Kalçamı konusunda sıkıntılıyım spor lazım :(?

:( 6 yıldır falan kalça konusunda sıkınıtılıym o kadar spor yaptım fayda etmedi kilom 55 boyum 1.63 göbek yok fakat kalça sorunu var. yediklerimede dikkat ediyorum ne yapmam lazım spor olarak :/


0|0
2|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Resimli deseydin daha çok cevap alırdın. Görüyorum ki kimse doğru düzgün cevap vermemiş 3-5 ağırbaşlısı hariç. Neyse konuya gelirsek her türlü spor bedenin her bölgesine iyi gelmeye biliyor. O bölgenin çalışmasına yönelik hareket ve sporlara yönelirsen çözüme ulaşabilirsin. Bunun için iyi bir spor salonunda uzmanlardan bilgi ve destek alabilirsin. Ancak olduğundan çok farklı bir kalça beklentin varsa bu fizyolojik yapından yani kalçanın doğal yapısından dolayı çok farklı bir şekle en azından istediğin gibi bir şey olmayabilir. Nihayetinde kalça yapısı bacakla, kalça kemiklerini yapısıyla özellikle birebir alakalıdır. Daha çıkık veya daha içeri gömük olabilen kalça kemikleri kalçanın şeklini ve yapısını veriyor. Kalça kemğinin büyüklüğü boyun vücut ideal kilon ve hacmin belirleyici olabiliyor. Bir çok kişi bu fizyolojik yapının yarattığı sorun sebebiyle estetik operasyonlarla çözüme ulaşmaya çalışıyorlar. Kalça dikleştirme, şekil verme, yağ alma (lipsuction) gibi işlemler için bıçak altına yatabiliyorlar. Uzmana danışmanızı tavsiye ederim.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Merdiven çıkmak işe yarıyor derler.. Hem toparlanırda..

    0|0
    0|0
    • ben biraz abarttım galiba :( kalçam sıkı ve şekli iy, i ancak hani böyle tahta gibi dümdüz olanlar var ben onlara özeniyorum

    • Hepsini Göster
    • işte insan sevmeyince sevmiyo

    • Yani bişey diyemem tabi tarz meselesi.. Umarım istediğin gibi olur sanmasamda

  • bazi insanlarlın yapısı oyledir kalcaları buyuktur bence 6 yıl ugrasmaktan sonra hala olmuyosa senın durum oyle demektır kabullenmen lazım

    0|0
    0|0
    • sıkılık konusunda ya da şekil konusunda derdim yok ancak sanırım kemik yapısı öyle ya ama ben öyle olmak istemiyorum of doktora gitsem diyet verir

    • kabullen artık bosver

  • bacak calis sanirim baldirinda vardir arka bacak on bacak ve yuruyus yalniz vucud 30 dk sonra yag yakmaya baslar yani 1 saate tamamlaman lazim 3 ay sık disini iyi olursun ekmekve yagli seylerden uzak dur kesinlikle o zaman kuculur

    0|0
    0|0
  • tam olarak ne sıkıntın var?

    0|0
    0|0
  • bacak çalıştır

    0|0
    0|0
  • Deveye sormuşlar sirtin neden yamukki diye deve cevab vermiş nerem dogruki diye seninkide bu hesab

    0|0
    0|0
    • kel alakka bir yorum olmuş

    • Hepsini Göster
    • Sende tanimadan yargiliyosun karsindakinr derken farkindamisin sen ben sana acayim sorularimi verdiğim cevablarimi sen bir bastan okuda ne için burada oldugumu anlarsin

    • işsizin tekisin yürü git beee mesaj yazsam anında cevap veirr sohbet edersin

  • Kendini sev , yanlış anlama da herkesin aradığı sendeki , kurugöt olup ne yapıcan

    0|0
    0|0
  • squat yapman lazım

    0|0
    0|0
    • ya yaptım o sıkılaştırıyo sadece

    • Hepsini Göster
    • ben böyle dümdüz olmasını istiyorum ama ya valla oluyo bazı kızlar pantolon giyiyolar mesela yan profilden kız dümdüz bende onlara özeniyorum

    • valla kimseye özenme bosver neysen o ol bence

  • olmuyorsa zorlama seni öyle sevende çıkar

    0|0
    0|0
    • ben erkek olsam yanımda öyle büyük kalçalı bir kadın istemezdim çokda büyük değil ben çok küçük kalçalı olmak istiyorum yani kızlar normal olduğunu söylüyo tabiri caizse tahta gibi olmak iyi ben öyle sevcem kendimi sanırım

  • Bence diyetisyene gitmelisn ben 93 kiloydum şimdi 73 kiloyum ve hala zayflamak istiyorum :)

    0|0
    0|0
  • Ben seni böyle seviyorum aşkım :))

    0|0
    0|0
  • şekli biçimsiz diye mi büyük diyemi şikayetçisin

    0|0
    0|0
    • bana biraz büyük geliyo şekil konusunda sıkıntı yok :/

    • Hepsini Göster
    • aman allah korusun o kadın cinsel obje olarak görülüyo sadece

    • sen cinsel obje olarak görülme tabi ama seksi olmana sevin sakın küçültme :D

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...