Sevdiğimden unutmasını istemiyorum herhalde değil mi?

bugün tv de gördüm. Allah kimseye unutamıyacağı acıyı vermez. aşk acisi çekiyorsanız. sokağa çıkın. evin içindeki o kötü elektrikten kurtulun. görün bakın unutursunuz. Diyorlardı...

yani ben bazen unuttum sanıyorum. birisinden hoşlanınca üzülüyorum ben ya. unutmak istemiyorum. çünkü ben unutursam sanki oda unutucak gibi geliyor. onun unutmasından korkuyorum ben unutsam bile. ki unutamadım daha...

siz ne düşünüyorsunuz.. Sokağa çıkınca unutuluyor mu?

Sevgilim çok sokakta gezerdi zaten. beni unutması çökmü normal. allahım ben unutsamda onun unutmasını hazmedemiyorum. ben unutmuş değilim ama ..

bak unuttum galiba diyorum. o zamans anki oda unutabilirmiş gibi geliyor. ona sanki tekrar aşık oluyorum o anda.

fikirleriniz nelerdir?


0|0
1|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Gizli Kullanıcı bacı: evde kös kös oturursan tabii unutmazsın. sadece aşk için değil başka bi mühim konuyu bile unutamazsın. aklı daima meşgul etmek gerekiyor

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Biraz bencillik var gibime geldi. Ben unutsam bile o unutmasın... İnsanoğlu maalesef unutkan bir varlıktır. Ailenden en yakının annen, baban ölse bile acıs en fazla 1 hafta sürer, bir zaman sonra yokluğuna alışırsın, aklına geldiğinde güzel şeyleri anımsarsın o da en fazla 5 dk sürer.

    Anlamadım, insan annesi babasını bu kadar çabuk unutur da elin kızını/oğlunu neden unutamıyor. Acaba anne babadan ziyade el'e mi değer veriliyor. Eğer böyleyse yazık...

    0|0
    0|0
    • aşk cicege böcege olur derler ya.. işte burdan anla. aşk sadece karşı cinse olur. öyle olsa çiçegi böcegide unutamazdık. bazı salakların saçmalaması işte ben ogluma aşıgım yok evime aşıgım..

      aşkın buyusu bu olsa gerek..

    • Hepsini Göster
    • hicbirşeyin garantisi yok

    • İşte garantisi yoksa üzülmenin de anlamı yok. Zaten o yüzden bazı şeylere kızıyorum. Bakıyorum burda, genç genç kızlar, " Sevgilimle yattım, kızlığımı aldı..." Bunlar sanki ilerde muhakkak onunla evlenecekmiş gibi bir garanti almışlığın rahatlığı, oysa mide bulandırıp ayrılıktan başka bir şey getirmiyor. Onun için derim Tevekkeltu AlaAllah, No Problem inşaAllah : )

  • merak etme, zaman geçtikçe yerini birsürü başka şey alacak. istesen de istemesen de unutacaksın. unuttuğunu anlarsın çünkü unutmak demek o aklına geldiğinde acı, üzüntü, sevinç, sevgi, intikam duygusu vs. vs. hiç bir şey hissetmemen anlamına gelir. herkes unutur, herşey unutulur, belli bi zaman geçer ve unutulur. sen istemeyebilirsin ama nasıl ki sonsuza kadar uyuyup kalamıyorsan bi şekilde her sabah gözünü açtığın gibi bi gün unutmak istemediğin şey de aklından silinip gidecek

    0|0
    0|0
  • Doğrudur.

    1|0
    0|0
  • kim terketti ?

    0|0
    0|0
  • bence hemen unut onu

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • haklısın bu işler sokağa çıkmakla arkadaşlarla gezmekle olmuyo.o anlık unutuyosun yalnız kalınca gene başlıyo herşey en baştan sarmaya:)

    1|0
    0|0
Yükleniyor...