Kışın spor salonunda nasıl giyinilir?

kışın spor salonunda neler giyilir, terleyince ne yaparsınız terleten aktivite yapıyorsun birde hava soğuk yeni başlıycam ikileme düşüyorum

Güncellemeler:
yeter artık vevap vermeyin o kadar ceevaptan karar vermişizdir herhalde ne giyeceğimize

0|0
27|38

En İyi Erkek Görüşü

  • Sen burdaki yazılanla aldırış etme kardeşim. Kışın eklemlerin ve kemiklerin sıcak kalması açıcısında ve body yapıyorsun her zaman eşofman takımı giymen gerekli gerekirse 2 kat giyin üstüne yarım kollu ile hava atıcam die girersin benc prese soğuk soğuk yırtarsın liflerini :) Tabi amacın eğlence ise şortta giyebilirsin... Kışın hiç bir salonda prof bir body ciyi kısa kol ya da şortla göremessin o kadar vücut vardır ama bol ve uzun giyerler. Eklemler ne kadar sıcaksa sakatlanma riskin o kadar fazladır.
    DENEMESİ BEDAVA.
    Bu aksam uzun eşofman giy yarım saat bisiklet sür
    ertesi gün şort giy yarım saat bisiklet sür bakalım hangisinde ayakların daha çok ağrıcak :) gelişmeleri aktarırsan sevinirim.

    0|1
    0|0
    • dediklerinde bir çelişki var yalnış mı yazdın acaba yoksa benmi iyi okuyamadım "Eklemler ne kadar sıcaksa sakatlanma riskin o kadar (fazladır). "

    • aynen dostum yanlış yazmısım şirketteydim normaldir :) vücudun her zaman sıcak kalması gerekiyor. Eğer bu body yapıyor isen fitnessta o kadar fark etmez ama sakanlanmayı minumuma indirmek istiyorsan kalın giyin ve bol bol terlemeye bak. sonuç olarak spor sonu duşun var :)

Kızlar Ne Diyor 27

  • Zaten sıcak olacağı için kısa kollu tişört, kısa bir eşofman.
    Giydiğin kıyafetlerin içinde rahat hareket edebiliyor olman, rahat bir spor yakkabısı kullanıyor olman önemli sadece..

    0|0
    0|0
  • Yazın giyindiğin gibi giyiniyorsun lakin açık havada yapmıyorsan sporunu:)

    0|1
    0|0
    • yazın atlet giyiyorum

    • Kışında giyebilirsin, içerde hala terleniyor kaslarda-ter bezlerinde bir sorun yoksa:) ama kalın bişiler götür dışarı çıkarken giyinmek için..

  • Iki kat giyinip elinde mutlaka bir ter havlusu olursa hiç problem olmaz sonrasında ise bir duş ve şapka hastalık kolay kolay gelmiyor çünkü bünye kuvvetleniyor spor ile şimdiden kolay gelsin

    0|0
    0|0
  • şu an koşu bandının üstünden yazıyorum. İlk kez uzun kollu giyiyim dedim bin kere pişman oldum şu dakika

    0|1
    0|1
  • Sıcak zaten ince bir tişort yeterli

    0|1
    0|0
  • Sporun mevsimi olmaz da, hastalığa da davetiye bir bakıma, dikkatli olmak lazım, spordan sonra duş al, kıyafetini değiştir. kafaya da bere taktın mı bir şey olmazsın

    1|0
    0|0
  • yazın nasılsa kışında aynı yani açık havada yapmıyoruzki :D tayt üstünede body terlersende havlu değiştirirsin sorun olmaz

    0|0
    0|0
  • valla ben tayt üstüne de askılı giyiyorum hiç durmadıgım için terliyorum bide havlu götürüyorum

    0|0
    0|0
  • Yaz kış fark etmez bebuşum salon sonuçta kapalı. Sen nasıl giyinirsen giyin sıcak olacak. Şort sporcu atleti ve ya şort tişört uygundur bence. Tabi isteğe göre eşofman altı da olabilir yani

    0|0
    0|0
  • yaz ile kış arasında pek fark yok aslında sonuçta spor yaparken vücut ısınıyor. tişört ile yapabilirsin. yanında ek tişört götür terleyince değiştirmek için. aralarda dinlenirken de üşütmemek için sweatshirt giy.

    0|0
    0|0
  • Gittiğin veya gideceğin salonda klima yok mu ortamı sıcaklığıma göre değişir ama kanıöa kışında ılık tutuluyordur rahat giyin bir tshirt olur veya ince sportif bir body

    0|0
    0|0
  • Ne ince ne kalın zaten haraket ettikçe ısınıyorsun bide kapalı ortam..

    0|0
    0|0
  • don gömlek

    0|0
    0|1
  • Kışın spor yapmıyorum

    0|0
    0|0
  • Cevaplara bak hahahhahaha kardeş giy bir eşofman üzerinede tişört :)

    0|0
    0|0
  • salonun içinde mevsim yok nasıl rahatsan

    0|0
    0|0
  • yaz kış fark etmez herhalde. sonucta spor yapınca vücut ısın degişiyo..

    0|0
    0|0
  • t-shirt

    0|0
    0|0
  • Cizgili pijama giy

    0|0
    0|0
  • altina esofman ustune de tshirt

    0|0
    0|0
  • Kalın eşofman giyilir

    0|0
    0|0
  • Kaban giy

    0|0
    0|1
  • Ben bikini giyiyorum :D

    1|0
    0|0
  • Bizim spor salonu sıcak oldugundan sort bile giydigim oluyor , sana kalmıs.

    0|0
    0|0
  • Tsort giy üstüne mont salona girince montu çıkarırsin

    0|0
    0|0
  • kalın eşofmanlar

    0|0
    0|0
  • Rahat bir pijema giy spor atletleride oluyor ince giysende orası sıcak zaten

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 37

  • altına içlik üzerine esofman giy. Çoraplarda çift olsun kafaya da yün bere takmayı unutma. atkı önermiyorum koşu bantında bir yere takılır maazallah :)

    0|1
    0|0
  • Spor salonu zaten kapalı kısa kolluyla takıl spor yaparken zaten kan dolaşımın hızlandığından ateş basar üşümezsin ama çıkınca mutlaka kalın giyin.

    0|1
    0|0
  • Yaz kış diye birşey yok kardeşim Vücuduna göre giyinmelisin Yağlı bir vücudun varsa giyin bol bir tshirt git

    0|1
    0|0
  • sporcu atleti olur genelde spor salonlari sicaktir, bir tane yedek atlet boxer ve kisin giydiğini gündelik esyalrin yeterli

    0|1
    0|0
  • Asla çok kalın giyinme... İlk anda salon soğuksa muhtemelen üşüyeceksin. Ama ısındıktan sonra üşüme filan kalmaz.

    0|0
    0|0
  • Klima var don la bile calisabilirsin havlun yetr

    0|1
    0|0
  • Ayakkabi olarak rugan kundura , ustune deniz sortu , ust olaraksa ceket ya da beyaz atlet giymelisin. Kesin sonuca ulasmak istiyorsan tabi :))

    0|0
    0|0
  • valla yaz kis top tank giyerim obur turlu kiyafetler haraketlerimi sinirliyor ayrica calistigim kasi gormem lazim hissetmem lazim

    0|0
    0|0
  • sporcu atleti

    0|0
    0|0
  • ben gıdıyorum. sort t sort

    0|0
    0|0
  • Sen tayt giy mk ☺

    0|0
    0|1
  • Isınan kaslarını sıcak tutman daha sağlıklıdır. O yüzden kışın mümkün mertebe eşofman ve uzun üst giyerim

    0|0
    0|0
  • pamuklu şeyler giymezsen terlemezsin pamuklu olmayan bir içlik giymen yeterlidir içine.

    0|0
    0|0
  • tişört giyerim

    0|0
    0|0
  • İcerde kar yagiyor galiba bu soruyu sorduguna gore sen yine pardosu felan giy icinede yun kazak boyunlu olsun atkini ve şapkanıda tak kulakların üsümesin :)

    0|0
    0|0
  • Üstüne mont + kot pantolon
    ellerine kar eldiveni ve Harley bot.

    0|0
    0|0
  • Eşofman tshirt

    0|0
    0|0
  • hava durumuna göre giyin terleme konusun da bütün salonlarda duşlar var bildiğim kadarıyla zaten duştan sonra hemen çıkma eve gitmek için eğer toplu taşıma araçlarıyla gidiyorsan salonda bir sıcak çay iç kendine gel sonra çık eve yolculuk için.

    0|0
    0|0
  • Termal atlet öneririm :)

    0|0
    0|0
  • Tshirt giy

    0|0
    0|0
  • Yani fark olmuyor şort tshirt fitness dan sonra sauna jakuzi biraz swimming sonra tekrar sauna jakuzi en son hamam bu imkanlar varsa kullan bu sekilde zevkli de oluyor

    0|0
    0|0
  • İçinden dışına herşeyin yedeği olsun yanında, salondan çıkarken değiştirirsin olur biter. Bu mevzu derin zatüreye kadar Alimallah...

    0|0
    0|0
  • Şort t-shirt yeter kanka nabcan ne giycen baska

    0|0
    0|0
  • normal uniforma giyiyorum salonun bransin

    0|0
    0|0
  • bende çok kararsızım :/ şuanlık uzunkol
    ve şort pijama benzeri şeylerle takılıyorum

    0|0
    0|0
  • Tayt giy birader ;))

    0|0
    0|0
  • Tshort üstünede kapsonlu polar iyi gider salonda

    0|0
    0|0
  • dostum benim gibi giyin sorun olmaz.

    0|0
    0|0
  • çııplak git kanka sen

    0|0
    0|0
  • don kilot :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7
Yükleniyor...