'Ya ben seni daha çok arkadaş olarak görüyorum, üzgünüm' cümlesini niye kurarsınız?

''ya ben seni daha çok arkadaş olarak görüyorum, üzgünüm''cümlesini niye kurarsınız?

Güncellemeler:
türk kızına sormuşlar:


--- nasıl görünüyorum? ceket yakışmış mı?

--- ya ben seni daha çok arkadaş olarak görüyorum, üzgünüm :DDDDDDD

0|0
166

En İyi Kız Görüşü

  • Şimdi lafı dolandırmaya gerek yok.Bunu diyen kadın/ erkek seni istemiyor.Sana başka ne desin? İnsanlar gerçekleri duyunca çok kızıyor biliyorsunuz :).Kendime gelince ben bu kelimeyi erkeklere karşı kullanmıyorum çünki hayatta çok az arkadaşım var ve içlerinden biri zahten erkek.Hiç kimseyi umütlendirmek için yollara çıkmıyorum.İlk önce yeşil lambayı gösterip sonra kırmızı ışık yakmıyorum.İnsanlara ilkin sevgili gibi yaklaşıp sonra arkadaş ayakları yapmıyorum.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 15

  • çünki sadece arkadaş olarak görüyordur birde şöyle bi durum var açıkcası ben kendimden yola çıkarak söylüyorum eğer tip olarak huy olarak aradığım kişi değilse gerçekden arkadaş olarak kalmasını isterim,aslında bu bi yerde karşımdakine haksızlık yada çifde standart gibi bi şey üzgünüm ama ben galiba kötüyüm

    0|1
    0|0
  • Senden bir b*k olmaz demenin kibarcası , amaç kalbi kırılmasın yazıkkk :((

    1|1
    0|0
  • arkadaşcıl hatunlarız ne var :D

    0|1
    0|0
  • arkadaşım ola birisi sevgilim olma çabasına giriyosa ve ben aynı şekilde hissetmiyorsam kurarım bu cümleyi yani ne var bunda...

    0|1
    0|0
  • 0|1
    0|0
  • Olay yerinden bir an önce sıvışmak için kullanılır.

    0|1
    0|0
  • cevap cümlenin içinde.

    0|1
    0|0
  • kendini kaptırmasın diye uyarı ikaz anlamında söylenir genelde karşı tarafa bu cümle

    0|1
    0|0
  • sana karşı birşey hissetmiyorumun kibarcası

    0|1
    0|0
  • Dile pelesenk olmuş :))) Bozuk plak misali<3

    0|0
    0|0
  • senden hoşlanmıyorumun dolaylı yoldan söylenmesi. :)

    0|0
    0|0
  • "benden daha iyisine layıksın" cümlesiyle kardeşliğini kutluyorum bazı bazı , paçamı kurtarıyorum.

    0|0
    0|0
  • Sana karşı bir şey hissetmiyorumdur anlamı.

    0|0
    0|0
  • Kibarca "istemem yan cebime koysan da olur, koymasan da" manasini da icerir.

    0|0
    0|0
  • boyun kısa, fakirsin, çirkinsin falan demek bu aslında.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • içinde duygusallık yok ona karşı ondan

    0|1
    0|0
  • Iyisin güzelsin hoşsun ama tipim değilsin az yanımda dur saklabanlık yap ama yanaşma

    0|1
    0|0
  • Güncellemeye bak hahaha çok iyi

    0|1
    0|0
  • güncelleme için geldim , güldüm la :DDDD

    0|1
    0|0
  • eğer söyleyen erkek ise hoşlanmıyor demektir söyleyen kız ise yüzlerce anlamı olabilir dikkat yani :)

    0|0
    0|0
  • arkadaş yine iyi abi olarak görmese keşke

    0|1
    0|0
Yükleniyor...