Kizlarin futbol oynamasi erkeklerin gozunde nasildir?

Erkekler gorusleriniz cok onemli


0|0
4|12

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 11

  • Futbol oynaması derken playstatıonda filanmı halısahada yani realdemi? :) Playstatıon filansa sıkıntı yok benim pes yaptığım arkadaşlarım var şahsen hoşumada gidiyo ama realdeyse hoşlanmam açıkcası.

    1|0
    0|0
  • ilk okulda bir kız arkadaş bizle futbol oynuyordu
    valla çok havalıydı hala da öyle
    sporla alakalı kızlar candır başka denecek bir şey yok :)

    0|1
    1|0
  • bnc oynamayın :D

    1|0
    0|0
  • BAna itici geliyor kız dediğin narin olur narin şeylerle uğraşır :D

    1|0
    0|0
  • bence eğlenceli olur :)

    1|0
    0|0
  • Komik :))

    0|0
    1|0
  • Birşey anlam ifade etmiyor bana göre

    0|0
    0|0
  • bence her kes kendi isine bakacak

    0|0
    1|0
  • Başkasını bilemem ama benim gözümde doğru birşey değildir.

    0|0
    0|0
  • Futbol bnce çirkin duruyor ama boks fitness veya karete falan yapan bir kız bence çok sexidir

    0|0
    0|0
  • iyidir iyi ben seviyorum erkek sporlarıyla ilgilenen kızları

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Benim umrumda değil, oynarım ben;)

    0|0
    1|0
  • ben trans erkegim bir aralar lise caglarimda bayan futbolcuydum 2 3 sene kadar oynadim sonra sakatlandim 3 ay yattim bidahada oynamadim. eger futbolu dusunuyorsan erkeklerin ne dusunceginin ne onemi var?

    0|0
    0|0
  • bana anormal geliyor

    0|0
    0|0
  • ben profesyonel olarak oynuyorum. yasadigim ülkemde herkes normal karsiliyo. ama Türkiye'de saisriyolar nedense. erkek gibi de degilim, gayet normal bir Hanim gibiyim. oynarken isime odaklaniyorum. erkek seyircilerimiz bile oluyor. kim olduguna bagli aslinda nurella bilyionmu? benim oynama seklimi sevmez, ama arkadasimkini severler. tarza bagli aslinda dilmi?
    Kardesim diyor: abla sana yakisti, ama buna hic yakismadi. yani

    0|0
    0|0
Yükleniyor...