Kadına şiddet hakkında!!!

bizim mahalleden kadını gördüm bugün kadının gözü mosmor dedik ne oldu düştüm dedi sonra mahalledeki kadınlar işte ben dayak yesem söylerim falan diyo şiddet hakkındaki düşüncelerini söylüyo siz bu konuda ne düşünüyo sunuz


0|0
5|15

En İyi Erkek Görüşü

  • biraz artık böyle şeyler aşılmalı. cahılıye devrı bıttı ama bu bıtmedı. anlasamıyosanız gıdıp bosanıcan bu yanı. ama dayak ve cinayetle sonuclanan olaylar goruyoz yazık. kımse bu hayatı bu sekılde yasamak için gelmedı. sonucta once herkesın kendı hayatı. anlasamıyosan ayrıl kendı hayatına devam et. ne geregı var. boyle siddete

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • 0|0
    0|0
  • Zihniyet değişmeli

    üniversite okuyanların yüzde ikisi mi on beşini mi eşine şiddet uygulamış okumakta çare değil

    hak eden var midir on binde bir olsa da vardır ama dayak atmak gerekli midir hayır

    1|0
    0|0
  • eğer düşüp de mor etmişse epilepsi nöbeti filan geçiriyodur (bilinci açık olan insan yüzüstü düşemez); ha dayak konusunda da itip kaktığım olmuştur nadiren de sonra günlerce utanmışımdır.. bi de bana tekme atmıştı kendi ayak parmağı kırılmıştı; o komikti:P

    0|0
    0|0
  • Söz konusu kadın olunca yorum yazıyosunuzda hayvanlara şiddette niye bu kadar sessizsiniz link bakın burda duyarlılık edip link açılmış o kadın kendini savunabilir birçok mahkeme polis var bu kediyi kim savuncak sizde bu duruma sessiz kalırsanız hepinize yazıklar olsun elin uçkurunun memesini onunu bununa cevap veriyosunuzda !

    0|0
    0|0
  • kadın döven erkek adam degildir.Umarım bi gün böyle birisi karşıma çıkar,o zaman dayak nedir nasıl atılır kendisine izah ederim

    0|1
    0|0
  • Bazen dinsizin hakkından imansız gelir deyip kadını o hale getiren adamı Allah yarattı demeyeceksin anasını satayım. Hayatta en nefret ettiğim şeydir insanların gücünün yettiğine yüklenmesi !

    0|0
    0|0
  • Kadın dövmek zaten hayvanlığın tekidir ama bazı kadınlarda var hiç susmuyor be kardeşim sırf çene sırf çene onlar için bu geçerlimi aklım karışıyor..

    Özellikle şu flash tvye bi kadın çıkmıştı eminim ona şiddet cidden az gelir

    0|0
    0|0
  • Kadına şiddetin %90 sebebi kadındır.

    0|0
    0|1
  • kadınlar çiçektir eğer birisi bi kadını dövüyorsa aslında kendini dövdüğünün farkında değil toplum o kadına kötü bakmaz döven adama kötü gözle bakar yazık diyorum o tür insanlar yüzünden bize yobaz diyorlar işte

    0|0
    0|0
  • hiç hoş değil

    0|0
    0|0
  • önyargılı bir toplumda kadının yeri hep 2.planda yasalar o kadar sıkı görünmesine rağmen korumakta yetersiz kalıyor zihniyet değişmiyor ve orantısız güç kullanımı artıyor.cezalar demekki caydırıcı değil.

    0|0
    0|0
  • KAdına şiddet mi kaldı artık? Onların modası geçti. Şimdi tecavüz vs. kürtaj tartışması başladı.

    0|0
    0|0
  • Sanırım düşüp de gözü moraran kimseyi görmedim hayatımda.

    0|0
    0|0
  • kadını dovmek ıyıdır

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 5

  • bu konuda yapılcak yorum mu kaldı..bu şiddet olaylarını tv lerde falan gösterdikçe daha bile arttı.nasılsa tek değilmişim benim gibilerde varmış diyen erkekler.dayağı normal belliyolardı şimdi hepten başkalarıda yapıyo diye işi sıradan bi hadiseye dönüştürdüler hepten.iş sadece bazı olayları göstermekle kalmamalı.gösterdiğin şeye müdehale edemiyosan hiç karışmicaksın.kadını korumak için yapılan şeyler hala çok az.tabi yetiştirme tarzınında etkisi var.sen kız çocuğunu ezik korkak yetişririrsen böyle olur işte.başkalarıda ezer.bi kere her ne olursa olsun senin yanındayız imajını verme aile çocuklarına ve iyi yetiştirmeli.rahmi olan doğurmasın böyle çocuğunu bırakıvercekse ellere.ilk başta aile sahip çıkmadı mı devlet bile sahip çıkamaz işte böyle.

    0|0
    0|0
    • çok haklısın .

      mesela siz şiddet görseniz bunu dile getirir misiniz yokda bahanelere mi sığınırsınız

    • bana şiddet uygulayan birinin yanına bırakmam o yaptığını.biraz çetinceviz tiplerdenim.

  • Sadece kadına değil; zayıf ve savunmasız canlılara vuran tüm eller kırılsın!

    0|0
    0|0
  • Allah kimseyi o duruma düşürmesin. çekenede zor tanık olanada. insana hayvana canlıya şiddete karşıyım. kendinden güçsüze el kaldıran normal değildir mutlaka tedavi görmelidir.

    0|0
    0|0
    • haklısın

      mesela siz şiddet görseniz bunu dile getirir misiniz yokda bahanelere mi sığınırsınız

    • dile getirirdim. ailemde ve yakın çevremde tanık olduğum üzücü durumlar olmuştu çok acı bi durum. kimseler yaşamasın.

  • hep öyle derler ya kapıya çarpar, ya düşerler yada sakarlıklarından olurlar yeri geldiğinde saklamak için. neden bu kadınların dayak olayı hiç bitmez hiççç

    0|0
    0|0
    • mesela siz şiddet görseniz bunu dile getirir misiniz yokda bahanelere mi sığınırsınız

    • bunu hiç yaşamadım şiddet görmedim ama bahanelere sığınıcamı sanmıyorum, şiddeti uygulayanada mutlaka cezasını çekmeli. maalesef bizim ülkemizde kadınlar halen korkuyor şiddet gördüklerinde şikayet bile etmeye çekiniyor

  • bununla ilgili paylasım yapmiştim link

    0|0
    0|0
Yükleniyor...