak istiyorsan sadece hafta sonunu tamamen dersaneye vermelisin dısarı bile cıkmayacaksın o derece 3 gün stajın olacak normal işletme saati altında çalışacaksın.Diger kalan günlerinde 1 gün tam gün okul 2. gün yarım gün okula gideceksin yani sen hafta içi dersane işini unut. Bu sene sınavsız geçiş hakkı kesinlikle sondu bu tabana puanları falan kaldırılınca oda bitti ve bu sene bize zor zar vurdu diyebilirim.ben hafta sonu hiç çıkmam dersanede oturup çalışırım diyorsan yaparsın umarım. düz lise mezunları vakitlere olmasına ragmen dzgün yerelere zor geliyor

    0|0
    0|0
    • ama insan kendini biyere verirse kazanır 2 dün dershaneye gtmkle bşy öğrenlmez ki düz liseleri bile 2.sınıftn bşlıyo dershaneye gitmeye düşün ve ben son sınıfta okdr yogunlukta bütün dersleri anlamaya çlşcam

Erkekler Ne Diyor 5

  • Meslek lisesi okuyorsan eğer sınavsız geçiş hakkını kullanman ilk etap da daha mantıklı olabilir. Öyle dershane falanla da uğraşmazsın. Yok ben 4 yılık okuyacağım illa diyorsan, bunu başarabilirsin sonuçta 1 yılın yoğun geçecek. Ama şöyle de bir durum var staj yerini pek ağır bir yer bulmazsın staj da da ders çalışma imkanın olan bir yer olursa ve yorulmazsan çalışırken hedeflerine ulaşmak için sana avantaj olur.

    0|0
    0|0
  • Ben şahsen stajı bile zor yaptım :D Resmen hammal gibi çalıştırdılar.Eve gelip yemek yiyip uyuyordum resmen.Tabi senin mesleğini bilmiyorum stajda ne yapıcaksın vs.Şahsen ben yapamazdım..

    0|0
    0|0
    • dış ticaret muhasebesi okuyorum ve muhasebede koly bi bölm dgl ve stjıda zor :S

    • Hepsini Göster
    • aynen 3ü çok agır stajda ztn koşturuyolar onu yp bunu yp okulda ztn yorulcm derslerden snvlara çlşmam grk onu geç dershaneye gidicem vrdklerini bile ypablrmym blmyorum çünkü meslek okularında mat fizik kmya geo falan yok ve ben en son 9. sınıfta grdm bunları bu sene böyle brşy yprsam kendimi öldüreblcgmden krokuyorum :D

    • He bende öyleydim. :D Ama dersler umrumda değildi ondan dert etmiyordum daha rahat geliyordu :D

  • azmine güveniyorsan yaparsın ama benim gibi tembel biriysen tek işe odaklanman senin için daha hayırlı olur

    0|0
    0|0
    • azimli hırsla alakası yok ne kadar zeki olursan ol yürütmek zorrr çünkü

    • senin bilecen iş o zaman tek işe yoğunlaşıp rahatına bakacaksın

  • kafasına koyduğunu yapan biriysen,o tutkuyla hiç bir engel karşında duramaz

    0|0
    0|0
  • yapamazsın diyenler haklı çok zor olur.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Son sinifta dershaneye gitmistim ama basarili olamadim. fazla yogundum cunku

    yapabilirim diyorsan dene ama yapamayacagini dusunuyorsan bekle.

    0|0
    0|0
    • yah bukadar yogunluk herkesi bunaltır beyinen çöküşlerdesin kendini nasıl vereblceğini şaşırısın ögrendigin kazandıgın bişyde olmaz die dşnyorum ama bi yandan da kafmı bşka şeklde doldurnlar var

Yükleniyor...