Özbekistan'ın nüfusu fazla ordusu neden güçlü değil?

Özbekistanın nüfusu fazla ordusu neden güçlü değil?

Ya da nüfusu unutalım neden güçlü bi orduya sahip değil?


0|0
1|9

En İyi Erkek Görüşü

Günün KS Videosu

Kenan Ece yanıtladı
En çok hangi ülkenin kızlarını beğeniyorsunuz?

Erkekler Ne Diyor 9

  • Neden olduğunu bilmiyorum ama Özbekistan'da hükumet aleyhine tek kelime edenin başında kızgın yağ dökdüklerini biliyorum :/

    0|0
  • çok saçma soru sormuşsun

    0|1
  • Rusyanın kanatları altında olduğu için.. geçen biri rusyaya artsilik yapmıştı gürcistanmıydı hatırlamıyom 3 günde dümdüm ettiler..sebebi bu

    0|0
  • ekonomik ve teknolojik açıdan yetersiz

    0|0
  • dunya testısınde degıl kı adamın.

    0|0
  • buralarda rus askeri üsleri var ermenistandaki gibi.rusya nın uydu devleti yani.. adamlar koruyor daha ne uğraşsınlar.

    0|0
  • Ya ben de diyorum Türkiyem neden bu halde... Halk cahil, Başbakan korkak din desen kontrolden çıkmış hurafe yayan yayana başka ne olsun :D

    Arkadaşım bir ülkenin ordusunun gücünü nüfüsu kesinlikle belirlemez en çok etkileyen üç şey sırasıyla siyasi gücü, ekonomik gücü ve jeopolitik konumudur senin bakış açına göre şuan Çinin Amerikanın anasını bellemiş olması gerekiyordu :\

    0|0
  • ruslara yalaka olmaktan huyları bozulmuş ondan

    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Kardeş Özbekistan'ın sorunu seni mi gerdi? :D Boşver yaa...

    0|0
Yükleniyor...