Bu insan hakkında ne düşünürsünüz beyler?

Bi kız düşünelim tatlı komik ama çok dikkat çekiyo ve erkek arkadaşlarıda baya var bu kızın hakkında ne düşünürsünüz?


0|0
516

En İyi Erkek Görüşü

  • erkek çevresi geniş, ağzı bozuk ve sürekli güldüğünü gördüğüm kızdan hazzetmem. ha, tanırsam düşüncelerim değişebilir ama ilk bakışta pozitif elektrik alamam. ki sadece ben değil, eminim erkeklerin çoğusu böyle düşünür.

    ayrıca, "kaşar" şeklinde boktan bi etiket de yapıştırmam. o kadar da değil.

    0|0
    0|0
    • Mantikli konustun gercekten. Dedigin gibi tanimak lazim on yargi iyi degildir

    • Hepsini Göster
    • Sen de haklısın :)

    • :)

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 15

  • ne düşünmem gerektiğini bilmiyorum :/

    0|0
    0|0
  • Erkek arkadaşlarının baya olmasına bişi diyemem,ama aralarında geçen muhabbet,davranış şekilleri ve rahatlığı ön plandadır.Fazla dikkat çekmesini olumsuz karşılarım negatif yaklaşıp düşünmemi sağlar..

    0|0
    0|0
  • güzel kızların erkek arkadşaının çok olması nomal bir şey ama önemli olan onlara karşı olan seviyesi eğer çizgi koymuyorsa isterse bir tane erkek arkadaşı olsun kötü gözle bakılır zaten

    0|0
    0|0
  • bir kızın fazla erkek arkadası olmamalı olsa bile seviyeli olmalı daha cok kız arkadası olmalı ve onlarla vakit geçirmeli diye dusunuyorum erkek arkadas biraz abes ama tabi herkesin görüşü genişliği kendisine tabi

    1|0
    0|0
  • Bir kızın o kadar erkek arkadaşı olmasını hoş karşılamam.

    1|1
    0|1
  • yerim. yanında eğlenebildiğim çok fazla kadın tanımıyorum

    0|0
    0|0
  • sempatik diye düşünürüm.erkek arkadaşlarından ziyade el kol şakaları ve +18 şakası yapmıyorsa sorun yok.

    0|0
    0|0
    • Agzi bozuk diyelim

    • o zaman sempatik bir kızsın.erkek arkadaşın çok olabilir bu sorun değil.

  • bunu nası eve götürürürm

    1|0
    0|0
    • 10 kez yorum yazıp sildim. Ks hep açık sözlü yorumlarımı kaldırıyor. Gerçi onlarda haklı. Ama bazen soranlar çileden çıkarıyor :D Bu arada humanist yorumu bana yakışmadı :(

    • Hepsini Göster
    • Bide modsun :D Haha. James seni nasıl seçtiler, tehdit ettiğin bariz :D

    • :D Çok canisin ceymz

  • Bildigin insan oldugunu dusunurum, cevresindekilerle kimseyi yargilamam, kisiligi onemlidir...

    0|0
    0|0
  • kaşarımsı

    0|0
    0|0
    • Bu kaniya nasıl vardın peki?

    • ilk izlenim o olur, tanımadan yapılan yorum bu, içeriğini tanıyıp görünce fikir değişebilir.

  • Canımı yakar

    0|0
    0|0
  • Kaşar ama kızı tanımadan ve arkadaş çevresini görmeden yorum yapmak yanlış olur

    0|0
    0|0
  • sadece sohbet ilerisi biraz zor birliktelikte kafaya takılacak bir insan

    0|0
    0|0
  • Düşünüyorum..

    0|0
    0|0
  • hoş karşılamam uzak dururum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

Yükleniyor...