Hayatınızda en rezil olduğunuz an nedir?

Hiç çok utandığınız bir an oldu mu? Gerek arkadaş arasında, sevgilinizin ailenizin yanında yada toplum içinde seminerde vs. çok utandığınız saçma bir olaydan ötürü rezil oldunuz mu? Olduysa o an naptınız? Ne hisssetttiniz?


0|0
2|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Arkadaşım mastürbasyon yaparken annesine yakalanmıştı orta 1 e giderken annesı sana bunu kım ogretti diye sordugunda benım adım vermişti bizim eve gelmişti annesi Ehuehua :D:D:D

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • vapura kadınlar tuvaletine girdim içerden kadın kaçtı bende salak karı erkek tuvaletine girmiş dedim işimi gördüm çıktım baktm 4 5 kadın kapıda bekliodu beni görünce girmemişler meğer kadın tuvaletiymiş ben görüp şok olunca kikirdemişlerdi ozmn utandım

    1|0
    0|0
  • yolda yürüyorum böle ayakkabılarımı silmek için eğildim ıslak mendille(çok titizim) sonra baktım karşıdan üç tane taş gibi manita geliyor,tam yanımdan geçerken bana ayakkabıların hayırlı olsun demezler mi gülerek ? inanın ölmek istemiştim...

    1|0
    0|0
  • Peder ve arkadaşı beni iş üztünde yatakta yakalamıştı..

    1|0
    0|0
  • Anlatım yaparken ne anlatıcağımı unuttum. Kafam başka yere gitmişti.

    0|0
    0|0
  • efem yıllar önce aşı olmak için hemşirenin Gotümü açmamı istediği andır.(üzgün smile)

    1|0
    0|0
  • böyle birden sorunca aklıma gelmedi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Akbil(kart olayı)basamadım ben onu nereye tutcamı şedemedimm zaten kartımda yok rezil oldum ben :((

    0|0
    0|0
  • Bir aralar arkadaşlarla aramızda küfürlü konuşmak çok modaydı bir şey sanardık kendimizi öyle işte. Yine bir gün arkadaşımla mesajlaşırken yine argo vs şeklinde rehberdeki herkese yollamıştım mesajı ama az buz bi mesaj değil yani annem babam dayım yengem onlar bunlar aldı tabii mesajı çok utanmıştım. camdan atlamayı dahi düşünmüştüm bereket atlattık o günleri. Ama hala mesaj yazarken 2-3 kere kontrol ederim kime gönderdiğimi. e tabii artık bi saygı çerçevesi içinde konuşuyoruz :)

    0|0
    0|0
    • benzer bir olay basıma gelmısştı. ben de hep kontrol edıyorm o yuzden. tik olustu

Yükleniyor...