Güzel bir parfümün bayanların üzerindeki etkisi nedir?

evet arkadaşlar sorum yukarıda yazılı.. güzel bir erkek parfümünün bayanların üzerinde bıraktığı etkierini merak ediyorum...


0|0
11|4

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 10

  • unutulmaz mesela babamın bosstan bi parfümü vardı yıllar gecti unutamadım:d

    0|0
    0|0
  • eer kaliteli hoş aromalı sağlam bi baharatsa bütün gün onu koklayablrm.

    0|0
    0|0
  • kokusunu içine çeker çeker durursun hatta için gider falan filan

    0|0
    0|0
  • çok etkili bence .

    0|0
    0|0
  • Erkek için önemli bi unsur bence çünkü etkiler..Akılda bırakır..

    0|0
    0|0
  • Hafızaya kazınır:)

    0|0
    0|0
  • Ben de merak ediyorum.

    0|0
    0|0
  • Beni benden alır.. :)

    0|0
    0|0
  • Aklimda kalir o cocuk

    0|0
    0|0
  • Guzel parfum ilgi çeker evet..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • sevgilim parfumume bayiliyor

    bende tam tersine soruyom kendi kendime neresi guzel la bunun sans eseri aldik 20tl ye. vay anasini bi tane daha mi alsaydim diyom simdi de.bilseydik guzel oldugunu

    0|0
    0|0
  • bu soruyu kesinlikle bende merak ediyordum, ben mesela parfüme pek önem vermem bi erkek olarak ama..

    0|0
    0|0
  • Bana yaklaşan kadın mutlaka ikinci kez yaklaşır iddia ediyorum -_-

    0|0
    0|0
  • bende iddaa ediyorum koklayan bir daha kokluyor e normal 200 tl bayılınca :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...