Kapat

Sevdiğiniz sabaha kadar yanınızda olsa ne yapardınız?

Sevdiğiniz insan ... sabaha kadar yanınızda olsa ne yapardınız

  • Sevişirdim, tabi zorla değil
    A seç
  • Sabaha kadar ona sarılırdım
    B seç
  • Uykusunda onu izlerdim
    C seç
  • Diğerleri neyse onu yaz..
    D seç
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
18|17

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 16

  • onu eğlendirmeye çalışırım 1cm yanından ayrılmam ama B ve C şıklarını takip etmem ama A şıkkıyla yumruk yumruğa savaşırım . kendisi isterse atarm evden . ciddiyim bu konuda mal gibi onun bunun altına yatmayın kızlar

    0|0
    0|0
  • Ona olan nefretimle sabaha kadar döverdim

    0|0
    0|0
  • Masaj yaptırırdım.

    0|1
    0|0
  • valla uykum var ya :D şu an sarılıp uyurum da baska gun olsa sevısmek ısterdım

    0|0
    0|0
  • sabaha kadar yanaklarını sacını öpüp koklamak

    1|0
    0|0
  • Pompa link

    0|1
    0|0
  • a b c hepsini yapardım herhalde... tabi birde sabah güzel bir kahvaltı yapardım ellerimle yedirirdim. :D

    0|0
    0|0
  • Mahrem şeyler.

    1|1
    0|0
  • O ne isterse onu yapardık... :)

    0|0
    0|0
  • sarılır sacını koklarım

    0|0
    0|0
  • Onu bir güzel severdim :)

    0|0
    0|0
  • izlerdim onu

    0|0
    0|0
  • İzlemek isterdim...

    0|0
    0|0
  • sarılır uyurdum.

    0|0
    0|0
  • beraber uyumak paha biçilemez..

    0|0
    0|0
  • Ayaklarımı yıkattırırdım:)

    0|0
    1|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 18

  • : Sabaha kadar ona sarılırdım

    0|0
    0|0
  • online oyun oynardım zabaa kadar

    0|1
    0|0
  • önce sarılırdım,gerisi allahkerim:)

    0|0
    0|0
  • :))

    sabah kadar sarılırım uykuda onu seyrederim vs vs hangi erkek kendisini tutar saçma aşk erkek için sextir

    0|0
    0|0
  • onu uyutur sabaha kadar onu izlerdim hiç bıkmadan :) aşk güzel şey ;)

    0|0
    0|0
  • sevişirdim sonra onu ızlerdım bn cok donerım yatakta zaten uyumazdık herhalde. :)

    1|0
    0|0
  • dizine yatıp onu dinlerdim uykumuz geldiğinde de kollarında mis gibi uyurdum

    özledim :(

    1|0
    0|0
  • Açık ve net sevişirdim.Zorla sevişirim hatta sorun değil.

    0|1
    0|0
  • Olsaydı şayet onu görmeden geçirdğim günlerin acısını çıkarırdım uykusunda onu izleyerek.

    0|0
    0|0
  • sabaha kadar sarılırdım

    0|0
    0|0
  • Uykusunda onu izlerdim.

    0|1
    0|0
  • a sıkkı

    0|0
    0|0
  • Kirpiklerini severdim o uyurken.

    0|0
    0|0
  • Sohbet muhabbet gırla giderdi çünkü sevdiğim yok kendi çapımda eğleniyom :D

    0|0
    0|0
  • Sabaha kadar ona sarılırdım

    0|0
    0|0
  • Ben. Daha dün gece onla kaldim sadece sarılıp uyuduk ve birden şeytan teline bak dedi ve baktım sabaha kadar uyuyamadim başka biri ... Keşke bakmaz olaydım çok şey bilmek çok can acıtiyor ...

    0|0
    0|0
  • ımm link

    0|0
    0|0
  • Tek istediğim şey ona sarılabilmek şuan.Bana kırgın ve kokusunu duysam dünyanın en mutlu insanı olurdum. Of:(

    0|0
    0|0
Yükleniyor...