Şu saçların önüme düşmesine sinir oluyorum!

Arkadaşlar, şu saçların, önüme düşmemesi için bi yol yok mu ya?...Jöle tarzı saçı sertleştiren şeylerden nefret ederim ve hiç kullanmadım...Saçın hem kendi doğallığında kalıp, hemde önüne düşmesini nasıl engelleyebilirim?

Güncellemeler:
Bide bayan arkadaşlar, sizce Erkeklerin saçlarını sağ yada sol yöne doğru bırakması mı daha hoş duruyor, yoksa ortadan ayırmak mı?...
Saçlarım düz ve sert değil...kıvırcık yada dalgalı olsa uzatmam zaten :)
Yazım yanlışı yapmışım bi önceki güncellemede..."Saçlarım düz ve sert değil" derken, Saçlarımın düz olduğunu belirtmek istemiştim, özür dilerim :)

0|0
10|2

En İyi Kız Görüşü

  • 3 numara candır! :)) çoğu erkeği daha karizma gösteriyor link link

    0|0
    0|0
    • Askeriyenin önünden geç, herkes öyle zaten...koyun gibi :) O zaman 600.000 karizma erkek var ülkemizde...ahaha :))

    • evet aynen öyle :)

Kızlar Ne Diyor 9

  • link bu cocugun saclarına bayılıyorum kendisine değil yalnız :) boyle dursa ne hos olurçbutun erkekler boyle yapsın :p

    0|0
    0|0
    • nası bitiyolar şu tipsize ya :)

    • Vallahi bak aynı yorumu ben yapıcaktım, sırf Erkeğim ve kıskanıyorum sanırsınız diye yapmadım :) ciddi söylüyorum yakışıklı olan bir sürü erkek varken bunu çocuğun neyini seviyolar anlamıyorum...bence sırf ünlü olduğu için öyle...sokakta bunu görseler bakmazlar bile :))

    • seviyorum demedim farkındaysanız.saç tip mükemmel.

  • sac modelini görmeden pek yorum yapamicam. :S Sacini daha kisa kes ? Baska birsey aklima gelmiyo :S Sac pudrasi var, Loreal dan ama erkeklerin saclarinada uygun, belki onu dene? hem hafif, dogal duruyo ve cok da sekil degistiremiyorsun, sadece daha yatkin oluyo. bilmem yardm edermi sana. hair Powder olmasi gerek ismi.

    0|0
    0|0
    • Saçlarım düz...Ya herkes saçlarımı çok beğeniyorda, böyle eğilip kalkınca filan önüme düşmesine sinir oluyorum ben...Bu ünlülerin nasıl duruyo ya :)

    • Hepsini Göster
    • Bide körüm diyomuşum sana şimdi...ahaha :)

      ya ne kadar uzun olduğunu nasıl anlatıcam ki...boşver ben anladım senin önerilerini...teşekkür ederim yorumların için:)

    • :D timam , rica ederim efem ;)

  • kestir kurtul

    0|0
    0|0
  • fön cek

    0|0
    0|0
    • Fön çekince eğilip kalkınca filan saç yine dağılmaz mı?

    • Hepsini Göster
    • Aman ya salla gitsin...briyantin, jöle, spreye filan gıcık oluyorum...Boşver...en iyisi senin dediğin gibi fön galiba...yada daha değişik bi görünüm...cevapların için sağol...

    • rica ederim efenim ;)

  • Boyle kestir link

    0|0
    0|0
  • tel toka tak alışsın saç

    0|0
    0|0
  • ya 3'e vurdur yada fönlet

    0|0
    0|0
    • 3 mü?...Allah göstermesin :)

    • Hepsini Göster
    • Tamam tamam en yakışıklı Sensin; "Charlie Chaplin" :)

    • evet olabılır :)

  • Sende onu beğenmem bunu beğenmemm ineğe yalat saçlarını o zaman çok cixs olursun, ne diyim :P

    0|0
    0|1
    • Sen niye bu kadar stres yaptın? Yoksa kel falan mısın? :)) ahaha

    • Eğer senin kellik tanımın; bele kadar saçsa evet kelim ;)

    • Ahaha :) Kellerde kendini hep, ya uzun saçlıyım, yada uzun saçlıydım diye tanımlar :) Tamam tamam, sen kel değilsin, inandım, herşey bi şakaydı :p)

  • briyantin kullan

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • saç tokası ve fön yada düzleştir ama şekil verici kullanmadan cok zor wax öneririm saça en az etkisi olan güzel bi marka kullanırsanda iyi olur

    0|0
    0|0
    • Saç az da olsa sert olunca sevmiyorum kardeşim ya, elini atsan atamıyosun...O tür şeyleri hiç kullanmadım zaten...ama yinede yorumun için tsk ederim...

  • 3 e vurdur

    0|0
    0|0
Yükleniyor...