Yıl olmuş 201gs galatasaray geyiği yapamayacaz mı gelsin Anderlecht-G. Saray geyikleri var mı üretken fikirleri olan?

He tamam Fenerbahçe şike yaptı onu anladık ne alaka derseniz? Valla onu gslilere sorun Anderlecht yeniyo Fener şikeci oluyo :))

Güncellemeler:
Kopyala yapıştırda sorun oldu kusura bakmayın :))

0|0
54

En İyi Kız Görüşü

  • Yine de bizim kazandığımız o kadar UEFA kupası var. O herkese cevap olarak 100 yıl yeter :D

    2|3
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • bu gün türkiyeden bu kadar takım avrupada oynama şansı elde ediyorsa bu zamanında bizim uefa da kazandığımız puanlar sayesinedir hatta bir ara uefa dan gs nin puanlarını çıkarınca türkiyenin puanı yarıya düşüyodu zamanında sıfır çekip dönmüşlüğünüz var bundan iyi geyikmi olur

    0|1
    0|1
    • Tabi canım şampiyonlar ligi şampiyonu olup bide kıtalararası dünya şampiyonu olmuş bir voleybol takımımız var diyeceksin ki voleybol ne alaka bir spor kulübü olarak Fenerbahçenin tüm branşlarda Türkiye'ye getirdiği puanlar gs ile kıyaslanmaz bile 100. yılında bayan basket takımınızın nasıl küme düştüğünü de biliriz biz..

    • Hepsini Göster
    • sız fransız takımısınız ne olmus :D

    • @superadamm senin fransız dediklerin daha 16 17 yaşında şehit olmuş hemde nasıl biliyormusun fransızlarla cephede savaşırken ayıp denen birşey var bari o mübarek insanların ruhları üstünden fanatizim yapma ayrıca neden kendi pis tarihinize bakmıyorsun neden şu soruları kendine sormuyorsun 1. neden bizim başkanımız vatan hainliğinden asıldı 2. neden kurucularımızın birisi hintli birisi ermeni 3. neden fenerin kurulduğu tarihte kurulduğu semtte tek bir müslüman yaşamıyordu dedim ya şehitler üzerinden fanatizim yapma hepsi öldüğünde daha çocuktu onlara laf söyleyemezsin ama şunu yapabilirsin kendi pis tarihinizi araştırabilirsin

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 4

  • Biz yeniliyoruz size noluyo? Olmadiginiz kulvarda?

    0|1
    0|1
    • işte bende onu size soruyom ne zmn yenilseniz avrupada size yenene değol Fenere kızıyonuz..

    • Niye kizicaz be fenere hahaha ona allah kizmis zaten 😂😂😂
      Yazdiginla ne alaka hem😄

  • Neden bu sorulara tepki gösteriyosunuz? Galatasaraylısı Fenere, Fenerlisi Galatasaraya sallıyo. İki tarafta düşüncelerinde özgür (bize karşı küfür içermediğinde)

    0|0
    0|0
  • Fenevbahçe , sekiztaş çok has :d lütfen beni dövmesinler o ismini telafuz edipte aslında etmek istemediğim 2 takımlı olanlar :d

    0|0
    0|1
    • Re re re ra ra ra gaslar gaslar cin con con puhahaha o ne biçim bir besteydi be :)) suç bizde dimi anderleche hiç kızmayın onları da biz tuttuk teşvik verdik sanki biz yendik arkadaş bide anderlechte kızın arkadaş yaa :))

    • Pis Fenerli olmayı Fransız olmaya tercih ederim duygun dede ne diyo gs Türk toplumundan farklıdır prensibimiz fransız devrimi prensibidir :))

    • cıncona ne demelı ben de onu telaffuz etmek ıstemıyorum nasıl her mac 4yıyosunuz haha :D

  • İyiymiş nerden buluyorsunuz bunları ya :)

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Onların uefa kupası var

    0|0
    0|0
  • Yav he he.

    Daha avrupaya gidemiyonuz atıp tutuyonuz. Avrupada hala 0 puan 3 takımdan birisiniz.

    0|0
    0|1
  • Gs avrupa ligleri tarihinde en çok gol yiyen takım olmuş :)

    0|2
    0|1
Yükleniyor...