Kaslı erkekler cok cekici değil mi?

Çok değil ama hafif kas erkeklere bence cok yakısıyor her erkek spor yapmalı bence haksız mıyım


0|0
6|35

En İyi Erkek Görüşü

  • Haklisin yani sizin cekici bulmaniz tabii ki ekstra bir motivasyon sagliyor ama her seyden once kendimizi begenmek icin bile yapmamiz gerekir. Fazlasini cok cirkin buluyorum ama fit bir vucutla hafif kas olmasi gereken bir sey bence de. Ayni sekilde kizlarin da spor yapmasi sart yani kasli bir erkek, balik etli diye tabir edilen ama aslinda selulitli, yaglari sallanan, ne bulursa yiyip yatmis ve sismis kiza bakmaz egri oturup dogru konusalim. Kasli erkek istemek icin de ona uygun fizik yapmak gerekir. Sadece kizlarin kriterleri yok.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 34

  • vala öküz gibi olanlar var salında ben hiç onlae gibi olmayı düşünmüyorum evet spor yapıyorum vücut çalışıyorum ama iğne falan olmam olmadım da yaptığımdan beri fit olmak başkası içinden öte kendin için öenmli

    0|0
    0|0
  • sen öyle diyorsan.

    0|0
    0|0
  • Spor zaten karı kız kaldırmak için yapılmalı sağlıklı yaşam için değil. Değerlerimize sahip çıkalım lütfen ?

    0|1
    0|0
  • haksızsın :P

    0|0
    0|0
  • Bunu sen mi diyosun? asdashdgashgdalsjgads :P

    0|1
    0|1
  • Her erkekte kas olursa herkes kendini artist sanar :)) Erkekleri anlayamazsın.

    0|0
    0|0
  • Her kız spor yapmalı. Erkekler zaten doğal olarak iri olabiliyorlar falan. Ama kızlar yağlanıp gidiyorlar.

    0|0
    0|0
  • Sizin yüzünüzden spora gidiyorum kollarım tutmuyor 2 haftadır :D

    0|0
    0|0
  • evet örneğin kadınlarınvucut olarak düz olaları beğenilir ama erkeklerin vucut hatları biraz daha geniş ve çılıntılı olanları beğenilir doğrudur

    0|0
    0|0
  • kaslıyım tanışalım. abuk muhabbet yok, cinsel temalı konuşma yok ok?

    0|0
    0|0
  • Daha da spor yapmam.

    0|0
    0|0
  • Haklısın bencede ama bir şey sorcam ben kendim badi yapıyorum kaslarım var birde dar şeyler giyiyorum ustume daha cok belli oluyor sence bu itcimi olur çekicimi bir kız gözunden?

    0|0
    0|0
  • Güzel bir düşünce :)

    0|0
    0|0
  • Yas...
    .

    0|0
    0|0
  • Bunu diyen sen misin? Bdbdbd

    0|0
    0|1
  • Kezban kızların bakıpta hayal ettiği bizimde adriana limayı hayal ettiğimiz gibi.

    0|0
    0|0
  • Değil doğal olmalı

    0|0
    0|0
  • Tipki ben...

    0|0
    0|0
  • Zayif bir kiz degilsin sanirim balik etlisin resmine bakmadım ama

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle haklısın aşırıya cakmadigi sürece kas iyi

    0|0
    0|0
  • haklısın bence yoksa hantal oluyorlar :)

    0|0
    0|1
  • Vucut kaslarıyla beraber zihin kaslarını da geliştirmeli ama
    .

    0|0
    0|0
  • eminim öyledirlerr :D

    0|0
    0|0
  • Yarın sporu bırakıyorum :-)

    0|0
    0|0
  • haksızsın bir erkeği kaslı olduğu için seversen o işten hayır gelmez ;;)

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • sence öylemi. d

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle haklısın

    0|0
    0|0
  • maşallah sende çok kaslısın :)

    0|0
    0|1
  • Fotodaki sen misin cidden:-D

    0|0
    0|1
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 6

  • Fit olmak herzaman iyidir

    0|0
    0|0
  • Çok abartıyor bazıları,, göğüs - kanat - omuz çok iyi oluyor amaaa abartanlarda gerçekten kötü duruyor..

    0|0
    0|0
  • Kaslı erkek değilde vücuduna bakan erkek iyidir zayıf olmalı

    0|0
    0|0
  • Evet öyleler.

    0|0
    0|0
  • çoğu itici

    0|0
    0|0
    • yürü be :DD bence resimdeki kızda spor yapmalı yoksa herkes dengini istesin

    • Hepsini Göster
    • iyide ben birşey demedim çoğu itici dedim hepsi demedim zevk için yapanlar ve dozunu kaçıranlar için itici dedim @mpsxl

    • O yaratık gibi olanları biz insan olarak görmüyoruz orda haklısın bizimki o kadar değil ihtiyaç kadar hemen kırılma suç bende

  • kol kası pazı mı pazumu bilmiyorum ama o işte çok iyi duruyor:)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...