Diyete baslicam bir bakar misiniz?

Spora baslicam ptesi ya da sali gunu ayni zamanda diyette yapacagim biraz kilo verip vucudumu toparlamam gerek. Beslenme diyetimi kendi kafama gore dusundum; yumurta sut yogurt ayran musli sebze ve meyva agirlikli beslenecegim arada bir tavuk ve dana eti de katmayi dusunuyorum listeye. Sizce bu diyetle tabi olculu bicimde yiyerek ve iyi bir cardio+agirlik calismasiyla istedigim sonuca ulasabilir miyim?


0|0
3|14

En İyi Erkek Görüşü

  • amacınız sadece kilo vermekse aşağıdaki önerileri uygulayarak spor yapmadan bile istediğiniz kiloya kavuşmanız mümkündür. Ancak kilo verirken spor yapmak hem daha sağlıklıdır hem de de daha çabuk kilo verirsiniz. Diyetindeki sorun ise meyve ağırlıklı beslenecek olmandır. meyve şekerdir ve şekerin her türlüsü zararlıdır. Kilo verememe de en büyük olumsuz etkidir. Ayrıca cardio yetmez ve fitness yapmalısın. Bir de ağırlık çalışmaktan kastın nedir? Bence şu önerilerimi oku ve dikkate al...

    Eğer kilo vermek istiyorsanız
    Zayıflamanın çözümü çok çok basit.
    Şunları iyi oku ve uygula.
    Hiç korkma üzülme sana yapılan en önemli yanlışı söyleyeyim.
    1. Sık sık ama az az yemek... kimseyi zayıflattığı görülmemiştir tam tersine kilo aldırır.
    2. Yağdan uzak durmak... zeytinyağı ve tereyağını ye ki acıkmayasın.
    Öncelikle ideal kilonu idealkilox. com da hesaplat.http://www.idealkilox.com/#!hesaplama/c1mw7
    Ancak nasıl yiyeceğini iyi bilmen gerek bunun için şunları mutlaka oku.
    http://kiloverebilmek.blogspot.com.tr/
    Ayrıca yeme bozukluğun olup olmadığını öğrenmek için http://yemebozuklugutesti.blogspot.com.tr/
    Bu nedenle boyuna ve kilona göre sana en uygun olan fitness programını ve bu programı nasıl yapacağını öğrenmek için : http://fitnessprogramhesaplama.blogspot.com.tr/
    Ya da www.idealkilox.com ordan kilo verme sayfasını oku. http://www.idealkilox.com/#! kilover/cbv6
    Bir de kendini güçlendirmen için de şu yazıları mutlaka oku hiçbirşeyin kalmaz.
    Ginseng için http://www.idealkilox.com/#! ginseng/cceg
    Çörek otu için http://www.idealkilox.com/#! corekotu/c20oy
    Bazı bitkilerin şifaları için www.idealkilox.com/#! bitkiseltakviyeler/c23p4

    0|1
    0|0
    • Cok tesekkur ederim bunlara da bakacagim ve senelik spor salonuna yazildim.. Baya iyi bir bicime girmek saglikli siki fit bir vucuda kavusmak istiyorum..

    • inşallah başarılar dilerim şimdiden:))

Erkekler Ne Diyor 13

  • Ulaşırsın yalnız tavuklar gdo lu hep. Sana önerim tavuk yerine başka ürünlernden almaya çalış proteinini onun dışında fazla meyve tüketme canan hocanın dediği gibi 2 öğün yaparsan iyi olur.

    0|0
    0|0
    • Aslinda tavuk hic sevmiyorum zaten:))

    • Yenmeye yenir güzelce bul biber dökersin üstüne falan ama gdo lu şişirme hepsi.

  • Sabah kahvaltısı, yumurta beyazını ye sadece 4 tane 3 de olabilir, yağsız 100 gr beyaz peynir, lor peynirde olabilir, süt, domates salata, tavuk ye ama tavuk göğsü sadece ye. dana etindede protein yüklü miktarda var. cardio ağırlık Dediğin gibi yap Squat yapmayı unutma ve koşabiliyorsan temiz havada koş.

    0|0
    0|0
  • Pazartesi son vereceksin diyete nasılsa.

    0|0
    0|0
  • Umarım başarılı olursun

    0|0
    0|0
  • Bence senin kilo vermene gerek yok

    0|0
    0|0
  • valla ben sızın dedıgını bunarı yaptım 1 haftada 4 kılo verdım cok abartı ama hasta oldum bu süre ıcınde sımdı ıyılesene kadar gıtmıcem spora belkı ondanda kılo vermıs olabilirim

    0|0
    0|0
  • Yumurtanin sarısını yeme. Karbonhidrat ı da kes. Her gün de spor yapma

    0|0
    0|0
  • oldukça sıkı gorunuyorsun resım senın ıse gerek var mı

    0|0
    0|0
  • Senin diyete ihtiyacin yokki tas gibi hatunsun

    0|0
    0|0
    • Var yaa bacaklarim incelsin azicik:(

    • Hepsini Göster
    • Bak elleme bence cidden sapiklik anlama bacaklarin ideal yapısında albenili:))

    • Butun yukarini gormuyorum ama eminim asagiyi aratmiyordur:))

  • Zaten çözümü yazmışsın uygulaması da sana kalmış sonuç almaman için bir sebep göremiyorum :)

    0|0
    0|0
  • Baktım ve gidiyorum.

    0|0
    0|0
  • Ağırlığı çok abartma. Vücudu sıkılaştırcam derken Drogba gibi çıkma meydana

    0|0
    0|0
    • Ahaha yok be abartmam en fazla 30 basiyorum bacakta kolda 20 25

    • Hepsini Göster
    • cok guzel olmasi varken neden sadece guzel kalsin ;)

    • hahah neyse bundan sonrasında bozarım, yoldan çıkarım ben :D

  • Bizim bir arkadaş diyetisyene gidiyor.
    Seans başı 70 TL alıyor.
    10 gün içinde en az 2,5 kilo garanti verdirtiyor.
    Kafana göre diyet yapma bence

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • meyveye yuklenme

    0|0
    0|0
  • meyve kilo aldırır

    0|0
    0|0
  • fotograftaki sen değilsin öyleyse, çünkü kilolu gibi durmuyor bu resimdeki

    0|0
    0|0
Yükleniyor...