Eski sevgilinizi nasıl unuttunuz? Nelere pişmansınız ve onun gelecekteki sevgilisine ne demek isterdiniz?

Sizce hak etti mi verdıgınız degeri yoksa zaman kaybınız mıydı ? Hangi ozellıklerını anlatır , uyarırdınız ?

Güncellemeler:
Ayrılanlar barısır , barısamayan alısır mı gerçekten :)

0|0
8|3

En İyi Kız Görüşü

  • ilk sevgilimi unutmak için 1 senem heba olmuştu.sonra bu sevgilimi tanıdım ve ona kendimden çok güvendim ee noldu aynı b*kun laciverti:) ayrılmadık ama ayrılma eşiğindeyiz.bunu çabuk atlatabılcegımı dusunmuyorum acıkcaıs..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Ne kadarda gerçeğine benzemişti sevgin,oysa inanmıştı buna yüreğim.. giden gitmiştir kimse kimsenin uyarıcısı değildir, nankörlük

    0|0
    0|0
  • Unuttum dersen hatırlarsın.

    0|0
    0|0
  • Birden unuttum hemen.

    Gelecekteki sevgiliye ise, naber hacı diyorum.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • zaman kaybıydı benim için ne yazık ki isterdim ki emeklerimin karşılıklarını alayım ama olmadı nasip değilmiş, zaman öğretiyor unutmayı yada alışmayı, ayrılığı saplantı haline getirmedim zaman geçiyor sonuçta, ayrıca benden sonraki sevgilisini de hiçbir şekilde uyarmam banane.

    0|0
    0|0
  • ondan tamamen uzaklasarak ona aıt ne varsa kaçarak bana ulasıp kafamı karıstırmasına müsade etmedim numaram msn adresm vs ev telefonuma varana kadar değiştirdim.Güzel bir yaşanmışıktı acı bir tecrube oldu eger onda o hataları yapmasaydı ben uzulmeseydım şuankı erkek arkadasımın kıymetını bılemezdım bazen dua ettiğim bile oluyor sağolsn :) Sevgili değilde eşine allah sabır versın demek istiyorum onun yanındayken benı dusunuyor olması buyuk sıkıntı eşi için ;)

    0|0
    0|0
  • Unutmak diye bir olay yok , alısmak var ve onsuzluga alistim. gelecekteki sevgilisine de diycek tek lafım yok

    0|1
    0|0
    • kesinliklee katılıyorum unutmak die bişey yok onsuzluga alışmak var .)

  • biz ayrıdlık gitmiş baskasıyla çıkmış ben 2 göz 2 çeşmeyken sonra bana geri geldi havalara uctum ama baskasıyla çıktığını bilmiodum tekrar ayrıldık ona geri dönmüş sonra onlar ayrılmış allah bildiği gibi yapsın öküzü

    0|0
    0|0
  • eskıyi unuttum.hatırlamaya degmez.çünkı bana çok hakszlık yaptı..

    0|0
    0|0
  • Eskileri attım, alemi bıraktım.

    Bunu yazarken de kaşımı yoldum uuuuuuuh :(

    0|0
    0|0
  • 2 yılın sonunda herşey bitti bence ıyıde oldu olunlu yönde çok şey öğrendım. bir pişmanlığım yok.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...