Çok acil yardımmmm?

Arkadaşlar 20 gundur fitness a gitmeye basladım hazırlık programı uyguluyorum ve baya bir göbeğim var koşu bandında koşmak göbeği eritirmi ve ne kadar kosulmalı birde göbeği eritmek için herhangi bir antreman hareket var mı yardımcı olursanız sevinirim


0|0
4|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Karın çalış. Güzel bir beslenme ve antrenman programı ile güzel sonuçlar.

    0|0
    0|0
    • herhangi bir hareket egzersiz var mı ne biliyim yoksa kosu bandı yeterlimi?

    • Hepsini Göster
    • Biz genelde kardiyo antrenmanını ısınmak için yaparız.15 dakika falan. Ama sen bir 30 dakika koşarsın çünkü amacın kilo vermek. İyice terleyeceksin.

    • çok terliyorum zaten öyle böyle değil 140 150 kalori harcıyorum 20 25 dkda

Kızlar Ne Diyor 4

  • Koşu bandı kullanıyorum son derece kullanışlı ve yararlı. Göbek kolay kolay erimez etkisini hemen göstermez.

    0|0
    0|0
    • 1 aydır fitness a kayıtlıyım ama haftada 3 gün gittiğim için 12 kez filan gittim kostum egzersiz yaptım sizce ne kadar bir zamanda farkı görürüm

  • mekik

    0|0
    0|0
  • sürekl, koş kendin bile şaşarsın

    0|0
    0|0
  • Evde mekik çek günde 200 tane. Bak 1 ayda neler oluyorr :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Koşu bandı, bisiklet eritir. Hocaların program yazmadılar mı?

    0|0
    0|0
    • ilk ay hazırlık programıydı ya bu ay vucudunuza bakıcaz dedi aralık ayında

    • Hepsini Göster
    • Ümitsizlenme kolay değil çabalarsan illa ki olur

    • peki tesekkurler :D

  • Biz burada ne desek boş dostum hocanla konuş ama 30 günde de Lazar Angelov olmayı bekleme ;)

    0|0
    0|0
    • oyle birşey olmayı bekleyen yokki göbeğimi eritsem gerisi kolay benim için ama o erimedikce sporu bırakasım geliyo

Yükleniyor...