Boyum 1.65 kilom 53 spor yaparak fizigimin daha güzel olmasını istiyorum?

Ama bana zayıflık hiç ama hiç yakışmıyor zayıflamaktan korkuyorum açıkçası :( ne yapmaliyim fotoğraf da sağdaki siyah tişörtlu benim


0|0
1|24

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 23

  • Yumurtayla aran nasıl? Kilo vermeden spor yapmak istiyorsan protein desteğiyle bunu yapabilirsin. Çatın güzel fakat güçsüsün. Basenlerin çok zayıf merdiven çıkmalısın. Belinin inceliği iyi, mekik ve yarım mekik önerirdim fakat göğüslerin küçük dahada küçültür bu. Mekik çekme ve yüzme... İp atla sonra parmak ucunda atla. Hızlı tempo yürüyüş yap. Günde en az 8 saat uyu ve 4 tane haşlanmış yumurta ye. Takıldığın yer olursa çekinme sor :)

    1|0
    0|0
    • Haşlanmış yumurta sevmem ama yicem artık siz dediğiniz için :) 4 tantanede çokmuş be :))

    • Protein tozu almanı istemediğim için haşlanmış yumurta ye dedim. İnan kilo alıp daha fit duracaksın. Sen 4'e fazla diyorsun 12 tane yediğim günler oldu :) Özellikle şuramın şöyle olmasını istediğin bir yer var mı?

    • Bacak boyumun uzamasıni istiyorum ama aynı kiloda durmayı istiyorum zayıflık gerçekten yakışmıyor kalcam falan var ama olsun ben seviyorum öyle zayıf odun gibi durmak istemiyorum daha doğrusu aynı kiloda vvücudum sıkılassin istiyorum :)

  • Hocasi iyi olan ilgilenen bir fitness salonuna yazil cok cabuk toparlarsin kendini kilon yok zaten.

    1|0
    0|0
  • valla bu halinle zaten bomba gibisin sen neyin kafasını yaşıyosun spor yapıcaksan formda kalmak için yap

    1|0
    0|0
  • fiziğin çok güzel hiç elleme bence ^^

    1|0
    0|0
  • Zaten kötü değil ki fiziğin

    1|0
    0|0
  • Fiziğin iyi gibi.

    1|0
    0|0
  • Bundan iyisi şamda kayısı :) Daha ne istiyorsun güzel işte :)

    1|0
    0|0
    • Hahaha :) çok teşekkür ederim

  • İp atla.. Evde de yapabilirsin parmak uçlarında atlayarak hem bunu yapmaya çalışırken daha çok kalori sarf edersin hem de sevgili komşularını rahatsız etmemiş olursun. Ayrıca boyunun uzamasında da en etkili yöntem :)

    1|0
    0|0
  • şu an cok ideal duruyosun yani problemin yok ki ;)

    1|0
    0|0
  • İdeal lakin daha sıkı olabilirsin ;-) squat a başla derhal :-)

    1|0
    0|0
  • Zayiflama ne gerek var mükemmel bir fiziğin var

    1|0
    0|0
  • sıkıntın yok :)

    1|0
    0|0
  • Senin vücudun gayet iyi ama yinede toparlamak istiyorsan spor salonunda kiloda aldırıyorlar bölgesel sonra bölgelere göre antremanda yaptırıyorlar bu konuda fazla bilgin yok sanırsam

    0|0
    0|0
  • bole ıyısın yapma boswer

    1|0
    0|0
  • Hic düsünme fizik 10 numara

    1|0
    0|0
  • Yanlis anlama ama o tiple istedigin kadar zayifla spor yap zor yani. Burundan estetik lazim birde spor la kalca yi belirginlestrmek istiosan guzel site linkleri atarim

    0|0
    0|0
    • Tipimin nesi var? Burnumun nesi var l*n malmisin küçük zaten neresine estetik yaptırıyim burnuma laf eden ilk defa seni görüyorum :D

    • Elleri disarda olan sen degl misin

    • Evet siyah tişörtlü

  • Saçmalama ya vücudun mükemmel aşırıya gitmeden sporunu yap zayıflamazsın sertleşir taş gibi olursun vücut olarak ;)

    0|0
    0|0
  • Ya git yap bizene

    0|0
    0|0
  • At gibisin napcan sporu

    0|0
    0|0
  • reklamcı senii :)

    0|0
    0|0
  • gözlerin çok boyalı daha doğal ol

    0|0
    0|0
  • hangisi sensin

    0|0
    0|0
  • fiziğin gayet iyi yapmana gerek yok

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...