Boyum kısa bayada kilo var 76 kiloyum sevgilim hala kilo almamı istiyor ama gerçekten istiyor yemiyince küsüyor veya diyet yapıcam dediğim de kızıyor?

Ne yapıcam ben? Uzun süredir bir ilişkimiz var ve hep böyleydi ama bana saçma geliyor 70 in altına düşersen çirkin olursun diyor :( ?


0|0
2|8

En İyi Erkek Görüşü

  • nasıl insanlar var yaa

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • o nası bir psikopatmış öyle

    0|0
    0|0
  • Aşırı fazla sevgilini dinleme derim

    0|0
    0|0
  • o senin kararın onu ilgilendirmez. seni her türlü sever gerçek seviyorsa. boy uzatmak için kalsiyum alımını arttırmayı deneyebilirsin.

    0|0
    0|0
  • Seni her halinle sevmesi lazım

    0|0
    0|0
  • sumo gureslerine katılmayıomı dusunuyo acaba

    0|0
    0|0
  • ele avuca gelsin diyor yani

    0|0
    0|0
  • cok sacma ayrl o zmn ondan onu gectim saglk sorunlarida cıkar ilerde ayrılr senden kilolarnla basbasa kalrsn

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bencilmis baya kendi fantezisini tatmin etmek icin diyo resmen

    0|0
    0|0
  • Oha bir bayana göre 76 çok aşırı derecede fazla ben bile 50 kiloyum hala diyet ve spor yapıyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...