Kızların fanatik olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce kızların maçları takip etmesi, takmını desteklemesi, futbolla yakndan ilgilenmesi güzel birşy midir?


0|0
12|46

En İyi Erkek Görüşü

  • Bnce dünyanın en romantik şeyi D: Düşünsenize
    Şampiyonlar Ligi Final Maçı
    Saat:21:45
    Galatasaray SK - Barcelona FC
    2014 Webley 100.000 kişiden 2 si sizsiniz hem tarih yazılıyor çünkü bir Türk takımı final oynuyor hemde siz dünyada en çok yanınızda olmasını istediğiniz kişiyle canlı izliyorsunuz...
    Hayali bile yetiyor...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 45

  • Sporla ilgilenen bir klüple gönül bağı olan bayanlar bana hep çekici gelmiştir. Hangi takımlı olduğu çok önemli olmasa da kendi desteklediğim spor klüplerine ilgisi olanlar daha bir sempatik oluverirler.
    :)

    0|0
    0|0
  • Tabiki benm sevglm olsaydi elinden tutup Beşiktaş maclarina gitmek isterdim

    2|1
    0|0
  • Mantıklı = )

    0|0
    0|0
  • Güzel hoş

    0|0
    0|0
  • bence harika.

    0|0
    0|0
  • Çok normal bişi bunuda herhalde erkek yapar demezsiniz..

    0|0
    0|0
  • Takım tutsun ama fanatik olmasın. Olacaksa bana kombine alsın bana fanatik olsun. Kadın maçtan anlarmıymış. O bizim takım gol yiyince yanlışlıkla sevinip beni güldürecek :))

    0|0
    0|0
  • 1|0
    0|0
  • her gecen gun erkekler feminimine dogru giderken bayanlar da git gide macoluga dogru yol aliyor
    bir şey diyemiyecegim...

    0|0
    0|0
  • Genelde çok çirkin kızlar bu şekilde takım fanatiği oluyor. İlgilenecek bir şey olmayınca takıma sarıyorlar.

    0|0
    0|0
  • Bunun tek bir nedeni var
    Yakışıklı erkekler oynuyorsa kesinlikle izlerler. Fanatik olmalarının nedeni "Yakışıklı Erkek Merakı"

    0|1
    0|0
  • Bence güzel :D

    1|0
    0|0
  • bilmiyorumda bazı seyler erkeklere özgü kalmalı aynı şekilde bazı şeylerinde kadınlara özgü kalması gibi mesala hiç bir erkeği örgü örerken görmek istemem ya da ne bileyim mutfak önlüğü takan erkek :) bunlar gibi

    0|0
    0|0
  • tuttuğu takım Galatasaray'sa muhteşem bişey tabi ki..

    0|0
    0|0
  • Kızlar Eskiden Sevmezdi ne oldu onlara bilmiyom :D

    Bize derlerdi hatta ne anlıyosunuz maçtan diye :D

    0|0
    0|0
  • Hiçbirşeyin fanatikliği iyi değil tabi ama bazı kızlar ilgi çekmek için çok abartıyor aptal durumuna geliyor benim gözümde tabi

    0|0
    0|0
  • normal birşey.

    0|0
    0|0
  • Ola bilirler.

    0|0
    0|0
  • Abartıyorlar oyüzdenn değil.

    0|0
    0|0
  • Saçma , erkeklerin fanatik olmasi da saçma

    0|0
    0|0
  • güzel midir, çirkin midir bilemem. amma ve lakin, ben bir kadına yakıştıramıyorum. kötü bir şey yapmıyorlar elbet, ama yanyana durunca, göze hoş gelmiyor.

    0|0
    1|0
  • küfür etmediği, abi hoca vb kelimeler kullanıp erkek gibi görünmediği sürece bana çekici gelir.

    0|0
    1|0
  • dişikartal'sa sıkıntı yok arap :D

    1|0
    0|0
  • kızlaın fanatik olması konusunda daha hırçın asabi olması lasım bence bide fenerli olursa süper olur

    1|0
    0|0
  • Bjk ise sonuna kadar değilse amaaaaan

    1|0
    0|0
  • Bir erkek yapıyorsa ve hoş karşılanıyorsa bana göre bayanlarda aynı şeyi yapabilir.

    0|0
    0|0
    • Bu yapabilme veya yapamama degil, toplum da hoş karslap karslanmama durumunu soruyorum bunun feministlikle bit ilgisi yok tabiki erkk kız istedgni yapabilir

  • yapma hele birde fenerbahçeliyse başka birşey mi isterim

    1|0
    0|0
  • güzel tabı ama bazıları kendını kaptırıyor :D

    0|0
    0|0
  • İtici buluyorum kızların futbolla ilgilenmesini , erkekler fashion tv bakınca siz nasıl buluyorsanız kavram kargaşası :D

    0|0
    1|1
  • özentiden başka bişey değil zira futbol sadece erkeklerin dna sına kodlanmış bir şey

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    15

Kızlar Ne Diyor 12

  • Aşırıya kaçan çok itici böyle küfürler savuruyolar ya allahım hepsini biyerde toplayıp orayı ateşe vermek istiyorum :)

    0|0
    0|0
  • Futbol aşktır ya :) kim ne dusunurse dusunsunn :))

    0|0
    0|0
  • Futbol hastasıyım. Yakından takip ederim, stada da giderim. Gayet güzel bişey

    0|0
    0|0
  • Futbol ile aram hic yok ama besiktas fenerbahce veya galatasarayin stadina gidip cok ama cok mac izlemek isterdim ;((

    0|0
    0|0
  • Pek değil bence :/

    0|0
    1|0
  • Güzel değil elbette

    0|0
    1|1
  • Pardon futbolun cinsiyeti mi vardi?

    0|0
    0|0
  • Samimi degiller

    0|0
    0|0
  • fanatiklik iyi ama kızlar maç günü fanatikleşiyo sinir krizi..

    0|0
    0|0
  • Fazla gereksiz bence bende maç izlemeyi çok severim ama bunu millete anlatmam fanatik gibi

    0|0
    0|0
  • Guzel guzel cok guzel hemde :) GALATASARAY denilince akan sular durur :)

    0|0
    0|0
  • Bazı kizlar cok abartiyor ya suyunu çıkarıyorlar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...