Çiğ yumurta yemek kilo aldırırmı bilenine soruyorum?

Çiğ yumurta yemeye karar verdim spora başladım protein için kullanmayi düşünüyorum sizce kilo aldirirmi aldirmazsa gunde kac tane içmek gerekir

  • Aldırir
    17% (1)71% (5)46% (6)Oy Ver
  • Aldirmaz
    83% (5)29% (2)54% (7)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
3|7

En İyi Kız Görüşü

  • Sakın yeme doktor söyledi hastalık yapıyormuş

    0|0
    0|0
    • Ne gibi bir hastalık

    • Hepsini Göster
    • Evet sağlığından olma bir de, ben yemistim annemden uyari aldim sonra doktordan 2 tane falan icmistim zaten pekmezle birlikte zaten ogrencto tadi bosver :)

    • En iyisi spor yapmak sadece birazda yemeden içmeden kısıtlamak

Kızlar Ne Diyor 2

Erkekler Ne Diyor 7

  • Pişirmeden yemediğin için içindeki mikroplar ölmüyor ve bağışıklık sistemin güçsüzde hasta olabilirsin. Birsürü bodybuildingci bile yumurtayı pişirerek yiyor. Şahsen bende pişirerek yiyorum hiç kendimi riske atamam.

    0|0
    0|0
  • Sıkıntılı reis.

    0|0
    0|0
    • Aynen baktım dahs yeni internetten

  • Aldirmaz

    0|0
    0|0
  • Dostum çiğ yumurta onermiyorum sebebi ise yumurtlayan tavuğun herhangi bir hastalığı varsa sana geçme ihtimali var

    0|0
    0|0
    • Anladim arastirmasini yaptım cidddn sıkıntıliymis

  • Normal yumurtanın çiğ olanı hastalık yapıyor bıldırcın yumurtası iç günde 1 adet

    0|0
    0|0
  • Kardeşim bende body ye giderken yiyordum protein bakımından normal yumurtadan 10 tane yesen anca yapar ama bıldırcın yumurtası al 5-6 tl biSey 1 tanesi 5 tane yerine geçiyor günde 1 kere iç 1den fazla içme bobreklerin iflas eder.

    0|0
    0|0
  • cig olarak tuketme omlet yapta ye

    0|0
    0|0
Yükleniyor...