Yine soruyorum bacaklar nasil incelir?

bildiginiz iyi biseyler var mı incelmesi icin haraketler vs vs..
Herkes benimkinin normal oldgnu soyluyor ama benimki kastan baska bisey degil fitness yaptgm icin biraz kalin ve kasli oluyo buda bana igrenc gelio... kosu yapiyorum daha cok.. acaba ondanmi


0|0
4|7

En İyi Kız Görüşü

  • bisiklet ve yuruyus yapma. Bunlar kastan baska bir ise yaramaz. bende de ayni sorun var. bir kac egzersiz yapman gerekiyor. netten bunun icin kaynaklar bulabilirsin.

    0|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • 0|0
    0|0
  • Valla bende 4 tane kol birleşimi bacak vardı 2 ay boyunca hergün en az 12 km hızlı tempo yürüyüşve 10 15 saniyelik kısa koşular yaptım ne kalça kaldı ne bacak inanılmaz ince yani

    0|0
    0|0
  • Squat be bisiklet

    0|0
    0|0
  • Bacağının aman aman bir şekilde kaslı olduğunu zannetmiyorum çünkü bayanların testosteron seviyesi çok düşük bundan dolayı çok fazla bir kas yapma ihtimaliniz yok zaten kaldıki ağırlık antremanı yapmadan sadece koşuyla kas kütlesi kazanılması çok zor ama yinede bu görüntüden hoşnut değilsen protein miktarını azaltıp sporu bırakırsan zamanla kazanmış olduğun kas kütlesini kaybedersin ama bence bir yağ oranını ölçtür derim.

    0|0
    0|0
  • Bisiklet sür gorursun biseyin kalmaz

    0|0
    0|0
    • onuda yapiyorum 1 saat

    • Hepsini Göster
    • biraz var ama iste kas oluyo niyese..

    • Guldurdun beni :D ne kasi yahu kas olmaz ki oyle kolay kolay bayanlarda. o sporla birlikte diyette yapmalisin. diyetle birlikte yaparsan yag yakimi baslar ya da daha hizlanir

  • Bisiklet sur squat felan calismayi birak

    0|0
    0|0
  • Yine cevap vermiyorum...

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • bol bol yürü kos

    1|0
    0|0
  • Hızlı tempo yürüyüş, bisiklet

    1|0
    0|0
  • yürüyüş yaparak tabiki

    0|0
    0|0
Yükleniyor...