Erkekler ilk aşkınızı unuttunuz mu?

erkekler ilk aşkını unuturmu? Herşeyin ilkini yaşadığınız bi kızı unuturmusunuz beyler? Mesela ilk öpüştüğünüz ilk aşık olduğunuz ilk kez bu kadar çok sevdiğiniz değer verdiğiniz peşinden koştuğunuz kızı unuturmusunuz? ÜStünden ne kadar zaman geçerse geçsin aklınıza gelirmi? Ayrılan siz olsanız bile pişman olur musunuz acı çeker misiniz? Yorumları alıyimmm

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Cevaplar şahane soru bahane :)Bir bayan olarak bunu neden merak ettiniz bende onu merak ettim şimdi zira her ayrılık sonrası kullanılan siz kullanan biz oluyoruz...Sizlere göre xD Şaka gibi !İlk aşk nedir bence önce onu açmak lazım...İlk aşk dediğimiz şey ilk yaşanılan anılardır...İlk anıları unutmak zordur zira kazınmıştır beynimize...Yani bunun kızla alakası yok tamamen anıyla ilgili bir şey...Ben gerçekten zevk aldığım yada o an çok mutlu olduğum tüm anılarımı hatırlıyorum...Bu son aşk da olabilir ilk aşk da ! Güzel güzeldir...Sonunda veya başında fark yaratmaz bilmem anlatabildim mi ?

    • birinin ilk aşkıyım 2 haftadır ayrıyız bi mesaj bile atmadı hep o dönerdi bu sefer oayrılmak istedi hemde ilk defa bu adam bana geri döner mi beni unuturmu

    • Öncekileri Göster
    • bende onun 3 ve ilk aşkıydım benden önce 2 kişi olmuş ama hoşlanarak çıkmışlar aşık olmadım ben aşkı sende öğrendim derdi bana 5 ay çıktık toplam ayrılıp barışırdık sürekli en son bu durumdayız

    • Bana göre senide ilk üçe almıştır...5 ayda kimse aşık oldum demesin ilkimsin demesin ben yemem ! Sende yeme !

Erkekler Ne Diyor 18

  • Kim dedin canım?Valla yaptığım herşeyi unuttum da... O ilk el ele tutuşma vat ya... O unutulmaz ki...

  • balıkmıyım ben niye unutayım :)

  • unutmam ortadaki aşklarımı da unutmadm ki salak mıym

  • ilk aşkım şu ankı askım hala berabırz :) pişman degılım

    • ne güzel :)

  • sen bu soruyu sorana kadAr boyle bir derdim yoktu

  • mümkün değil, can çıkmadıkça ilk aşk unutulmaz, bunun o kızla alakası yok, hayatında bazı duygularla ilk tanıştığın anlardır onlar onun için unutulmaz. ilk aşklar genelde ilk yada orta okul yıllarında olur ki o zamanlar kızın elini tuttuğununzda seviştiğinizi sanırsınız. bak nasıl anılarım depreşti şimdi. ne güzeldi yaaaa... :)

  • Unuttum diyen yalan söyler..Unuttum diyen neyi unuttuğunu hatırlıyorsa demekki hala unutamamış...! :)

  • genel olarak sorsan hatırlarımnormal hayatımda hiç aklıma gelmiyor desem yeridir. evet unutmadım.

  • Unutmadım unutmamda

  • ilkide unutmadım 2'nci 3'üncü'de ... oyle gider bu .. zaten kimse tamamen unutamaz ki..

    • ama illaki birini çok sevmişsindir her ne kadar ayrılmış olsanızda şimdi dön dese dönüceğin kadar çok sevdiğin omadımı

    • dön dese dönerim dediğim biri yok, vardı artık yok ..

  • Neyi unuttuğumu unuttum.

  • unutmak mı? boşversene sen benım hayatımda tek askım oldu oda ılk askımdı, su an 27 yasındayım ve 14 senelık arkdasım askım sevgılımdı 30 gun once senle olmcak zaman ver dedı ozlersem ararım ozlemessem bıtmstır zaten dedı ondan 2 hafta sonra pırlantalarmı verdı benı unut dedı, Özlemek mi? ilk aşkı özlemek mi? bu ugurda şntşhar ettim hastaneye yattım psıkolojık destek aldım özlemek mi? bence bi daha sor İNSAN unutamıyor ki özlesin... ve o tüm bunları bılmıyor bıle belkı bılse ne kadar sevıldgını anlar ve gerı donerdı

  • ilk aşkım kimdi ki la ebru muydu yok o ortaokuldn.irem liseden o.kimdi la harbi.unutmuşum.

  • sevgililerimin hiç birini unutmadım ki :)

  • adamına göre değişir.. ben unutmadım ama kimisi geçen ay kiminle çıktığını bile unutur. hele ilk öpüştüğüm ve aşık olduğum kişiden ben ayrılmıştım dediğin gibi ama başkasıyla evlensem bile unutmam O' nu ben...hatta belki kızım olursa onun adını veririm.

  • 3 aydır acısını çekiyorum ilk kez sevdim

    • sen mi o mu yarıldı

    • o terketti beni

  • çoğ oldu

  • unuttum

    • çok aşık olduğun halde mi

    • yani şimdi unuttum dersem yalan söylüyor olurum. çünkü hatırlıyorum ne yaptıklarımızı :D ben unuttum derken , artık yani onu düşünmüyorum artık filan. eh aşkda bir yere kadar. herşey aşk değil

Kızlar Ne Diyor 4

Yükleniyor...