Engin Baytar'ın hakeme saldırması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hayatımda ilk defa maç izledim heyecanlı birşeymiş Engin baytarın hakeme saldırısı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler:
tebrikler gs

0|0
428

En İyi Erkek Görüşü

  • bir gs lı olarak artık bu herifi istemiyorum bu forma altında. hakeme daldı. sporcu ahlaklı olur ama ne yazıkki bu piskolojik olarak dengesiz birisi. üst düzey karşılaşma da baskıya dayanamadı. ve stad rezalet. yeni sezon da futbol da şiddet son sürat devam ediyor hiç kimse bir şey yapmıyor kimse stada gitmesin

    1|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 27

  • Arkadaşlar siz bu yorumları yaparken ciddimisiniz çok merak ediyorum.

    Aralarında geçen diyalog nedir Cüneyt Çakır orada Engin'e ne dedi, yada Engin ona ne dedide direk Kırmızı kartı gösterdi hiçbirimiz bilmiyoruz.

    Böyle insan kurban etmek kolay geliyor madem bu kadar ciddi birşey var dudak okuma diye bir yöntem var okusunlar dudaklarını ne söylendi ise ortaya çıkar.

    Eğer engin hakaret etti ise hakem sonuna kadar haklı ama benim gördüğüm hocam Allah Rızası için görmüyormusun pozisyonu dedi.

    Eğer Allah'ın adını anmak Kırmızı kart ile cezalandırılıyorsa bırak yakasına yapışmayı O Adamı Oraya Gömerim Ben.

    0|1
    1|1
  • İyi yapmış fenerli oyuncuların dövmesi gerekiyordu onu faulü vermedi gol oldu...

    1|2
    0|1
  • engınle cuney cakır arasında gecen dıyalogları bılınmeden kımsenın engını yargılayamaz orada herkes itiraz etti belkı engın ana avrat kufretti bılemeyız hakem raporunu yazacak engın savunmasını yazacak bızde öğrneceğiz mehmet topuz herseye itiraz eden çirkef bı futbolcu emre gıttı cırkeflık bıttı dıye sevınırken kuyt da onun gıbı cıktı gol attıktan sonra topu engının elıne vermesıyle engının topu kuyt a yapıstırmasına cok sevındım bıraz herıf olsunlar

    1|1
    1|1
  • Türk futbolu adın utanc verecek bir hareket

    0|0
    0|0
  • Çok çirkin

    2|1
    0|0
  • 'Cüneyt Çakır'a üstündeki fener formasını çıkar ! '' dediği İçin Kırmızı Kart Yemiş!

    adamın dibisin engin

    0|1
    1|1
  • yüzkarası o adam , futbolun yüz karası

    1|1
    0|0
  • Süper Ligde oynamış gelmiş geçmiş en çirkef futbolcudur.Cüneyt Hoca çok sakin davrandı.Helal olsun gerçekten.Süper Ligde Engin Baytar gibi kuduz köpekleri görmek istemiyoruz.Büyük bir takımda oynuyor.Pek çok başarı kazanmış.Metin Oktay,Bülent Korkmaz,Hakan Şükür gibi efsanelerin oynadığı bir takımı haketmiyor.

    0|0
    0|0
  • Bir Galatasaraylı olarak hakemin koluna yapışınca tiksindim yaptığından, ya aklını başına alır ya da cezasını çeker.

    0|0
    0|0
  • insan o.ç. olmasın işte. naparsın:)))

    0|3
    1|0
  • haklıydı

    0|0
    1|1
  • Tipik bir Engin Baytar davranışıydı :)

    0|1
    0|0
  • Hiç yakışmadı hiç. Ayrıca her maç bu heycanı taşımaz :D

    0|1
    0|0
  • klasik türk futbolusu

    0|0
    0|0
  • az bıle yaptı şerefsize...

    0|0
    1|2
  • eşşolu

    1|1
    0|0
  • hazm sorunu var arkadaşın derim

    0|1
    0|0
  • yakışmadı

    0|1
    0|0
  • çakır olum bak git der gibiydi.

    0|0
    0|0
  • onun ben...

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 4

  • Trabzondan alirsan her seyini boyle olur :) trabzonludur vurdu mu oturtur.

    1|1
    0|1
  • iyi bir şey olmadı ama yinede hakeme tekme tokat dalmadığı için şanslı ucuz kurtuldu :) birkaç maç ceza alır tabi.bir takımın kaderiyle ancak bu kadar oynanırdı yani.ama hakettik kazandık ve mutluyuz ..

    0|0
    0|1
    • 5-10 maç ceza alma durumu var direk kırmızı kartın yanında hakeme yatığı bariz hareket TFF' alacağı ceza 5-10 maç arası :)

    • ya emre belözoğlu na ne demeli trabzonsporlu bir futbolcuya pis zenci dedi neredeyse hiç ceza almayacaktı.Allah var yani yazık günahtır.kul hakkının hesabı nasıl ödenecek?

  • Hoş olmadı. Bir gs li olarak diyorum.

    1|1
    0|0
  • terbiyesizlikti.

    1|2
    1|0
Yükleniyor...