Arama takıntısının sebebi ne olabilir?

Hep merak etmişimdir. Fakat kimseye de sormamışımdır. Eski kız arkadaşım sürekli telefondan onu aramamı isterdi. Ben de cevap vermediğini söylediğimde bana "Sen ara yüz kere, iki yüz kere ara cevap vermesem de ara, ben görünce çok aradığını mutlu oluyorum." derdi. Acaba nedir bu takıntının gerçek sebebi?

Not: Özellikle kızlar cevaplarsa sevinirim...


0|0
5|2

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 4

  • ego tatmini yapan, henüz olgunlaşmamış bu kafayla da anca olgun armut olabilecek bir hemcinsim o benim. uzak dur ondan

    1|1
    0|0
    • Eskiden di zaten. Şimdi Bekarım :)

    • Hepsini Göster
    • boşver hocam:) ben sadece yardımcı olmak için fikrimi yazdım. mutlu günler

    • helal sana :)

  • ben açmasamda ara demesi hoş değil. ama çok ara demesini ben çok hoş buldum . çünkü beni de sevgilim arayınca ben multu oluyorum. sesini duyuyorum. beni hatırkıyor aklındayım hep diyorum.

    0|0
    0|0
  • valla işte sen onu çok seviyomuşun çok düşünüyomuşunn falan gibi :D poh pohlanma diyebiliriz onu demezsek başka bişi diyemiyoruz şu an :D

    0|0
    1|0
    • Ya bu olay çoook eski. Ben kız psikolojisini öğrenmeye çalışıyom :)

    • her kızın psikolojisi bir olmaz :D böyle de bir gerçek var :D genellemeler yanılgıya düşürür insanı :D ama bi yerde de ihtiyaç duyuyoruz dimi =)

  • amac ne bok yedıgını ogrenmek arkadan kız sesı gelıcekmı merakı suphesi falan filan

    0|0
    1|0
    • Yahu sen ne manyaksin kiz cevap vermiyor zaten ben Cok cevapsiz arama görmek istiyorum diyor

Erkekler Ne Diyor 2

Yükleniyor...