Arkadaşlar bacaklarim kalın ince ve biraz sıkı olmasi için ne yapabilirim?

Spor mu yapiyim koşu? off bilmiyorum bişeyler önerin lutfen
http://hizliresim.com/122gJ5


0|0
2|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Kalın değil ki.! incelmesi değil sıkıılaşıp üstten baktığında ortası elips şeklince boşluk kalmaması lazım.

    0|0
    0|0
    • Bacaklarimin sekli öyle nasıl sıkılaştirabilirim

    • Hepsini Göster
    • Evde yapmayi tercih ederim tm cok sağol bakicam

    • Bosluk kalmamali mi yani elips seklinde mi kalmamali :D

Erkekler Ne Diyor 15

  • sana tek bir şey önereyim, bir daha bu kadar saçma bir biçimde poz verme

    0|0
    0|0
  • Koşu yap ve o kadar kalın değil.

    0|0
    0|0
  • Kalın değil

    0|0
    0|0
  • Ne varki bacaginda fena gözükmüyor.

    0|0
    0|0
    • :/ Bilmiyorum arkadaşlar kalin olmuşlar biraz dediler

    • Yok yok iyi onlar halt etmiş.

  • Sana kalın bacaklı diyenlerin bacaklarınıda görmek lazım. Mutlaka çalı bacaklıdırlar. Seni kıskanmışlar. Sıkılaştırmak olabilir. Ama asla incelmesi için uğraşma. Bak almam seni yoksa. :))))

    0|0
    0|0
  • Çokta kalın değil ama sıkılaştır bşraz omzuna ağırlık al otur kalk squat gibi yani faydasını görürsün

    0|0
    0|0
  • Birazcik kalin ama iyi ya

    0|0
    0|0
  • gayet güzel görünüyorlar bence

    0|0
    0|0
  • Koşarak bacaklarını daha çok kalınlaştırırsın , spor giderek kondisyon bisikletinde çalıış

    0|0
    0|0
  • spor yapmalısın ve bacağa önem vermelisin

    0|0
    0|0
    • :(( Bir kac gun yapiyorum snra pes ediyorm

    • pes edersen olmaz haftada 4 gün falan calışman gerekirki istediğin gibi bişeyler olsun

    • Tamam denicem

  • Spor salonuna git orda hocalar anlatır ne yapman gerektiğini

    0|0
    0|0
  • bunlar mı kalın :D

    0|0
    0|0
    • :D sanirim arkadslr oyle didi

  • plates yap sıılaştırır

    0|0
    0|0
    • ayrıca bacakların mükemmel duruyor

  • bacaklar iyide kalçaya orantısına bakmak lazım

    0|0
    0|0
    • Kuru kemik kilo 41

    • boyuna göre iyi duruyor bacaklar, kalça içinde netten bak kalça çıkarma egzersizleri var onları yap

  • böyle iyi bence. kalın olmasın. çok seksisin.

    0|0
    0|0
    • Zaten öyle istiyorum biraz sıkılıstirmam lazim :/

    • Hepsini Göster
    • Kalin olsun istemiyorum :d bnce daha ince ve sıkı olmali :/

    • anladım :) böyle iyi daha fazla inceltme. zaten sıkı gözüküyor. ince çoraplı resmin de varsa gönder bakayım

Kızlar Ne Diyor 2

  • kalın değilki. s

    0|0
    0|0
  • Kalın değil ki, gayet normal..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...