Bugün neler yaptınız bir anlatın bakalım.

Evet herkes günlük hayatını yazsın bakalım kim ne yapmış. Yorucu muydu, hareketlimiydi vs.


0|0
19|16

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 16

  • Merhaba bu gün yüzdüm yüzdüm.

    1|0
    0|0
  • bugun gercekten berbattı once sacma bı sınava gırdım ondan sonra sevgılım oldugunu zannettıgım ama bana oyle davranmaktan uzak olan şahıs ıle sıkıcı bı konusma sonra tekrar ders callıs sımdı de buradayım nıye veya neden burada yım onu da bılmıyorum tabıı

    1|0
    0|0
    • Neden sevgilin oldugu zanettigin?

    • çunku onun sacma sapan kaprıslerını gordukten sonra sevgılım olduguna artık pek ınanmıyorum ne kadar acı bırsey ne vaz gecebılıyorum ne de onunla yasamak ıstıyorum :(

    • Ee konus kizla..niye oyle yapiyomus dye sor.

  • Arkadaşmla buluştum...Eve geldim.Kardeşime ders çalştırdım.Akşam tekrar çıktım...Deniz kıyısında gitar partisinden sonra eve geldim.pc'yi açtım ve burdayım :)

    1|0
    0|0
  • - 30 bin km bakım

    - Ön amortisör değişimi.

    - Araç muayene hazırlığı

    - Silindir kapağı

    - Debriyaj balatası

    - Arka fren temizlik - ayar

    - Cihaz ile arıza tespiti

    - Carrefour'dan kahve almak

    - Geyik

    1|0
    0|0
  • Akşam 7 ye kadar uyudum. Yeme içme vs.

    Sonra sitede takılmaca haxball vs.

    Çok yorucuydu çok hareketliydi.

    1|0
    0|0
  • paso yattım :)

    1|0
    0|0
  • Antremana gittim göğüs ve bacak çalıştım çok yorucuydu geri kalan günümde kitap okudum ve forumlarda dolaştım güzel film denk gelmediği içinde film izleyemedim :) Hemen hemen hergün 1-2 film izlerim internetten

    1|0
    0|0
  • işsiz adam modundayım hala :)) saat 2 de kalktım köpeğime mamasını verdim akşam 5 te kahvaltımı yaptım...çay ve sigara içiyorum...işe girmeyi düşünüyorum ama hala düşünüyorum sadece :))

    1|0
    0|0
  • kız dırdırı internete de bulaşmış, as as as topukla topukla topukla :D

    1|0
    0|0
  • tatil tatil sabahın körnde personel müdürünün goy goy çağrısı için şirkete gittim.. istanbulun bu trafiğinde bu sıcaklarda... haftanın en b.ktan günüydü

    0|0
    0|0
  • bütün günü yatakta geçirdim.bi kaç film izledim çekirdek çıtlatarak.kuşu besledim balkona çıkıp hava aldık beraber.bir iki sigara tüttürüp yine yataga girdim.sürekli uyumak istiyorum şu sıralar.şöyle bi hafta falan hiç uyanmasam keşke.

    0|0
    0|0
  • DünküyLe aynı Be yaa

    1|0
    0|0
  • her zamanki gibi iş, yorucu haraketli değildi, aksine sıkıcıydı satış olmadı pek.

    1|0
    0|0
  • Sabah erken kalkıp üniversite gezdim bütün gün çok yorucuydu.Son güne bırakmamak gerek bazı şeyleri.

    0|0
    0|0
  • Karantinadayım ben yattım oturdum hep.

    0|0
    0|0
  • Arabayı bakıma götürdüm yarın muayenesi var.Öğlen 3 den sonra akşama kadar çalıştım.. yaklaşık 2 km kadar niyetli bir şekilde güneşin altında gezdim.

    en önemlisi gün boyu aklımdan çıkmayan sevdiğimi özledim(yurtta kalıyor)

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 18

  • son dönem evdeyim çalışmıyorum ve her gün bir birinin aynısı gibi. sıkıcı kopyala yapıştır günler. ramazan olduğu için iftar ve sahur koşturmacasının dışında ilginç bişey yok. markete git yemek hazırla ye topla yıka yerleştir uyu uyan.

    1|0
    0|0
  • Bugün Su içerken yılan bile dokunmaz.

    Bunun yalan oldugunu anladım. Bol bol acılı zararlı ve zor birgün geçirdim.

    1|0
    0|0
  • hastayım

    enine boyuna yattım,naz yaptım,24 saat tiril tiril pijamalarla kaldım

    bulantım geçince de dondurma yedim

    1|0
    0|0
  • Az evvele kadar mükemmel, şimdiyse berbat..

    1|0
    0|0
  • 1 saat once uyandim daha :)

    0|0
    0|0
  • İş , güç , iftar , makara , ev,birazdan uyku hahha

    1|0
    0|0
  • bütün gün evde takıldım

    1|0
    0|0
  • gayet malca birgün gecirdim.

    1|0
    1|0
  • Sabah 11 de uyaip kuzenimle basel in en guzel cafelerinden birinde kahvalti yaptik. Ardindan Bern'de havuza gittik. Saatlerce yuzup guneslendik. Ardindan Zurich deki kuzenlerime geldik. Orada guzel bi sofra hazirladik yedik ictik bi baktik saat 12. Sonrada malum iste herkes bi koseye cekildi uyku modundayiz. Tatil guzel geciyor.

    0|0
    1|0
  • sabah 8,30 gibi uyandım biraz gezmeye çıktım yolda arkadaşlarla karşılaştık biraz muhabbet ettik sonra yoldan geçen bi kamyoncu göz kırptı ağzının payını verdim sonra evde temizlik yapıyom başka işimde yok

    0|0
    0|0
  • Bi ara dışarı çıktım hava güzeldi bugün iyiydi

    0|0
    0|0
  • bütün gün evdeydim,iftar hazırlığı dışında hareketli değildi..

    0|0
    0|0
  • oda temizliği

    ütü

    üstüne ziyafet

    kahve-sigara

    monopoli

    v şimdi ks .

    0|0
    0|0
  • ablama misafirliğe gitmiştim iyi güzel geçti:)

    0|0
    0|0
  • Evde toto yaydıra yaydıra geçti.

    0|0
    0|0
  • gezmece.

    0|0
    1|0
  • Bütün gün ense yaptım.

    0|0
    2|0
  • mal gibi evde oturup intde takıldım herzamanki gibi. Fazla asosyalim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...