Anadolu üniversitesi işletme mi yoksa seneye kalıp sınıf öğretmenliği mi?

tercihimi malesef ki yapmıştım ama pişman oldum sanki :S seneye hazırlanırsam okul puanımın yarısı gitcek.. sınıf öğretmenlği daha cazip geldi bu sene evde kalıp çalışmalımıyım yoksa işletmeye gitmelimiyim? düşüncelerinizi paylaşın benm için çok önemli çok kararsızım .. bu sene çalışmadım o yüzden birazda kalmak istiyorum gerçekten çalışıp kendimi denemek istiyorum daha iyi bi yere gitceğimi sanıyorum.. off yardımmmm :S


0|0
6|12

En İyi Kız Görüşü

  • Sınıf öğretmenliği cazip diyoruz da bu yeni sistemle sınıf öğretmenine olan ihtiyaç azaldı. Tabi ilerleyen yıllarda ne olacağı bilinmez ama öğretmenliğe olan ilgi çok az şu an. İşletme desen o da karışık. senin kafan daha çok karışık :D Allah kolaylık versin ne diyeyim

    1|0
    0|0
    • evet onuda biliyorum atanması zor diyolar ama ne olcaz biz ya gerçekten kafam çok karışık :) her mesleğe bi kulp buluyolar ya çok şaşırdım artık napıcam bilmiyorum :S seneye kalırsam meslek olarak ne önerirsin?

    • Hepsini Göster
    • puanım 350 sıralamam 72binlerde yorumunu bekliyorum :)

    • sen git bu sene bence uğraşma bi daha hem aynı stresi tekrar yaşama:)

Erkekler Ne Diyor 12

  • Evde kal hazırlan. işletme mezunu cok.

    0|0
    0|0
  • İkisi çok farklı bölümler. Sen aslında hangisini istediğine önce karar vermelisin. Gerçekten istediğin işletme bölümüyse devam edebilirsin fakat gelecekte bu alanda mutlu olacağını düşünmüyorsan beklemeni öneririm. Tercih yaparak hataya düşmüşsün ama sanırım artık okul puanları eskisi kadar fazla etkilemiyor. Ne istediğine karar ver.

    0|0
    0|0
  • anadolu üniversitesinde bölümler arası geçiş diğer üniversitelere göre daha kolay. işletmeye gidip ordan öğretmenliğe geçebilirsin. örgünde bu böyle. kimyadan eczacılığa geçen var. bi sene evde hazırlanmak insanı hakkaten yıpratıyo. düşünebilirsin bence bunu

    0|0
    0|0
    • hazırlık var ilk sene.. bu geçiş nasıl oluyo notlarını yüksek tutarsın geçiş yapabiliyomusun

    • hazırlık çok sakat yanlız. büyük isyanlar çıktı bu sene. bin kişiden 1500 ü kaldı yani öyle düşün. çalışan geçiyo ama bizler geçtik. notların yüksek olursa geçebilirsin evet.

  • Sınıf Öğretmenliği iyidir.

    0|0
    0|0
  • sana şöyle izah edeyim.eğer okulun adı yoksa helede işletme gibi bir bölümden mezun olduysan .mezun olduktan sonra iş bulmayı bekleme.ki muhtemelen okuduğun bölümle alakasız bir iş yapıcaksın.babanın veya çevrende iş varsa tercih et yoksa uzak dur derim.bu arada bende işletme okuyacağım.işim hazır.yoksa kesinlikle seçmezdim.soruların varsa sorabılırsın

    0|0
    0|0
  • eskişehir çok güzel ya benim mekan orası bnde bilecikte kamu yönetimi okuyorum :d işletme iyi aslında sınıf ogretmenliği bi karışık gibi :D

    0|0
    0|0
  • abim eskişehir anadolu üniverstesinde okuyo müthiş bi şehir yaş ortalaması 22 sokakta yaşlı yok her yer müthiş

    0|0
    0|0
  • Seneyi bekle bence.

    0|0
    0|0
  • Sınıf Öğretmenliği iyidir. Ben gözüm kapalı sınıf öğretmenliği yazdım.

    0|0
    0|0
  • işletme mi hemen topuk topuk topuk

    0|0
    0|0
  • Bahsettigin okul bahsettigin bolumdeyim. Sorularini sorabilirsin

    0|0
    0|0
    • ama ingilizce işletme değil.. o yüzden tereddütteyim.. işletme mezunu çok malum korkuyorum biraz.. tabi herşey kendini geliştirmekte ama yapabilirmiyim bilmiyorum.. kaçıncı sınıfsın bitirince nerde çalışmayı düşünüyosun

    • Hepsini Göster
    • hostes olmayı isterdim gerçekten ama boş hayallere kapılmamalıyım anladım bunu :) ben bi seneden beri işletmeyi istiydum ama çevremden olumsuz yorumlar alıyorum özellikle akarabalarımızdan ve deli oluyorum.. aslında işletme çok güzel çalışabileceğin alanlar çok geniş ve yükselme durumun var..

    • Ee o zaman ? Ben 3.sinifa gectim eskisehir bir ogrenci icin en guzel sehir. Anadolu universitesi de oyle. Kendini gelistirirsen issiz kalmazsin. Benim teyzem sutcu imam isletme mezunu su an is bankasi muduru :). Elaleme ne bakiyorsun. Ancak milletin oglu doktor oldu sizinki noldu diye dedikodu yaparlar. Eskisehir gelirse yardimci olurum ben merak etme

  • İngilizce işletme sanırım ona puanın yetiyorsa elbette gelen sınıf öğretmenlikleri de vardır? ingilizceyese oku derim

    0|0
    0|0
    • ingilizce değil işletme sıralamam 72k sınıf öğretmenlikleri gelirmiydi? hiç araştırmadım 2 hafta öncesine kadar aklımda yoktu hiç sınıf öğretmenliği çünkü

    • Hazırlık deyince aklım ingilizce işletmeye kaydı onun da sıralaması 57.300 buymuş . Bende yazdım burayı tm 2 puanına görede bi çok sınıf öğretmenliği geliyordu 43 bine

Kızlar Ne Diyor 5

  • 2 yıllık öyle sağlam iş garantili bölümler varki. Bu iki yazdığın hiçbir işe yaramaz. Boşun ayıllarını heba edecek birdeişsiz kalacaksın. İlla ikisi mi tercihler arasında ben açıköğretim işletme yazarım hemde işe girer çalışır sonrada kpss memur olarak işe başlardım .

    0|0
    0|0
  • yalova ingilizce işletme yazayım mı? iş olanağı olur mu acaba, üniversitenin adının olması önemli ama bölüm de önemli. napaacaağımmmmm :( diger tüm tercihlerim çeko

    0|0
    0|0
  • Seneye de işletmeyi tutturursun.Okul puanın kesilecek çünkü...3.seneyi göze alıyorsan hazırlan derim.

    0|0
    0|0
    • ben bu sene çalışmadım.. evet okul puanım kesilcek ama temelim var sınıf öğretmenlğini tutturabilirim tabi inşallah ama ikisi rasıda kararsız kaldım

    • Tutturabilirim diyorsan gir o zaman güvenin varsa.

  • işletmee

    0|0
    0|0
  • aynı durumu bende yaşamıştım ama tercih yaptıysan puanın gidiyor okul puanın o yüzden seneye hazırlanamıyorsun :( çok istiyorsan bence sınıf öğretmenliği için tekrar hazırlan

    0|0
    0|0
    • evet bi de şu puan meselesi var kafayı yemek üzereyim :S

    • Hepsini Göster
    • çook güzell :) ama işletmeye gitmeyip bi sene kalıp sende hazırlanabilirdin 4 senen ziyan olmazdı ama gerçi üniversite hayatın güzel geçmiştir yaşadıkların için pişman olmamışsındır ama benm gidipte okuyupta tekrar başka bi alana yönelme şansım yok bi an önce iş sahibi olmalıyım :s çok kararszızım şu aşamada umarım benm için en iyi olacak şeyi tercih ederim

    • umarım öyle yaparsın :) ama içinden geçeni yap..benim okuduğum 4 yıl işetmede ziyan olmadı şu an işletmeyle ilgili bi alanda çalışıyorum hukuk sadece okuyorum belki hukukla ilgili bi iş yapmam bile..bana göre güzel düşün iyi karar ver ;) ama mantıklı da düşün aynı zamanda

Yükleniyor...