Kontrol edilemeyen ve baskılanamayan gülmeler :s?

Arkadaşlar hiç istemeden güldüğünüz oldumu veya gülünmeyecek bir konu hakkında konuşulurken mal mal güldüğünüz oldumu ve tutamadığınız baskılayamadığınız ve bastırdıkça artan hayatımı mahvetti tükendim deliriyomuyummm?

Güncellemeler:
bu nedir tıbbimi yani manevimi dinimi anlamadım ya deliriyorum galiba offfff:(
ya bu nedir yaaa delircem arkadaşlar yaşamımı işimi çok olumsuz etkiliyor normal tepki vermem gereken yerlerde gülüyorum psikiyatriste gittim oda ona bir ilaç yok dedi bu nedirrr ya çok sorun olmaya başladı

0|0
5|8

En İyi Kız Görüşü

  • Evet oluyor hemde hiç gülmemem gereken yerlerde gülmeye başlıyorum. Ne kadar ugraşsamda tutamıyorum

    0|0
    0|0
    • doktora gittinmi bunun için

    • Hepsini Göster
    • Bence fazla kafana takma. Gülmek güzel birşeydir. seni tanıyanlar zaten ne olduğunu biliyorlar diğerlerinide fazla önemseme. Ben gülen insanları herzaman daha sıcak ve samimi bulurum

    • Teşekkürler :)

Erkekler Ne Diyor 8

  • Sadece kırğınlık dolu kalplerin dışa dönük ters yansımasıdır istemeden gülmek. Ve evet bende hiç olmayacak yerlerde gülüyorum. Örnek olarak bir cenazenin yanında veya bir cesetin kanlı yığınına (Camdan atlayarak intihar eden) bakarken. Ama asla istemediğim içinde kendimi surat asmaya zorlayamam.
    Kimisi kalplerin taş kesmesi desede aslında sadece acı çeken bir ruhun bedende hissettirdikleridir.

    0|0
    0|0
  • Gözlüklü bir arkadaşım seyyar bir satıcıdan tesbih almış parasının üstünü almadan uzaklaşıyordu satıcı arkasından arkadaşımm kardeşş dedi bakmadı gözlüük diye seslenince bakmıştı gülme krizine girdim niye güldüm neyine güldüm bilmiyorum ama o an için baskılayamadım :)

    0|0
    0|0
  • Bendede oluyor

    0|0
    0|0
  • Arada oluyor geçer diye umuyorum. Banada en son bayram namazinda olmuştu. Tüm cemaat homurdanmisti :D

    0|0
    0|0
    • off ya çok zor durumda kalıyoruz ama:(birde anlatamıyosun derdini karşı tarafa dalgamı geçiyosun benle diyo

    • Hepsini Göster
    • Benim genelde sinirlerim bosalinca oluyor o normal. İşin zor ben yine atlattim :/

    • evet aslında bişeye sinirlenincede oluyo gülüyorum

  • Ciddi olmam gereken bazı durumlarda saçma sapan gülesim geliyor. Sinir oluyorum. :)

    0|0
    0|0
  • Sık sık oluyo. Bugün gülmekten göbeğim çatladı :)

    0|0
    0|0
    • neden oluyor peki:sçok sinir bozucu yanlış anlaşılıyorum çok kötü çok:(

    • Gülmek iyidir. Sebepsizde gülünür :) komik şeylere gülüyorum. şimdi sanada güldüm :d

  • Bende bu yazdiklarını okutken guldum halbuki ciddi bir konu :))

    0|0
    0|0
  • evet hiç bastırmıyorum böğüre böğüre gülüyorum afedersin kimse için kendini sıkmaya gerek yok

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Hiç olmayacak yerlerde gülme gibi berbat bir alışkanlığım var benim de nasıl geçer bilmiyorum. s

    0|0
    0|0
    • off ya deliriyomuyum normal sohbet edemiyorum bir konu hakkında bişey yok deli gibi gülüyorum iyice bozuldu psikolojim ya:(

  • Oldu oldu en saçma şeye 1 saat gülmüşlüğüm var

    0|0
    0|0
  • ooof olmazmii :D hoca ders anlatiyodu nedensizce gülmeye basladim garip garip bakiyo herkez :D

    0|0
    0|0
    • eee işte garip garip bakınca herkes dahada çok gülüyorum bendeee off

    • bende de öyle :D 1saat gulmusumdur nerdeyse :D

  • o geçici

    0|0
    0|0
    • geçici değil bu 2yıldır var ebnde geçmiyo illet gibi yaaa off çok kötüyüm...

    • Hepsini Göster
    • 2 yıldır var istemedikçe baskıladıkça dahada çok oluyor aklıma gelince o hallerim normal seyirde sohbet edemez oldum resmen insanlarla bunun yüzünden:(

    • sende panik atak var

Yükleniyor...