17 Ağustos Sancımız - Taze kalmış mı acımız?

Evet arkadaşlar 17 Ağustos 1999 depremi ..

İnanın tam bir felaketti ve can pazarıydı resmen ..

Acaba siz hala hatırlıyor musunuz , o insanları anıyor musunuz ve en önemlisi bir daha depremlerde can kaybı yaşamamak için yapıların sağlamlığıyla ilgileniyor musunuz ?

Dipnot : Unutmayın deprem can almaz , iyi yapılmamış yapılar can alır . 17 Ağustos depreminde deprem sadece 1 kişinin canını aldı . Yani sadece 1 kişi fay hattına sıkışıp öldü gerisi hepsi çürük yapılmış yapıların enkazında can verdi ...

Güncellemeler:
Vatandaşlarımızın din,dil,ırk,cinsiyet ayırt etmeden yardımlaştığı son gündü 17 Ağustos 1999 .

0|0
3|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Ölen öldüğüyle kaldı Allah rahmet eylesin kaç kişi ders aldıki o günden?Herşey aynen devam hasarlı binalar alavere dalavereyle normal gösterildi 2 boya yapılıp millete kakalandı.Yeni 17 ağustoslar yakındır.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Ateş düştüğü yeri yakıyor. Evet acımız taze desem bile deprem sırasında orada olmayan birisi olarak yalan söylemiş olurum.

    Ama depreme maruz kalanların acısı hiç bitmez bence.

    0|0
    0|0
  • sakaryada hala bircok hasarlı bina var belediye basladı calısmaya inss birdaha tekrarlanmadan binalar konusunda önlem alınır..

    0|0
    0|0
  • çok kötü birşeyy yaa:(( Allah birdaha göstermesin.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Ebeveynlerimi ikna edip evimizin deprem sigortasını yaptırtıyorum her yıl.Tabii eşyalarla ilgili herhangi bir tedbir almıyoruz.Binamızın güvenliği için güçlendirme yapıldı.Bişeyler yapmaya çalışıyoruz.Ne kadar yeterli olduğu depremde belli olacak.

    0|0
    0|0
  • Vatandaşlarımızın din,dil,ırk,cinsiyet ayırt etmeden yardımlaştığı son gündü 17 Ağustos 1999

    cümlenin içindeki saklı noktaya dikkat.

    0|0
    0|0
  • Deprem ve kuraklık gibi afetler, insanları uyandırmak, Allah'ı hatırlatmak ve hak yola döndürmek içindir. (Gavs-ı Sani)

    0|0
    0|0
    • Konumuzla ilgisi yok , gerekli mesaj zaten asırlar önce Kur'an-ı Kerim'de verilmiş . Ama bi depremde 10 can gideceğine neden 1000 can gitsin ki ?

      Tevekkül nedir bilir misin ?

      Tevekkül ;

      Kul olması istediği bişeyin yükümlülüklerini yerine getirir ve ondan sonra Allah'a bırakır dua eder . Yani biz yapıları sağlam yaparsak daha iyidir .

    • Yapıları sağlam yapsan ne olacak ki Allah korkusu olmadıktan sonra ! Japon'ya da yapılar sağlam ancak Allah bir tsunami veriyor, nükleer patlama veriyor gerisini sen düşün.

      Ben sadece böyle boş boş hüzünlenmeyi geçiyorum. Yolumuzu Allah yolu olarka belirlemedikçe bunlar kaçınılmazdır demeye çalıştım. İyi geceler. . .

    • Biz nesnel yapıdan bahsediyoruz üstad . Din farklı bi mesele .

  • değirmendereye her gittiğimde aklıma o gece geliyor,depremden sonra değirmendereden uzaklaştık farklı bir semtte bi düzen kurduk fakat geride kalanlar unutulmuyor.

    0|0
    0|0
  • ALLAH (cc) yardım etsin.. Ülke çapında depreme dayanıklı yapıların zayıf olduğunu biliyoruz lakin..

    0|0
    0|0
  • o depremin ortasındaydım ve birdaha öyle birşey yaşamak istemiyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...