Bjk-Ts maçını nerede izliyodunuz arkadaşlar?

Bugun maçı nerede izliceksiiniz arkadaşlar:))

Güncellemeler:
Veliiiiiiii:)
Dembabbabaaaaaaaaaa

0|0
618

En İyi Erkek Görüşü

  • Digitürk beşikataş paketi var tv den izleyicem

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 17

  • İzlermiyim bilmiyorum açıkcası kafe tarzı yerlere gitmedim bugün hiç normalde GS maçlarını kafelerde izleriz arkadaşlarla sırf o yüzden lig tv almıyorum tadı başka oluyo :) İzlersem netten bakarım brz :)

    0|0
    0|0
  • DemBaba ne vurdu öyle

    0|0
    0|0
  • Evde oh miss -_-

    1|0
    0|0
  • evde baktım az

    0|0
    0|0
  • evimde izlicem vip koltugumda :D

    0|0
    0|0
  • Netten Fenerbahçeliyim zahmete değmez kalk git izle falan. :)

    0|0
    0|0
  • link attın izleyelim fakirim ben (galatasaraylıyım ama beşiktaşı severim ) :D

    0|0
    0|0
  • Barcelona cafede. :)

    0|0
    0|0
  • kartalicem link atsam yasadışı olur mu ki :) cok memnunum bu siteden tüm macları izliyorum

    0|0
    0|0
  • zaman olursa evde izlerim..

    0|0
    0|0
  • google sper stadyum yaz ordan izleyebilirsin.

    0|0
    0|0
  • . ev.

    0|0
    0|0
  • Kaçaktan

    0|0
    0|0
  • solcu hüseyinciğim ve postacı muratla

    0|0
    0|0
  • evdeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    0|0
    0|0
  • evde bakıcam öyle arada bir lig tv var zaten :)

    0|0
    0|0
  • internetten kaçak :) malesef ögrencilik boyle

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Tvde

    0|0
    0|0
  • izlemen için ligtv olması olması gerek her ay para veriyorsun bizim vardı kapattık geçen seneden beri internetten izliyorum takımımın maçlarını

    0|0
    0|0
  • Evdeeeee :))

    0|0
    0|0
  • internetten

    0|0
    0|0
  • Izliyecegimden degil aslinda evde sirf bizimkiler izliyor die mecburiyetten

    0|0
    0|0
  • Stadda :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...