Fitness zayıflama için bir etken midir?

Yani şöyle anlatayım; 5 6 kilo vermem gerek. Fitness'a gitsem bir kaç ay işe yarar mı?


1|0
10|36

En İyi Erkek Görüşü

  • 6 kiloyu 1 ayda verirsin fitness yapsan

    1|0
    0|0
    • Sen ciddi misin

    • Hepsini Göster
    • Diyetisyen öneriyo musun gitsem mi sence?

    • Kesinlikle git kalça ve bacak çalış

Erkekler Ne Diyor 35

  • tabi ki önemli bir etken ancak kilo vermek istiyorsanız en etkili yöntem beslenme şeklinizdir... fitnessla birlikte beslenmeye dikkat ederseniz iyi olur.. Eğer kilo vermek istiyorsanız
    Zayıflamanın çözümü çok çok basit.
    Şunları iyi oku ve uygula.
    Hiç korkma üzülme sana yapılan en önemli yanlışı söyleyeyim.
    1. Sık sık ama az az yemek... kimseyi zayıflattığı görülmemiştir tam tersine kilo aldırır.
    2. Yağdan uzak durmak... zeytinyağı ve tereyağını ye ki acıkmayasın.
    Öncelikle ideal kilonu idealkilox. com da hesaplat.http://www.idealkilox.com/#!hesaplama/c1mw7
    Ancak nasıl yiyeceğini iyi bilmen gerek bunun için şunları mutlaka oku.
    http://kiloverebilmek.blogspot.com.tr/
    Ayrıca yeme bozukluğun olup olmadığını öğrenmek için http://yemebozuklugutesti.blogspot.com.tr/
    Bu nedenle boyuna ve kilona göre sana en uygun olan fitness programını ve bu programı nasıl yapacağını öğrenmek için : http://fitnessprogramhesaplama.blogspot.com.tr/
    Ya da www.idealkilox.com ordan kilo verme sayfasını oku. http://www.idealkilox.com/#! kilover/cbv6
    Bir de kendini güçlendirmen için de şu yazıları mutlaka oku hiçbirşeyin kalmaz.
    Ginseng için http://www.idealkilox.com/#! ginseng/cceg
    Çörek otu için http://www.idealkilox.com/#! corekotu/c20oy
    Bazı bitkilerin şifaları için www.idealkilox.com/#! bitkiseltakviyeler/c23p4

    0|0
    0|0
  • Evet etkendir

    1|0
    0|0
  • plates yapmanı birazda beslenmeye dikkat edersen bir ayda istediğin sonuca varırsın ama bu spor bir aylık değilde hayatın boyunca yapılacak birsey olarak görülmeli köprüyü gecene kadar değil başarılar :)

    1|0
    0|0
  • Belki yarar.

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle yarar. Düzenli gidersen tabi.

    1|0
    0|0
    • Diyetisyen öneriyo musun gitsem mi sence?

    • Fitness'a gidersen sana zaten yardimci olurlar.

  • Elbette ayrıca sağlıklı beslen düzenli beslen
    İyi bir fizik de olur şekli güzel olur vucdunun

    1|0
    0|0
    • Aynen şekil olcağı için kilolu da gözükmezmiş.

    • Hepsini Göster
    • Evet fazla kilo vermese de kotu gozukyor :))
      O yüzden hafif şekilde alması lazım vücudun
      Belki kilon çok duşmez ama yağ yakarsın en azından

    • Diyetisyene gidersen kilo verirsin hızlıda olur ama onun içindede spor olmalı diyetisyeni ben onermem pek kilo vermek o kadarda zor bir şey değil fast food ve aşırı yemekten kaçıncaksın ve spor yapıcaksın :))

  • Diyet + Kardiyo... Çok daha fazlası bile olur iki üç ayda yeter ki inan...

    1|0
    0|0
    • Diyetisyen öneriyo musun gitsem mi sence?

    • Hepsini Göster
    • Spordan sonra çok acıkıyor insan nasıl bir ironiyse :)

    • Doğal bir durum özellikle spordan sonra alacağın kaliteli besinler en önemlisi, vücudunu dinlersen o sana çok şey söylüyor aslına bakarsan ;)

  • fitness+saglıklı beslenme kesinlikle yarar

    1|0
    0|0
  • Yag yakar kasa donusturursun kilonda dusme cok az olur hacimlenirsin

    1|0
    0|0
    • Zayıf gözükürüm işte.

    • Hepsini Göster
    • bir git fikir al ona gore spora git nedeni spor yapinca daha fazla yemek yiceksin banada kilo almam icin spor yap demisti psikolog mesela

    • Fotografin olmadigi icin ve reelde de tanimadigin icin balik et iyi mi kotu mu bilemiyorum arkadasim :))

  • Ben sabah kalktığım da 1 bardak ılık su içiyorum 1.5 saat sonra 2 dilim tam buğday ekmeği ve yağsız az miktarda kahvaltılık haşlanmışyumurta tok tutar 12de ara öğün 1 adet meyve yeşil elma ideal 15de ara öğün meyve ve son olarak 17de 1 dilim tam buğday ekmeği az yağlı çorba vs.

    0|0
    0|0
    • Ve 1 haftada kardio yaparak 3 kilo verdim bol bol koş terle spor salonlarına gerek yok sadece zayıflamak istiyorsan

  • elbette yarar :) doğru bir program ve disiplinli çalışma ile sadece 5-6 kilo vermekle kalmazsın üstüne sıkılaşırsın ;-)

    0|0
    0|0
  • Saglikli beslenirsen etken

    0|0
    0|0
  • Yarar ama fazlasi kas yapar bide fazla kilo girme aletlere egzersis gibi 2 3 kilo calis :) insalah istedigin kiloya dusersin

    0|0
    0|0
    • Diyetisyen öneriyo musun gitsem mi sence?

    • Bence git ama işini bilen bir diyetisyene git digerleriyle sadece kendine eziyet edersin kilo veremezsin falan

  • fitnes etkendir tabi ama doğru beslenme yaparsan yoksa hiç faydası olmaz beslenme şart hayatından un şekeri çıkar ekmeği kes kısaca 1 ayda oturdugun yerde 5 kilo verirsin

    0|0
    0|0
  • Fitness şişmanlatıyor mesela 30 ile 45 dk arası koşarsan ve bunu haftada 4 gün yaparsan en azından 1 kilo alırsın haftada. Sakın yapma, fitnes hiç kilo verdirir mi :)))))))))))))

    0|0
    0|0
  • Fitness zayıflamak ve kilo almak için bir etkendir. Beslenmeye bağlıdır; uzmana danışılmalıdır.

    0|0
    0|0
  • valla ben fitness e gidiyordum adam bana kilo alman lazım demesinden protein tozu satmak istemesinden bıktım. o yüzden fitness i felan bıraktım. millet işi ticarete dökmüş. kilo vermek istiyorsan sen birşeyler yap. bisiklet öneririm.

    0|0
    0|0
  • Kim bilir belki.

    0|0
    0|0
  • fitness daha çok sıkılaşmak için işe yarar forumda kalmak için

    0|0
    0|0
    • Diyetisyen öneriyo musun gitsem mi sence?

  • Etken ama tek basina pek yeterli olmaz

    0|0
    0|0
  • gitmeden de rahatklıkla verebilirsin.

    0|0
    0|0
  • Fitness'e gitmene gerek yok evde egzersiz yapman yeterli ben aşırıya kaçırmıştım bigünde 4 kilo vermiştim :D

    0|0
    0|0
  • Düzenli beslenmek, iyi uyumak, spora sadece salonda değil dışardada devam etmek şartlarıyla sonuca ulaşabilirsin

    0|0
    0|0
  • Etken yemenede dikkat

    0|0
    0|0
  • Düz koşu yap her gün 6 7 dk beslenmene dikkat et yavaş tempoda koş hiç gerek yok fitnessa falan

    0|0
    0|0
  • Bana ulaş, geçen sene 1,5 ayda 13 kilo vermiş biri olarak yardımcı olayım sana

    0|0
    0|0
  • Fitness düşünulen kadar kolay değil.

    0|0
    0|0
  • Sağlam diyet ve cardio antremanıyla 1 ayda rahatlıkla 4 kg verebilirisn

    0|0
    0|0
  • elbette yarar gitmelisin fakat düzenli şekilde de beslenmene dikkat etmen gerek..

    0|0
    0|0
    • Diyetisyen öneriyo musun gitsem mi sence?

    • Hepsini Göster
    • Her şey :D Tuvalete 3 defa çıkmasam obezdim herhalde

    • once yedigine dikkat et :) çöpe cevirme mideni ve fitness salonuna biran once yazıl :) yaz gelmeden once

  • Evet gayet İşe Yarar Ama Yediklerine De Dikkat Ediceksin

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 10

  • İşe yarıyor. Ben gidiyorum. Kilo çok vermedim zaten zayiftim diye :-) ama feci sıkılastiriyo süper bir şey. Dene bence

    1|0
    0|0
  • valla fitness felan bilmem ama basket fazlasıyla 8 senedir oynuyorum valla 1 deri 1 kemik kaldım boy 175 kilo 50 daha oynadıkça düşüyorum :)

    1|0
    0|0
  • 5 6 kiloyi bir kac aydan daha kisa suredede ise yarar fitness yararlidir ama azimliysen sonradan birakicaksan azimli degilsen hivc badlama bile

    0|0
    0|0
  • Boğaz tutulması şart. Sadece fitness işe yaramaz.. dediğimi kaale al derim yoksa aylarına yazık olur tatlım

    0|0
    0|0
  • bir birlerini severler aşk karşılıklıdir paylasilir seninicin deyil askın icin kendisi baskasinada asik ola bilir jime asik olurs senin icin demesi herkes icin deyil askini icin bu sen. olamasin senin icin deyil

    0|0
    0|0
  • o daha çok sıkılaştırıyo diye biliyorum beden olarak küçülüyosun

    0|0
    0|0
  • Gunluk alman gereken kaloriden daha az kalori alirsan zayiflayabilirsin spor yapmak yetmiyor.

    0|0
    0|0
    • Diyetisyen öneriyo musun gitsem mi sence?

    • Hepsini Göster
    • Para dert değil

    • Fitnes yap yaninda da benim dediklerimi yap spor olarak ekmegi kes az yemeye calis verebilirsin

  • Beslenmeyi kesmessen daha da kilo alman muhtemel

    0|0
    0|0
  • tabiki de etken

    1|0
    0|1
  • Tabiki. Aslında hayatından çıkarmaman lazım sporu. Sırf zayıflamak için değil sağlık açısındanda bırakmamalısın. Sporun yanında yediğin yemeğede dikkat etmelisin yoksa bir faydasını göremessin.

    Ah bide kendime geçirebilsem şu yazdıklarımı :D

    0|0
    0|0
    • Spor yeri diyet listesi veriyor mu? Yoksa diyetisyen daha mı mantıklı?

    • Onu bilmiyorum. Ben denileni yapmadığım için kimseyi bana diyet listesi yapma zahmetine sokmadım :) yediğinden çok yakmalısın ama.

Yükleniyor...