Elimden de bir şey gelmiyor ki :(

selam arkadaşlar moralçöküntüsü içindeyimkafamdaçokkarışikbirde sizesorayım dedim.bir gelin aldık 6 yıl önce ekmek olsa ite doğranmaz o derece 4 yaşında bir yeğenim var çocuğu daha 40 i çıkmadan döven odalara kapatan kadın ben bugün çocuğun kafasına vurdum diye trip atıyor iftara geliyor sofraya oturmuyor çocuğmun yüzünü bir daha göstermem diyor. hayır yani o gelsin gelmesin umrumda değil aç kalmış oruçmuş benide ilgilendirmiyor ama o çocuğa çok üzülüyorum kadın geceleri ışık açmaz televizyon açmaz çocuk oyuncaklarının ışığıyla oyun oynar böyle bi kadına bırakmak istemiyorum yeğenimi amaelmdende birşey gelmniyor ne yapmalıyımsize ?


0|0
2|2

En İyi Kız Görüşü

  • O kadın benim elimde olacaktı ki sen gör ona noluyo. Ama sen yakınısn ters bişey yapsan yakısık almaz. Yeğenin kac yaşnda şuan? Farkındamı olanların? Bence yengenn pskolojk destek alması gerek. Tamam senn ona wurmana kızablr ama kendiside bildğn işkence edyor. Ama şu bir gerçekki yeğenn ileride çok güclü we başarılı olacak. We ne tuhafki o annesnin wermedği emeğn karsılığnda annesni memnun etmeye çalişacak. Çocuk ps. Okuyorum ben. Tecrübeyle sabit görşlerm

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • sen karisma.kotu sen olursun.o yuzden hic bulasma derim sana

    0|0
    0|0
  • harika

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Çocuğun babası yok mu ?

    0|0
    0|0
    • var ama babaası calısıyor gece 11 gıbı gelıyor eve

    • Konuş sende hiç acımıyo musun bu çocuğa böyle olaylar oluyoken de yani olayı içten fethet çünkü başka yapabilecğin bişey yok olsa bile siz ailesiniz sonuçta polise gidicek halin yok babasına ver gazı acınaklı acınaklıda anlt sonuç alırsın diye düşünüyorum

    • denedık canım ralarıdahıc deıl zaten

Yükleniyor...