Gobek deligimin altindaki bosluk?

Arkadaslar yaklasik 15 gundur spor yapiyorum spora basladigimda gobegim normaldi daha yeni fark ettim gobek deligimin altinda gamze seklinde bir bosluk olmusmus acaba kas olusmaya basladigi icin olabilirmi?


0|0
0|5

En İyi Erkek Görüşü

  • 15 gün de? ilginç..

    0|0
    0|0
    • Çok sıkı calisiyorum :) baya hemde bazen karnimdaki kaslar yanma yapiyo

    • ;) ne güzel çalışmaya devam basarılar.

Erkekler Ne Diyor 4

  • ilginç.
    ilk kez duydum

    0|0
    0|0
    • Cok yuklendigim icin olabilirmi korkmaya basladm

  • Bende spor yapıyorum ama hic görmedim sıkınca sekilleniyor onu mu demek istiyorsun

    0|0
    0|0
  • Aynen öyle :) korkma

    0|0
    0|0
    • Tesekkurler bir an gorunce gercekten korktum guzel duruyo ama insani tereddutte birakiyo :)

  • Gormeden yorul yapilamaz ama sanmiyorum

    0|0
    0|0
    • Karnimi sanki ikiye ayriyo gibi bir gorunumu var :)

    • Hepsini Göster
    • Kizim sonucta yani erkekle ayni vicut yapisina sahip degilim ;)

    • Kas yapisi ayni sadece erkeklerin ki gelismeye musait. ;) baklavalar da ayni sizin 6 bizim 8 baklava cikar

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...