Bu sene ligde kim sampiyon olur?

Ligde kim şampiyon olur? Sebebini açiklayın lutfen. Ayrıca objektif olalım.


0|0
6|11

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 5

  • Galatasaray

    0|1
    0|0
  • Beşiktaşlıyım
    Beşiktaş şampiyon olacak içime doğuyor asdjk

    0|1
    0|0
  • fenerbahçem <3
    iyi günde kötü günde her zaman yanında

    0|0
    0|0
  • GALATASARAY

    0|0
    0|0
  • Galatasaray

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • İnş Galatasaray şu an iyi sayılmayız ama en kötü halimizle bile puan farkı yok aramızda bu takım biraz kıpırdanırsa düşünsünler gerisini.

    0|1
    0|0
  • Galatasaray

    0|1
    0|0
  • Ben bir galatsarayliyim ama besiktas sampiyon olacak gorursunuz eger form dusuklugu yasamazsa oyunculari cok temiz top oynuyo

    0|1
    0|0
  • gs biraz toparlansın şampiyon olur. Adamların ölüsü bile lider şu an

    1|1
    1|0
  • Beşiktaş ligin en iyi oynayan takimi olduğu için

    0|0
    0|0
  • Tabikide Fenerbahçe olmasını isterim ama Beşiktaş ve Trabzon zorlayacak gibi
    Trabzon Ersun Yanal'ı alarak çok büyük bir iş başardı, o yüzden hedefler büyük
    Beşiktaş'da ise Demba Ba çok iyi, umarım formunu böyle sürdürürü
    Galatasaray'da bir şey yok
    Baya çekişmeli geçecek son haftalarda lig

    1|0
    0|0
  • http://www.youtube.com/watch?v=GtgDN89N5z8

    hakemlere rağmen biz olucaz

    0|0
    0|0
  • Fenerbahcenib zor maclari kalmadi fixtur cok iyi bu kadro her turlu is yapar.
    Bu yuzden Fenerbahce sampiyonlugun rahat adayi

    0|0
    0|0
    • Peki besiktas zorlqmaz mı sence

    • Besiktasa Allah akil fikir versin.
      Gecen sene o kadar dedik bjk sampion olur ama beceriksizler.
      Avrupada is yaparlar ins ama biz olamazsak ins besiktas olur sampion.

    • Aynen ben de oyle istiyom

  • Bu yıl Fener ama ömümüzdeki sezondan itibaren şampiyonluklara ambargo koyan bir Beşiktaş göreceğiz.

    0|0
    0|0
  • Fenerbahçe

    0|0
    0|0
  • Beşiktaş olucak

    0|0
    0|0
    • Bir müneccim der ki...

    • müneccimle ne alakası var şu an ki duruma göre öyle gözüküyo

    • Hayir canım saka yaptım. Acıklqma olmadan bir anda kesin bir yargıyla "görüyorum besiktaş olucak" der gibisin o yuzden :) yanlis anlamq kardes

Yükleniyor...