Vefatına en çok üzüldüğünüz kişi kimdi, en çok göz yaşını kime döktünüz?

Vefatına en çok üzüldüğünüz kişi kimdi en çok göz yaşını kime döktünüz ?


0|0
117

En İyi Kız Görüşü

  • Kedim ve ördeğim kendimi çok zor toparlamştm.Onun dşnda çocukluğumda dedem ve babaannemin vefatını gördüm ama ozamanlar çocuktum o yun sanardm.Allah kimseye göstermesin sevdiklerinin ölümünü uzun uzun yaşatsn hepberaber.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 10

  • Oğluma...

    0|1
    0|0
  • Babanneme

    0|0
    0|0
  • Gençliğim,nefesim.. = Babam.

    0|1
    0|0
  • dedem ve arkadaşım.

    0|0
    0|0
  • Valla aileden en çok anneannemin ölümüne cok agladım ama onun dısında aynı zamanlarda yaşamamış olsak bile Atatürk cok büyük bir insandı çok üzülüyorum onun bıraktıklarına sahip çıkamamıza cok uzuluyorum yani.

    0|0
    0|0
    • Hımm zaten atatürkün hayatta olmasını istemezdim zaten 100 küsur yaşında olacaktı zaten bu durumu görseydi siroz yerine kalpten giderdi bende bülent ecevite çok üzülmüştüm .

    • Çok önemli insanlardı.Huzur içinde yatsınlar.

  • 1 ay önce kanserden kaybettiğim dayım..

    0|1
    0|0
  • halamın kızı fakat beraber yaşıyorduk ablamdı benim için aniden ölmesi..

    0|0
    0|0
  • maeve binchy

    0|0
    0|0
  • halamın oğluna...

    0|0
    0|0
  • Hiçbir zaman gözyaşı dökemedim birisi öldüğünde.Hep içimde kaldı

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • optik başkan!

    0|1
    0|1
  • Kanserden vefat eden arkadaşım

    0|0
    0|0
  • Kimse için göz yaşı dökmedim.Kolay kalay göz yaşı çıkmıyo zaten benden.. Olursa babam ve annem için olur gibime geliyo..

    0|0
    0|1
    • Ben 2 sene önce kız arkadaşımı kaybettim sadece sevgilim değildi o benim çocukluk arkadaşımdı onu kaybettim en son tanıştığım trafrındanda kazık yedim aldatıldım .

  • Trafik kazasında ölen arkadaşım

    1|0
    0|0
  • babam da

    0|0
    0|0
  • En yakın arkadaşım kanserden vefat etti.

    0|0
    0|0
  • annem, ananem ve nişanlım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...