Kalkınca yüzünüzü yıkar mısınız?

Bazılarını duyuyorum da kalktıklarında yüzlerini yıkamadığını söylüyorlar. Siz ne yapıyorsunuz çapakları elinizle mi temizliyorsunuz yoksa suyla mı :)


0|0
16|26

En İyi Erkek Görüşü

  • evet yıkarım temizlik benim için önemli.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • kalkınca yüzünü yıkamadığını söyleyenler ciddilerse eğer bir haftaya kumdan çıkmış köstebek gibi olurlar be :) sabah yüz yıkanmaz mı ya. gece kaşı gözü kayıyo insanın yıkayınca bi kendine geliyo insan. sabaha kadar ohooo nerelere değiyo o eller kaşınınca sonra yüze de değer yüz kaşınınca ıyyy ta ben utandım şimdi. öyle diyenlerin her sabah bi yüzlerine tüküreni vardır :)

    0|0
    0|0
  • uyanır uyanmaz tuvalete giderim bu her sabah olur. çıkarken de muhakkak yıkıyor insan gelmişim buraya kadar ne yıkamıyacam ya (:

    0|0
    0|0
  • Uyanınca ilk olarak ellerimi yıkıyorum sonra yüzümü. Ellerimi yıkamadan kendimi rahat hissetmiyorum. Uyku açmak ve temizlik içinde bol soğuk suyla yüzümü yıkıyorum=) Sabahlarımın en rahatlatıcı anı bir budur birde telefon çalan alarmını 5dk sonrasına kurup geri uyumak :D

    0|0
    0|0
  • Hahaa eskiden bende yıkamazdım ama çapak falan yoktu sadece gözlerimde bir perde varmış gibi oluyordu:))))

    0|0
    0|0
  • pisle pis olma sen yıka Annemmmmmm :)

    0|1
    0|0
  • yuh. kalkınca yüzünü yıkamayan insan mı olurmuş? dışarıya düzgün görünmeyi geçtim, insan mal gibi hisseder be :(

    yıkamadan olmaz.

    0|0
    0|0
  • Yıkamamak olur mu hiç. Yıkamadığını söyleyenler 6 ayda bir banyo yapanlardır onları kaale alıp soru sormana bile gerek yoktu :)

    0|0
    0|0
  • iyi uyudusam gerek duyman duş almak daha çazip zaten

    1|0
    0|0
  • yüzle kalmaz kafayı komple suyun altına anca uyanıyorum :))

    0|0
    0|0
  • Uyanınca yüzünü yıkamayan insanın üzerine miskinlik çöker be arkadaşım...

    0|0
    0|0
  • herzaman yıkarım

    0|0
    0|0
  • buz gibi suyla yüzümü yıkarım,yoksa rahat edemem

    0|0
    0|0
  • duş olmadan asla

    1|0
    0|0
  • Günde en az 2 defa sabunlu su ile yıkıyorum.

    0|0
    0|0
  • beni tanıdın kimsin sen:)

    0|0
    0|0
  • Biz de çapak temizleme makinesi var su filan geride kaldı artık bizim içn

    0|0
    0|0
  • Yep.

    0|0
    0|0
  • sabah uyandığında yüzünü gece şeytan yalamış kalk yüzünü yıka dediler o gün bugündür yıkıyorum :)

    0|0
    0|0
  • Temizlik şart uyandığın gibi beden temizliğini yapman gerekir

    0|0
    0|0
  • yuh günde 3 4 kez yıkıyorum sırf

    0|0
    0|0
  • Uyku sersemi sıçrattığım çişimi kullanıyorum

    0|0
    0|0
  • yazın evet kışın bazen :)

    0|0
    0|1
  • evet yıkarım

    0|0
    0|0
  • Yıkamadan olur mu yahu. Ayılmak için soğuk suyla yıkarım. Vaktim varsa -geceden almamışsam- duş alırım.

    0|0
    0|1
  • kafama eserse

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Mutlaka yikarim , asla yikamadan duramam .

    0|0
    0|0
  • eger yüzümü yıkmazsam uyandgmda inthr girişimnde bulunurum o gun heralde.fena halde takıntılı.uyumadan once su bazlı ürünlerle yüzümü temzlerm.dişlerimi frcalarım sabahlarıda aynı işlemi yaparım.dayanamam :(

    0|0
    0|0
  • Yıkarım.

    0|0
    0|0
  • Temizlikten nasiplerini almamışlar yıkamaz ancak.

    Her daim soğuk suyla kalkar kalkmaz yüzümü yıkarım.

    0|0
    0|0
  • şrytan işiyomuş yüze yıkamadan olmaz beni öyle kandırdılar :D

    0|0
    0|0
  • gece 03.00 de kalktım..sonra tekrar yattım..tekrar sabah 06.30 da uyandım ve her seferinde yüzümü yıkadım..

    0|0
    0|0
  • kedi gibi kardeşimle birbirimizin yüzünü yalıyoruz

    1|0
    0|0
  • Yıkıyorum. Dişimi fırçalıyorum. Aşağıya iniyorum :)

    0|1
    0|0
  • Ben duş alırım<3

    0|0
    0|0
  • tabii..

    0|0
    0|0
  • yüze antiaging egzersizi oluyor hemde.

    yıkamayanlara duyrulur..

    0|0
    0|0
  • etmus her sabah votkalı corn flakesle kahvaltısını yapmadan önce duş alırdı.etmus...

    :(

    0|0
    0|0
  • Yikarim.

    0|0
    0|0
  • Buz gibi suyla yıkarım yoksa kendime gelemiyorum

    0|0
    0|0
  • direk duşa giriyorum.

    0|0
    0|0
  • ilk ellermle çapaklarımı temizliyom sonra elimi yüzümü yıkıyom (:

    1|0
    0|0
Yükleniyor...