Kızların yüzündeki fondatön...

ve ya pudra sizi rahatsız edermi öptünüzde tadı farklı gelirmi yoksa farketmezmi ve ya parlatıcının tatlı olanları var ya onların tadı hoşunuza gidiyomu yoksa hiç sürmesemmi

Sorum erkeklere


0|0
317

En İyi Erkek Görüşü

  • 15-24 yaş arasındaki kızların makyaj yapmalarına anlam veremiyorum. zaten cildiniz güzel siz de güzelsiniz. 24 den sonra ypsanız hadi neyse. gerek var mı bu kadar makyaja_?

    yok efendim yaşlanmayalım diye önceden yapıyoruz faalanmış. kızların birçogu zaten 30 dan sonra hatta 28 den sonra ciltlerinde sorun olmaya baslıyor. istedigin kadar makyaj yap makyajsız halinden korkar oluyor bazı erkekler. Erkeklerin cok azı erken cökuyor

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 16

  • parlatici suruyordu kiz arkadasim ama tadini almadim hic daha cok dudaklarim parladigindan silmekle ugrasirdik :)

    0|0
    0|0
    • nasıl almassın ben bile alıyorum heleki karpuzlu olanı çok tatlı :D

    • Meyveli degildi ama ki :)

  • Benim yorumdanmı yazdın bu soyuru yaw:-)...valla ben sanad yim kzı arkadaşıma söylemesemde o farklı tad ne biliyim hoş değil ya aradaşlarıma konuştuğumuzdada aynı şeyi söylediler yani boylı duvar öpmek gibi ama tenin kokusu o tenin temizliği çok daha hoş...

    0|0
    0|0
    • valla sordum sonra gördüm cevabını bende şaşırdım :D

    • Hayret o zaman ha cidden şaşırtıcı yani :-)ama cevapları gördün dimi:-)sürme bence sen tenini görsün sevgilin olucaksa yanında öptüğünde tenini hissetsin dudaklarında..o boyayı değil;-)

    • insan gibi öp sende vakumla,hey allahım ya fondötenın tadı varmıs daha neler duycaz

  • ne öyle fondatön veya pudra öyle bir kullanıyolarki gece hortlak görmüş gibi oluyorum bırak öpmeye yaklaşmaya korkuyor insan

    0|0
    0|0
    • okadarda değil ama çok az sürüyom ben

    • kendine yakıştırsın güzel olsun tadı görünüşü hiiiç fark etmez ben katkı maddeler için öpmüyorum ki

  • tat değilde kokusu hoş olabiliyo ama abartmamak lazım cok pudra fondoten boyalı ev gibi olmaz.

    0|0
    0|0
  • ten tadı alamıoruz aga bu ne ya.ya ruj tadı yada bu fondaten.ne şanslısınız en iyisi siz bizi öpün biz de boyuna talim edelim yine.:D

    0|0
    0|0
    • sizin sakalınızdan tene geçilmiyoki :D

  • fondoten sorun değilde boynunuza sıktığınız parfümler boynu öperken acı acı tat bırakıyor

    0|0
    0|0
    • haklısın bende boynuma sıkmıyorum bu yüzden

    • yada varsa tadı güzel olan parfüm kullanın :)

  • duvar boyar gibi olmaz ne o öyle

    0|0
    0|0
  • Pudraya bişey demem. Bir geyşa öpüyormuşum gibi hissederim.

    0|0
    0|0
  • bence bı kız pudra fondoten kullanmalı parlatıcı yerıne koyu tonda bı ruj kullanmalı :D:D

    0|0
    0|0
  • Nefret ederim.

    0|0
    0|0
  • evet çok pis bişey elini yüzüne dokundurunca bile iğrenç oluyor

    0|0
    0|0
    • ciddenmi ya

    • evet benim kız sürerdi hele sıcak havalarda sinir olurdum en güzeli birşey sürmemek öpüşme ve dokunma falan olacaksa

  • yemekmi hazrlıon mk

    0|0
    0|0
  • Öpmeyi falan geçtim bazıları abartıyo bembeyaz geziyolar

    0|0
    0|0
  • Fark etmez.

    0|0
    0|0
  • Ben sevmiyorum hiç. Fondoten bir nebze çok bulaşmıyor sanki ama ruj falan benim dudaklarımıda boyuyor ayar oluyorum :)

    0|0
    0|0
    • ya bide siyah gömlek giymişti erkek arkadaşım sarılıp yüzüm göğüsne değdinde izi kalmıştı :D

    • Hepsini Göster
    • yok en pahalısından ama mineralli olduğu için öyledi artık kullanmıorm :D

    • Pahalı olunca kaliteli olmuyor meşhur oluyor :) Anladım. Piksel kalınlığı en küçük olanlardan almaya dikkat etmelisin. Böylece cilt gözeneklerini doldurur ve tutunur. Dokunduğun yerlere bulaşmaz kolaylıkla. Hem de kapatıcı özelliği çok iyidir.

  • tadı cok kotu yaa

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • bence hc iyi bsey degl hem clde zararlı ne gerek var bde yazn scakta terlıyken yapş yapş oluyo akıyo falan kötü ya vala kötü parlatcyada her zaman gerek yok dudaklarını yala tamamdr doğal takıln az ya

    0|0
    0|0
  • hadi parşalıcının tadını anlatımda föndötnın tadı nerden çıktı ?

    0|0
    0|0
    • nebilim yanaktan öpünce tadını almıyolarmı

    • var yaw var olmazmı öpünce geliyo hiçte hoş değil:-(

    • alıyoruz tabi niye almayalım yaw:-)...yaw vakumlamakla alakası yok ki cidden geliyor tadi bunu arkadaşlarımda söyledi yani sohbetlerde deneyin görürsünzü yani:-)

  • Fondöten ve pudra kullanmam :/ bende hoş durduğunu düşünmüyorum çok yapay ya

    0|0
    0|0
    • bende kullanmazdım ama bi kullandım vazgeçemiyorum çok az da olsa sürmeliyim

    • Tavsiye etmiyorum ya cildin çok bozuk değilse kullanma dışardanda hoş gözükmüyor

Yükleniyor...