Ben sana ömrümün tamamını versem sen ömrümün tamamına koyarsın...!

sevdiğim çocukla tartışıktan sonra onu fake bi hesapla ekledim.çok merak ettim bişey paylaşmı diye benle ilgili ama yok..şöyleki 3 ay geçti ve benden sonra bi türkü paylaşmış , sonra bu ayda bu yukarıdaki sözü paylaşmış..kime yazabilir ki başka ? sonuçta bana senden başkalrıda var demeye getirmişti ama bilmiyorum ya ben onu hayal kırıklığına uğrattım onu sevdiğim halde onunla dalga geçtim falan.beklemiyordu bunu.sizce ?ayrıca faceten engellemedim onu , oda engellememiş.nebilim çok çocukça böle şeyler düşünmem ama aşık oldum galiba ya off..


0|0
0|2

Erkekler Ne Diyor 2

  • sendeki vicdan azabı canım. ama aşk diye düşünüyorsanda konuş yani çekinme. kendini çok ezdirmeden konuş, ezik psikolojisine girme. çünkü pişmanlık var sanırım içinde.

    0|0
    0|0
    • evet.haketmediği şeyleri söyledim ama oda saçma sapan konuşmuştu ya .s ama bana gerçek yüzünğ gördüm falan dedi bilmiyorum oluru yok giib adam net yani bana öyle dedi.

    • Hepsini Göster
    • evet.ya aslında onu bi gün görmek istiyorum bi yerde naparım ki o an.

    • bence şimdi görme, çok üzülürsün.. bırak geçsin uzun bir zaman ve o zaman gördüğnde bak bakalım nasıl hissedeceksin. ama şuanda görürsen daha çok üzülürsün. onla ilgili herşeyi at çöpe hatırlama.

  • mükemmel ya söz

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...