Boy uzatmak için yapılabilecek sporlar nelerdir?

18 yaşıma yeni girdim. En az bı 10 cm uzamayı amaçlıyorum. Bunun için ne tür sporlar yapılmalı her gün. Açıklarsanız sevinirim.


0|0
3|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Fitnes yap herkez bilip bilmeden fitnes gelişimi durdurur der buna inanma çünkü fitnes kan dolaşımını hızlandırır kan dolaşımı hızlanınca vücut sürekli çalışır besine ihtiyaç duyar bu sebeple daha fazla kalsiyum alırsın kemiklerin gelişir uzar ve şöyle bişeyde var fitnes doğru yapıldında omurgayı açar mesela plates ve bu sebeple uzaman kolaylaşır fitnes yap spordan 1 saat önce kendi hazırladığın gelişim içeceğini iç mesela yumurra kabuklarını kurut öğüt toz haline getin sütle karıştır bir miktarda çikolata tozu ekle yumurta kabuğu protein ve kalsiyum uönünden zehgindir hem uzarsın hemde fit bir vücuda sahip olursun sütte de amino asit var o da kas gelişimini çok iyi etkiler kemiklerin güçlenir ve unutma ki güçlü kemikler uzamada etkilidir dediklerimi yap farkı gör tabi sağlıki bir sorun engel olmuyosa boyunun uzamasına.

    0|0
    0|0
    • Genetiğimde olduğunu düşünüyorum. Genelde erkekler babalarından uzun olur ama benim babamla abim benden en az 6-8 cm kadar uzun. 2-3 sene boyunca her gün dedikelrinizi yapacağım. Buna ilaven günde 400 kez zıplama, 30 dk asılı kalma ve haftada 4 gün basketbol oynayacağım. 18 e yeni girdim 2-3 senede umarım 10 cm den fazla bir uzama görülür. Çünkü çok hırslıyım amacıma ulaşmadan asla pes etmem.

    • İstemek başarmadaki en önemli adımlardan biridir ben ilk okul 3 teyken arkadaslarım benimle alay ederdi cüce falan diye azmettim şu an 1.86 boyundayım kilom 110 ama yağ oranı % 14 yani sportif bir yapıdayım yani demem o ki : çalış çalış çalış.

Kızlar Ne Diyor 3

  • Basketbol voleybol barfix böyle gerineceğin sporlar olmalı

    0|0
    0|0
    • Ne kadar zamanda uzadığımı hissederim?

    • 1 2 sene içinde uzarsin ya vücut yapısına düzenli çalışmaya boya bağlı

  • Barfix cek

    0|0
    0|0
    • Ise yaramiyo len o ben 5 senedir cekiyorum hep 170 hep 170

    • Hepsini Göster
    • Zaten barfikxte asılı kalmıyorsun ki. Kendini sürekli yukarı çekiyorsun kendini germiyorsun bile :D

    • Ama asıldımda yani gercekten

  • Yuzme ve barfix

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Pilates yap

    0|0
    0|0
  • Basketbol yüzme

    0|0
    0|0
  • Kaptan barfix e fazla asılı kalırsan etrafta goril gibi gezersin kollarını uzatır ama ginede asıl yüzmeye git ip atla internetten boy uzatma videolarını izle

    0|0
    0|0
    • Peki 18 e yeni girdim bu yaştan sonra haşa uzar mıyım. Babam abim benden 6-8 cm daha uzun. Genetiğim de var hani 2-3 yıl hergün bu sporları yapsam gözle görülür bir sonuç elde eder miyim?

    • Hepsini Göster
    • Amin. Seninde yolun açık olsun, hayatta başarılar.

    • Teşekkürler

  • Kardes mesaj at uzunca acikliyim nasil uzayacagini

    0|0
    0|0
  • basketbol ve yüzme ben boyumu bunlara borçluyum

    0|0
    0|0
    • 18 den sonra ne kadar uzadınız hocam. Birde benim babamda abimde benden uzun boylular. Yani en az 6-8 cm uzunlar. Ben birden boy atmadım yavaş yavaş uzadım. Boy 20 e kadar uzuyor. Şöyle sporda yapsam ortalama 20-21 e kadar ne kadar uzarım 18 e yeni girdim.

    • boy 21 e kadar uzuyor ben baskete başladığımda 15 yaşındaydım başladığımda 1.75 falandım hesap et işte şimdi 1.88 im

Yükleniyor...